AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Skrevet 11. juni 2022 Finnes det en måte å bli kvitt ringer under øynene som ikke er sminke? Jeg er en mann. Anonymkode: 7df16...8ae
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #2 Skrevet 11. juni 2022 Kanskje prøve et øyeserum med koffein? For eksempel en av øyekremene fra Caia. Pixi collagen eye serum er også bra. Anonymkode: 53115...039
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kanskje prøve et øyeserum med koffein? For eksempel en av øyekremene fra Caia. Pixi collagen eye serum er også bra. Anonymkode: 53115...039 Funker det med sånn krem altså? Anonymkode: 7df16...8ae
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 Den harde sannheten? Nope. Mørke ringer skyldes som regel at man har blitt eldre, har mistet litt fett under øynene, huden er tynn og da skimtes blodkarene igjennom huden. Ingen krem kan hjelpe mot det. Og værre blir de om man er sliten og har sovet lite. Men det går ann å få kjøpt øyekremer som har bittelitt farge i seg. Eventuelt kan du kjøpe en concealer. Denne kan du blande med pittelitt fuktighetskrem og hvis du er forsiktig og bare bruker minimalt med concealer, så vil det ikke synes at du bruker sminke. Jeg bruker en concealer som heter FitMe av Maybelline. Synes den er fin. Anonymkode: bb177...5fd 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 Fillers, tear trough Anonymkode: a1b5f...df0
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #7 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 19.41): Den harde sannheten? Nope. Mørke ringer skyldes som regel at man har blitt eldre, har mistet litt fett under øynene, huden er tynn og da skimtes blodkarene igjennom huden. Ingen krem kan hjelpe mot det. Og værre blir de om man er sliten og har sovet lite. Men det går ann å få kjøpt øyekremer som har bittelitt farge i seg. Eventuelt kan du kjøpe en concealer. Denne kan du blande med pittelitt fuktighetskrem og hvis du er forsiktig og bare bruker minimalt med concealer, så vil det ikke synes at du bruker sminke. Jeg bruker en concealer som heter FitMe av Maybelline. Synes den er fin. Anonymkode: bb177...5fd Så det finnes ingen andre ting som hjelper? jeg har hatt ringer helt siden jeg var barn. gidder ikke bruke sminke. Men finnes det noe behandling jeg kan gjøre hos en hudlege for eksempel? Som jeg bare kan gjøre 1 gang også er problemet borte? Anonymkode: 7df16...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå