Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en måte å bli kvitt ringer under øynene som ikke er sminke?

Jeg er en mann.

Anonymkode: 7df16...8ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje prøve et øyeserum med koffein? For eksempel en av øyekremene fra Caia. 
Pixi collagen eye serum er også bra. 

Anonymkode: 53115...039

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kanskje prøve et øyeserum med koffein? For eksempel en av øyekremene fra Caia. 
Pixi collagen eye serum er også bra. 

Anonymkode: 53115...039

Funker det med sånn krem altså?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Den harde sannheten? Nope. Mørke ringer skyldes som regel at man har blitt eldre, har mistet litt fett under øynene, huden er tynn og da skimtes blodkarene igjennom huden. Ingen krem kan hjelpe mot det. Og værre blir de om man er sliten og har sovet lite. Men det går ann å få kjøpt øyekremer som har bittelitt farge i seg. Eventuelt kan du kjøpe en concealer. Denne kan du blande med pittelitt fuktighetskrem og hvis du er forsiktig og bare bruker minimalt med concealer, så vil det ikke synes at du bruker sminke. :) Jeg bruker en concealer som heter FitMe av Maybelline. Synes den er fin.

Anonymkode: bb177...5fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fillers, tear trough 

Anonymkode: a1b5f...df0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 19.41):

Den harde sannheten? Nope. Mørke ringer skyldes som regel at man har blitt eldre, har mistet litt fett under øynene, huden er tynn og da skimtes blodkarene igjennom huden. Ingen krem kan hjelpe mot det. Og værre blir de om man er sliten og har sovet lite. Men det går ann å få kjøpt øyekremer som har bittelitt farge i seg. Eventuelt kan du kjøpe en concealer. Denne kan du blande med pittelitt fuktighetskrem og hvis du er forsiktig og bare bruker minimalt med concealer, så vil det ikke synes at du bruker sminke. :) Jeg bruker en concealer som heter FitMe av Maybelline. Synes den er fin.

Anonymkode: bb177...5fd

Så det finnes ingen andre ting som hjelper? jeg har hatt ringer helt siden jeg var barn. gidder ikke bruke sminke. Men finnes det noe behandling jeg kan gjøre hos en hudlege for eksempel? Som jeg bare kan gjøre 1 gang også er problemet borte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...