Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du på sjalusi da? 

Lurer veldig på hva folk får seg til å gjøre. Kone og barn, poster fine bilder fra ferie og bryllupsdagen. Så har egentlig mannen elskerinne bak hennes rygg. Hvor patetisk er ikke det. Hvordan takler du det som er elskerinne at mannen du ligger med hyller kona på sosiale medier?

Anonymkode: 1c3ff...fbd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis er jeg ikke i den situasjonen. Kanskje en oppvekker for deg, du blir aldri noe annet en en elskerinne!

Anonymkode: 65c65...bd1

• Liker 13
Skrevet

Er ikke hele konseptet med elskerinne at man ikke ønsker forlate kona/samboeren?

Hvorfor skulle man plutselig la være å legge ut et bilde? 

• Liker 36
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er en ikke-eksisterende problemstilling dersom man har moral.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Han hyller han henne jo ikke. Han holder fasaden for seg selv og barna. 

Anonymkode: 50df3...3f8

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dersom mannen har påstått at ekteskapet ikke går noe bra, og at de egentlig ikke er sammen på romantisk vis men kun som venner pga barna etc etc, så ville jeg automatisk antatt at hans påstander er langt ifra sannheten. Hvis det var tilfellet, og hvis han egentlig var håpløst forelsket i elskerinne, ville han brukt alle unnskyldninger for å la vær å poste bilder av kona. 

Anonymkode: ca4b7...0eb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Her var det hun som hyllet ham, ønsket ham gratulerer med dagen etc etc. Mens han var i min seng. Jeg ble irritert, men kunne selvsagt ikke si noe på det. Han ble fysisk uvel da han så det, og det tok ikke mange dagene før et brudd var et faktum. 

Han ville fortsette forholdet med meg, det passet meg fint, men han fikk ikke lov til å flytte inn hos meg før det hadde gått året. Det aksepterte han. Etter litt over et år kjøpte vi oss felles hus og etter et par år igjen fikk vi tvillinger. Forholdet til eksen er dårlig, men hva annet kan man forvente? Heller et forhold til henne, enn bestevenner som drikker kaffe hos hverandre ved leveringer og henting av barn. 

Jeg mener at er mannen min utro mot meg, da er det noe galt med forholdet. Jeg satser på at hvis han gjør det samme igjen, så forlater meg istedenfor å ha ei på si i årevis. Det var ikke mange treffene før han avsluttet ting med sin daværende kone. Tiden vil showe

Anonymkode: d0eea...ea2

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes veldig veldig synd på kona og eventuelle barn.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Her var det hun som hyllet ham, ønsket ham gratulerer med dagen etc etc. Mens han var i min seng. Jeg ble irritert, men kunne selvsagt ikke si noe på det. Han ble fysisk uvel da han så det, og det tok ikke mange dagene før et brudd var et faktum. 

Han ville fortsette forholdet med meg, det passet meg fint, men han fikk ikke lov til å flytte inn hos meg før det hadde gått året. Det aksepterte han. Etter litt over et år kjøpte vi oss felles hus og etter et par år igjen fikk vi tvillinger. Forholdet til eksen er dårlig, men hva annet kan man forvente? Heller et forhold til henne, enn bestevenner som drikker kaffe hos hverandre ved leveringer og henting av barn. 

Jeg mener at er mannen min utro mot meg, da er det noe galt med forholdet. Jeg satser på at hvis han gjør det samme igjen, så forlater meg istedenfor å ha ei på si i årevis. Det var ikke mange treffene før han avsluttet ting med sin daværende kone. Tiden vil showe

Det er jo noe galt med deg også som stod i med mann som var opptatt!

Anonymkode: b962d...fe9

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

Du høster som du sår, bitch!
Du høster som du sår! 

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Guppy88 said:

Det er en ikke-eksisterende problemstilling dersom man har moral.

Man hører gjerne disse kommentarene om moral komme nærmest utelukkende fra folk som ikke er attraktive nok til å ha elsker av rang selv eller ikke kunne vært elskerinne til noen om de så hadde prøvd. Så det er lett å påberope seg monopol på moral når man er ufrivillig plassert på den kanten uansett. 

Anonymkode: 302af...602

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man hører gjerne disse kommentarene om moral komme nærmest utelukkende fra folk som ikke er attraktive nok til å ha elsker av rang selv eller ikke kunne vært elskerinne til noen om de så hadde prøvd. Så det er lett å påberope seg monopol på moral når man er ufrivillig plassert på den kanten uansett. 

Anonymkode: 302af...602

Men disse elskerinnene er jo tydeligvis ikke attraktive nok til å få ring på fingeren selv 🤷‍♀️

Anonymkode: e9e1f...bd1

• Liker 27
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men disse elskerinnene er jo tydeligvis ikke attraktive nok til å få ring på fingeren selv 🤷‍♀️

Det stemmer ikke alltid. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vel jeg har både ring på fingeren og er elskerinne. Bryr meg forøvrig ikke om at elskeren min poster bilder med kona, at vi ikke skal gå fra partnerne våre er en del av dealen.

Anonymkode: d5c2b...3b6

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er et ordtak som sier at måten du treffer noen på, er også sånn du blir forlatt.

Du traff en mann som tydeligvis ville forlate kona, men klarte ikke før han hadde noen i bakhånd. Det samme vil mest sannsynlig skje med deg, da du har truffet en mann som ikke takler å være alene.

Anonymkode: 6dbf0...6eb

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg da ikke om denne konen. Han er kun gift med hun pga barn og praktisk. Ingen  konkurranse for meg i hvertfall🙈

Anonymkode: 18dcb...933

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sidespranget bør skaffe seg ett liv og slutte være en hore og kona burde få vite sannheten.

Anonymkode: 23d40...492

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg bryr meg da ikke om denne konen. Han er kun gift med hun pga barn og praktisk. Ingen  konkurranse for meg i hvertfall🙈

Anonymkode: 18dcb...933

I samme situasjon her.

Folk må komme av sin moralske høye hest og innse verden og forhold ikke alltid er svart/hvitt.

Anonymkode: a131e...671

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjenner jeg deg? Var han din sjef og fikk dere to tvillinggutter sammen? Du hadde en fra før og han 3?

Anonymkode: 68579...e70

• Liker 6
Skrevet

Altså, man kan vell ikke forvente annet enn at en familiemann legger ut bilder av sin kone og sine barn? Plager dette en så er løsningen veldig enkel: finn en LEDIG mann. Dette er for faen ikke komplisert. 

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...