AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Skrevet 11. juni 2022 Hvorfor sier jeg det La meg utdype det litt. Vi tar 2 eksempler - og ser så hva dere kvinner hadde sagt om dette hadde vært tilfelle med deres mann. 1. Mannen har en hemmelighet som han har gått mange runder med seg selv - i flere år - og nå har han endelig innrømt det for seg selv at han liker å ha på seg kvinne undertøy (gjerne undertøy til kona). Hva skjer når han blir fortrolig over for sin fru og letter av hjerte sitt angåande dette? 2. Mannen har en hemmelighet som han har gått mange runder med seg selv - i flere år - og nå har han endelig innrømt det for seg selv at han har er forsonet med å ha fantasier med det samme kjønn. Hva skjer når han blir fortrolig over for sin fru og letter av hjerte sitt angåande dette? Menn, dere også kan gjerne kome med flere eksempler av noe som dere har hold hemmelig eller delt med fruen i håp om forståelse og å bli akseptert - uansett hvordan det gikk, vil jeg gjerne at dere deler det med oss. Er jeg helt på bærtur eller - hvis så er - prove me wrong Anonymkode: a6d86...002
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #2 Skrevet 11. juni 2022 Svarene på dette kommer an på hvilken partner de har. Noen sier tvert nei og andre er åpne for å akseptere det, slik jeg selv er også. Anonymkode: a47a8...140 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #3 Skrevet 11. juni 2022 1. Takk for at du delte, men er det noe du MÅ gjøre, så får du finne en partner som vil være med på dette. (Jeg hadde fått fullstendig avtenning av en mann i dametruser). 2. Om det er noe han vil prøve, så får han bli singel. At han er bifil og har holdt det hemmelig får han da ta på sin egen kappe. Det er stor forskjell på å ønske noe et par kan gjøre SAMMEN, og ting som kun går på hans egen lyst. Anonymkode: 66a57...539 7 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #4 Skrevet 11. juni 2022 Mannen min innrømmet etter vi hadde vært gift i mange år at han er bisexuel. Han har lyst til å prøve å suge en mann, han er usikker på om han vil gå hele veien med penetrerende sex. Det går litt opp og ned om han vil det eller ikke. Jeg har gitt han lov, mot at han er ærlig med meg hele veien slik at jeg også er komfortabel med det. Han har enda ikke gjort noe, kun chattet. Om han hadde sagt at han ønsket å prøve dameklær, så hadde jeg også tatt det med fatning og hjulpet han med å handle inn ol. Men jeg hadde nok slitt mer om han ønsket å gå ut sånn. Anonymkode: ac6e7...282 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #5 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor sier jeg det La meg utdype det litt. Vi tar 2 eksempler - og ser så hva dere kvinner hadde sagt om dette hadde vært tilfelle med deres mann. 1. Mannen har en hemmelighet som han har gått mange runder med seg selv - i flere år - og nå har han endelig innrømt det for seg selv at han liker å ha på seg kvinne undertøy (gjerne undertøy til kona). Hva skjer når han blir fortrolig over for sin fru og letter av hjerte sitt angåande dette... Menn, dere også kan gjerne kome med flere eksempler av noe som dere har hold hemmelig eller delt med fruen i håp om forståelse og å bli akseptert - uansett hvordan det gikk, vil jeg gjerne at dere deler det med Anonymkode: a6d86...002 Dette har jeg visst om min mann siden tidlig i forholdet. Anonymkode: 897e3...f12 1
Heydayotheinterweb Skrevet 11. juni 2022 #6 Skrevet 11. juni 2022 Bitches will be bitches and bitches will... BITCH!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #7 Skrevet 11. juni 2022 1. Hadde bedt han skaffe sitt eget dameundertøy, bare fordi jeg ikke liker at noen går med undertøyet mitt. Utenom det så er det ok 2. hvorfor skal jeg bry meg om at en mann jeg er sammen med fantaserer om menn, så lenge han ikke er utro eller finner ut av at han ikke liker damer så går det fint Anonymkode: ff294...bc0 7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #8 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 1. Takk for at du delte, men er det noe du MÅ gjøre, så får du finne en partner som vil være med på dette. (Jeg hadde fått fullstendig avtenning av en mann i dametruser). 2. Om det er noe han vil prøve, så får han bli singel. At han er bifil og har holdt det hemmelig får han da ta på sin egen kappe. Det er stor forskjell på å ønske noe et par kan gjøre SAMMEN, og ting som kun går på hans egen lyst. Anonymkode: 66a57...539 Takk for ditt innlegg. Det du skriver er akkurat det jeg vil fremm med dette innnlegget mitt. Men om vi snur det og sier; Det er stor forskjell på å ønske noe et par kan gjøre SAMMEN, og ting som kun går på hennes egen lyst. Hva sier du til det? Anonymkode: a6d86...002
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #9 Skrevet 11. juni 2022 Jeg kunne godt lånt han undertøyet mitt og fantasert om ting, men jeg hadde ikke likt om han ville hatt sex med noen andre. Er bifil selv, men er trofast. Anonymkode: 31496...9fc 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #10 Skrevet 11. juni 2022 Hadde en eks som egentlig var veldig åpen og imøtekommende, og som jeg egentlig kunne dele alt med. Det var imidlertid et unntak som jeg aldri helt greide å forstå: hun mente det var helt uproblematisk for forholdet om hun prøvde ut sex med andre kvinner, men det var helt uaktuelt for henne om jeg ønsket å utforske sex med en mann. Anonymkode: 74159...e0d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #11 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kunne godt lånt han undertøyet mitt og fantasert om ting, men jeg hadde ikke likt om han ville hatt sex med noen andre. Er bifil selv, men er trofast. Anonymkode: 31496...9fc Har du behov og får du lov av han med å leve ut din bifile side? Hadde han fått lov om han hadde ønske om det? Anonymkode: a6d86...002
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #12 Skrevet 11. juni 2022 Just now, AnonymBruker said: Har du behov og får du lov av han med å leve ut din bifile side? Hadde han fått lov om han hadde ønske om det? Anonymkode: a6d86...002 Har ikke behov annet enn fantasier nå og da. Vil ikke ha noen andre enn ham, så har heller ikke spurt om lov til noe. Om han ville hatt sex med en mann hadde jeg nok måtte gå noen runder, for jeg liker ikke helt tanken på han med noen andre. Anonymkode: 31496...9fc 2
Gjest Red Queen Skrevet 11. juni 2022 #13 Skrevet 11. juni 2022 Hos oss har vi alltid møtt hverandre med både åpenhet og aksept, og har kommunisert godt fra dag 1. Så det ville overhode ikke vært noen dramatikk om plutselig en ny litt ytterliggående fantasi skulle kommet på banen. Det er derimot ingen selvfølgelighet at partneren ønsker å ta direkte del i fantasien, eller gjøre noe så drastisk som å endre samlivsform. Men her møter vi hverandre uansett med respekt, forståelse og kjærlighet.
Blåjojo Skrevet 11. juni 2022 #14 Skrevet 11. juni 2022 Hadde akseptert det i begge tilfellene. Sannsynligvis kjøpt både undertøy og evt. andre klær han måtte ønske. Om han ønsket å leve ut sin fantasi om sex med en annen mann, så hadde det også vært helt greit. Men hadde ønsket å blitt orientert om det på forhånd. K46 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #16 Skrevet 11. juni 2022 Dame undertøy hadde vært helt greit. At han er bifil, hadde og vært greit, men jeg vet jo ikke om jeg hadde klart å la han ha sex med enn annen mann. Da er det mulig det hadde blitt slutt. Anonymkode: f44f4...f8b 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #17 Skrevet 11. juni 2022 Jeg hadde støttet det fullt ut! Anonymkode: 09496...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #18 Skrevet 11. juni 2022 Jeg ville ikke likt å se ham i dameundertøy, verken mitt eller egenkjøpt. Det hadde gjort noe med min tenning på ham. Ang det å være bifil; jeg er ikke på noen måte for et åpent forhold, så det hadde ikke vært ok for meg at han hadde hatt sex med verken en mann eller en annen kvinne mens vi var sammen. Så tror jeg gjør ærlig at jeg hadde fått en knekk hvis han kom fram som bifil; hadde følt at han alltid lengtet etter noe jeg ikke kan gi ham. Men det siste der er jo helt klart noe med min (seksuelle) selvfølelse, og ikke noe partner på noen måte kan lastes for. Jeg ville vært mer åpen for fantasier om noe vi to kunne prøve ut sammen i senga. Anonymkode: 02d1e...540 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #19 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Takk for ditt innlegg. Det du skriver er akkurat det jeg vil fremm med dette innnlegget mitt. Men om vi snur det og sier; Det er stor forskjell på å ønske noe et par kan gjøre SAMMEN, og ting som kun går på hennes egen lyst. Hva sier du til det? Anonymkode: a6d86...002 Der legger du til grunn at jeg ville holdt noe sånt hemmelig for en partner, ergo lyve. Det ville jeg aldri gjort. Og jeg ville aldri forvente at en mann skulle være med på noe sært, om jeg hadde hatt en sånn preferanse. Greia er at om han har spesielle preferanser, så forteller man det med en gang så man kan finne likesinnede, uansett kjønn. Og om en mann hadde kommet med noe sånt etter lang tid, hadde lyvinga vært like ille. Anonymkode: 66a57...539 2 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #20 Skrevet 11. juni 2022 1. Han må gjerne gå i dameundertøy, men ikke mitt - da hadde det blitt ødelagt fordi han er en del større enn meg. Jeg tenner imidlertid ikke på menn i dameundertøy, så det ville vært en dårlig idé å ha det på når vi skal ha sex. 2. Han kan fantasere om akkurat hva han vil, men jeg forventer at han ikke har sex med noen andre når han er sammen med meg. Det går begge veier, jeg er bifil selv, men holder meg selvsagt til kun ham. Ellers har vi noen "uortodokse" lyster begge to, de har vi snakket om, og det som begge er komfortable med har vi gjennomført, resten har vi latt ligge. Det går også begge veier. Hvis noe er veldig viktig for en person (type dealbreaker), så bør man ta det opp tidlig i forholdet for å finne ut om man er kompatible. Man kan ikke kreve at den andre skal være med på noe den ikke vil selv, uavhengig av kjønn. Anonymkode: 5cbe5...fd9 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå