Gå til innhold

Barnet mitt bæsjet ute hos naboen..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve å forklare hva som skjedde.Barnet mitt og naboens barn lekte hos dem. De var både inne og ute, litt frem og tilbake og løp litt inn og ut. Plutselig ser jeg at mitt barn står naken ved siden av trampolinen.. ungene prøver å komme seg inn til naboene men døra er låst, barnet mitt må på do men de kommer seg altså ikke inn. Roper til barnet at det må kle på seg og komme seg hjem.. da bæsjer ungen på plenen/bakken der ved siden av trampolinen. Trampolinen er stor, hagen liten, og det er kronglete å klatre rundt for å komme seg hjem hit.  Går ut i fra at mitt barn ikke så noen annen løsning der og da enn å gjøre dette. Nå har de kuttet oss ut, deres barn skal tydeligvis helst ikke være her, og våre barn får ikke komme dit. Deres barn sa at moren ikke ønsker besøk av noen pga vårt barn gjorde dette. Men da burde de kanskje ikke låst døren? Evt åpnet når ungene ropte og ville inn? Barnet er nettopp fylt 5 og dette vil jeg kalle et uhell..

Syntes dette er spesiell oppførsel fra deres side. Vi har flyttet til nylig forresten og kjenner ikke familien så godt.Hva ville dere gjort? Skal vi si noe? Skal vi late som ingenting dersom deres barn kommer hit, mens våre ikke får leke hos dem?

Anonymkode: 41b61...d1b

• Liker 3
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går ut fra? Spurte du ikke ungen etterpå?

Jeg ville ha spurt om det deres barn sa stemmer. Per nå vet du jo ikke noe annet enn det deres barn har sagt?

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det var da voldsomt til trolling det var her i dag.

Anonymkode: cc952...bd3

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette går vel under kategorien det er mye rare folk rundt om. At en 5 åring må gjøre det i hagen hvis døra er låst er jo helt naturlig. Problemet er jo at når folk er rare på slike områder er de også vanskelige å snakke med. 

• Liker 4
Skrevet

Kids are gonna kid, man!
Trivielle problemer som ingen vil huske om 100 år 

• Liker 1
Skrevet

Vel, shit happens....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dro du til naboen og plukket opp bæsjen, eller lot du det bare ligge? Om du plukket opp bæsjen etter ungen din, ser jeg ikke problemet.

Anonymkode: c76c3...3c0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Aristoteles skrev (6 minutter siden):

Du går ut fra? Spurte du ikke ungen etterpå?

Jeg ville ha spurt om det deres barn sa stemmer. Per nå vet du jo ikke noe annet enn det deres barn har sagt?

Jeg spurte jo barnet mitt hvorfor det ikke gikk hjem.. jeg vet ikke, svarer barnet.. jeg så jo hva som skjedde, at døren var låst så jeg jo herfra.

Ja, barnet til naboen sier at de ikke får være der. De smeller med vinduer når de ser oss. Har sagt nei når våre barn vil på besøk. Hilser ikke lengre heller. Så vi merker jo at de er sure pga dette, og synes det er rar oppførsel av dem.

• Hjerte 1
Skrevet

Antar du gikk bort og fjernet bæsjen?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Luckiness skrev (19 timer siden):

Antar du gikk bort og fjernet bæsjen?

De fjernet den raskt selv. Skulle selvsagt fjernet den selv, men da alle dørene deres var låste og de uansett gjorde det selv så fikk ikke jeg gjort det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lag en sjokoladekake formet som poop emoji og be om unnskyldning. 

Anonymkode: c8e90...15a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

De fjernet den raskt selv. Skulle selvsagt fjernet den selv, men da alle dørene deres var låste og de uansett gjorde det selv så fikk ikke jeg gjort det.

Må du gjennom huset for å komme til hagen? 

Anonymkode: e7f36...19e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ungen din burde i en alder av fem klare å gå hjem for å drite når dere bor i nabohuset. Nei det er ikke greit å bajse hos naboen, ekkel unge. 

Anonymkode: 26458...c5f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor var barnet nakent i hagen til naboen :klo:

Uhell skjer i den alderen, det synes jeg naboen burde ta hensyn til. Men hvorfor var barnet nakent i hagen. Om man må på do, tar man av seg nedentil, men helt naken :klo:

Anonymkode: d89ae...2ce

• Liker 1
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Skal prøve å forklare hva som skjedde.Barnet mitt og naboens barn lekte hos dem. De var både inne og ute, litt frem og tilbake og løp litt inn og ut. Plutselig ser jeg at mitt barn står naken ved siden av trampolinen.. ungene prøver å komme seg inn til naboene men døra er låst, barnet mitt må på do men de kommer seg altså ikke inn. Roper til barnet at det må kle på seg og komme seg hjem.. da bæsjer ungen på plenen/bakken der ved siden av trampolinen. Trampolinen er stor, hagen liten, og det er kronglete å klatre rundt for å komme seg hjem hit.  Går ut i fra at mitt barn ikke så noen annen løsning der og da enn å gjøre dette. Nå har de kuttet oss ut, deres barn skal tydeligvis helst ikke være her, og våre barn får ikke komme dit. Deres barn sa at moren ikke ønsker besøk av noen pga vårt barn gjorde dette. Men da burde de kanskje ikke låst døren? Evt åpnet når ungene ropte og ville inn? Barnet er nettopp fylt 5 og dette vil jeg kalle et uhell..

Syntes dette er spesiell oppførsel fra deres side. Vi har flyttet til nylig forresten og kjenner ikke familien så godt.Hva ville dere gjort? Skal vi si noe? Skal vi late som ingenting dersom deres barn kommer hit, mens våre ikke får leke hos dem?

Du får fortelle moren at familien din er fra Kreta og at toalettene ikke har rør dimensjonert for bæsj og dopapir og du trodde det samme gjaldt i Norge. :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor raskt?

Jeg mener, hadde jeg sett at barnet mitt bæsjet hos naboen hadde jeg hentet pose før bæsjen var ute og så hadde jeg begynt å gå mot naboens tomt.

Ellers synes jeg ikke dette var noe fælt i det hele tatt. Sånt skjer. Jeg hadde virkelig ikke brydd meg om et barn bæsjet i hagen min ved uhell.

Anonymkode: 73858...049

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Må du gjennom huset for å komme til hagen? 

Ja. Må det, fordi hagen er veldig liten og trampolinen tar hele området. Måtte isåfall krøpet under trampolinen.

AnonymBruker
Skrevet

En 5 åring som bæsjer i naboens hage?? 

Du burde ta en skikkelig prat med barnet om hva som skjedde og forklare hvorfor dette ikke er greit.

Deretter syns jeg du burde dra til naboen og beklage på en ordentlig måte. 

Anonymkode: 8e6c7...46e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Tomas77 skrev (21 timer siden):

Dette går vel under kategorien det er mye rare folk rundt om. At en 5 åring må gjøre det i hagen hvis døra er låst er jo helt naturlig. Problemet er jo at når folk er rare på slike områder er de også vanskelige å snakke med. 

Eh, nei, det er slettes ikke naturlig at en så stor unge ikke klarer å krype under trampolina og gå på do hjemme i egen hus, som er så nær at mor observerer hva som skjer.

Hvorfor i all verden kunne du ikke fjerne avføringen selv om huset til naboene var låst? 

Ungen din burde i en alder av fem klare å gå hjem for å drite når dere bor i nabohuset. Nei det er ikke greit å bajse hos naboen, ekkel unge. 

Anonymkode: 26458...c5f

enig

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ja. Må det, fordi hagen er veldig liten og trampolinen tar hele området. Måtte isåfall krøpet under trampolinen.

og problemet med det er…?

Anonymkode: 66507...44d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Da kryper du vel under for å fjerne driften til dritungen??? 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...