Gå til innhold

Etter et år får han fortsatt lett ereksjon og mye forsæd, råd til å gi han kontroll?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes litt synd i kjæresten min da jeg vet hvordan det er å bli tent lett men jeg kan skjule det bedre. Den første uka vi datet var han redd for å være for nær kroppen min med mer enn overkroppen om vi lå å klinte, lå i skje, han var ikke noe fan av å være lille skje noe jeg liker å bytte på i forhold til humøret mitt, og han fant på rare unnskyldninger til at jeg ikke fikk sitte for langt opp på fanget hans. Skjønte til slutt hva det gjaldt så neste vi lå i skje tok jeg på meg et veldig kort skjørt. Så fort han snudde underlivet slik at det lå rett ned, tvang jeg han bak sofaen, fisket fram ereksjoen hans og plaserte den imellom lårene mine og ba han om å slappe av jeg blir ikke fornærmet. Og kjente straks hvor anspent han hadde vært de andre gangene vi hadde kost oss for kroppen hans slapp for første gang ordentlig av. Jeg kjente jeg ble tent av å kjenne den smått gjør ufrivilige bevegelser mellom lårene, begynte å massere den forsiktig før jeg kjente for å skulle ta det videre. Så såg jeg plutselig en ganske stor flek på skjørte og sofaen før jeg uskyldig spurte om han hadde kommet, fulgte straks opp med at det var min feil, da jeg trodde at han hadde hatt en orgasme.

Stakkaren var helt rød i ansiktet og klarte knapt å se på meg før han sa han ikke hadde kommet. Han bare sliter med at selv om han bare blir litt små kåt men nødvendigvis ikke har en ereksjon enda, så renner det utrolig lett og mye forsæd ut. Jeg har faktisk aldri opplevd noe lignende, når jeg går ned på han er det ofte som om han har en lang orgasme hvor det kommer mer forsæd ut av han enn ekser jeg har hatt når vi har lekt med penis ringer og bygd opp for at de skal få en skikkelig intens orgasme etter å ha stoppet den flere ganger. Og når det kommer til ereksjon så enda den dag idag behøver jeg bare å sitte meg i fanget hans og den er hard på under 10 sekunder med mindre vi har hatt sex 3-4 ganger iløpet av dagen.

Jeg har merket den siste tiden at det plager han. Og nå som vi kommer til sommeren, vet han hvor mye jeg liker å ligge på stranden og bare kose litt uten at det skal være seksuelt. Han kom idag og spurte om vi kunne prøve å ligge å sole hagen og pjuske på hverandre slik jeg liker da ingen kan se oss der vi bor. Jeg så han virkelig prøvde, han gjorde alle mulige triks. Men etter litt over 2 timer klarte han ikke mer både pga varmen, og det var begynt å bli ubehagelig å være hard så lenge og regelmessig ha lekasje som var ganske så synelig gjennom shortsen. Jeg følte meg så lei meg på hannes venge at jeg prøvde å få han til å føle seg bedre når han reiste seg opp i frusterasjon. Så hoppet jeg opp og grep tak i han bakfra, holdt han inntil meg og ba han om å komme og at jeg satte pris på forsøket og at vi kunne prøve igjen i morgen. Han var takknemlig men i øyeblikket når orgasmen var over så var det tydelig at han gikk ifra å føle nytelse til å putte på seg et smil for min skyld. Han var mer stille enn vanlig når vi lagde og satt og spiste middag, og jeg prøvde å si til han å ikke tenke på det vi finner ut av et. Og han sier at han elsker meg for at jeg sier det, han føler bare at han burde ha mer kontrol over ereksjonen sin og sædavgang enn en midt i de værste tenåringsgutt, før han sa at han trengte å sove. Jeg syntes han så direkte deprimert ut, og sitter her og skriver nå mens han sover middagslur. For normalt sett når han har vært lei seg har det ikke vært ting han ikke har fortsatt å snakket med meg om før vi har funnet løsning på det. Det er en av grunnene til at jeg føler forholdet vårt er så sterkt, vi snakker igjennom alt, og nå føler jeg han lukker meg ut. Men de gangene har heller ikke vært ting som kom av biologiske grunner så det kunne snakkes igjennom. 

Er det noen med partnere, eller menn her inne, med lignende problemer hvor uansett hvor lenge de er med en partner så tenner de like lett, og har uvanlig mye forsæd som de har fått kontroll over? Hva kan jeg gjøre for å hjelpe han?

Anonymkode: ca2ff...d9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

har mye precum, ikke så mye å få gjort noe med tror jeg, jeg er ikke veldig usikker på meg selv pga det sånn som din kjæreste tho,

Anonymkode: 3f6b4...2cc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Knipeøvelser

Anonymkode: f56e2...e08

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

har mye precum, ikke så mye å få gjort noe med tror jeg, jeg er ikke veldig usikker på meg selv pga det sånn som din kjæreste tho,

For han er det jo ikke bare precum men også at han får veldig lett ereksjon. Haddet det bare vært precum problem kunne han vel alltids bare plassert papir i bokseren. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du lager et problem ut av dette, noe det ikke trenger å være. At han får ereksjon i nærheten av deg er da bare flott!? Ta det som et kompliment. Er dere unge? Han synes tydeligvis du er skikkelig deilig, er ikke det fint da? Menn er forskjellige, noen får lettere ereksjon enn andre. Hvis han vil ha den ned så finnes det helt sikkert triks for det. Mannen min setter seg på huk eller begynner å tenke på noe helt annet. 

Anonymkode: c4529...8c9

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er et problem. Om det skjer når det kun er dere to? 

Altså, får han generelt ereksjon kun av å være på ei strand generelt? 

Anonymkode: f7f97...c85

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Forøvrig synes jeg det høres ut som du drar ham ned psykisk.

Hvorfor i granskauen skal du tafse på ham i TO timer?!?

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønnerikke problemet! Dere får bare la vær å kose på stranda, også av hensyn til alle andre på stranda. Ellers gjør det vel ikke noe at han får ereksjon og har mye precum? 

Er der du som gjør det flaut for han? Latterliggjør du han eller noe? 

Anonymkode: dad54...de3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tho? 

Min nåværende kjæreste har mye forsæd. Deilig å suge. Eksen min hadde ingenting, men hadde en sinnsyk sprut når han først kom. Opp på veggen og alt mulig... 

Anonymkode: bbc93...3cb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er et problem. Om det skjer når det kun er dere to? 

Altså, får han generelt ereksjon kun av å være på ei strand generelt? 

Altså når vi er ute for eksempel, så ingen mulighet til å kan sitte på fanget hans. Eller om jeg gjør det så gir jeg som regel signal slik at han kan putte den i en posisjon som ikke synes. Og han får ikke nødvendigvis ereksjon bare av å se meg i bikini, selv om det også har skjedd. Men prøver vi slik vanlig kjæreste kos ved å bare pjuske litt på hverandre. Eller om jeg har lyst til å ligge på brystkassen eller magen hans går den rett opp. 

Selv om en del folk ikke skjønner problemet, mulig er jeg som beskriver det dårlig. Men han ønsker å kan gjøre vanlige kjæreste ting som ikke alltid leder til sex som bare har med kos å gjøre. Uten at kroppen hans sender et veldig tydelig seksuelt signal.

Gjest lurven
Skrevet

At han har mye precum får man vel ikke gjort så mye med, resten er bare et luksusproblem 

Skrevet

Men hvorfor skal du sitte på fanget hans ute da? Eller pjuske og kose på han på f. eks stranden når det er flere der? Det er vell bare å la vær og gjøre det så er mye av problemet løst vell? 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Syns det høres helt normalt ut jeg..

Anonymkode: e75b8...f9a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gi han blowjob og kos og pjusk med han etterpå. Han kommer helt sikkert til å kunne "reload'a" igjen - og få sexen til å vare lengre. ;)

Anonymkode: a09ba...5c7

• Nyttig 1
Skrevet

En ting er nok å ikke se på det som et problem. Ikke blås det opp. Bare omfavn det som en god side han har

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde jeg dumpet.

Anonymkode: d30e3...c06

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han hadde jeg dumpet.

Anonymkode: d30e3...c06

Du hadde slått opp med en mann du er dypt forelsket fordi kroppen hans reagerer seksuelt på deg?

Vet folk her sier at det er et luksus problem og at de har fått inntrykk av at jeg har gitt han noe press. Når alt jeg ønsker er å finne løsningen på et problem som jeg kan leve med, men kom her for å finne råd i håp om at det var noen som hadde opplevd noe lignende og kunne komme med ting hverken han eller jeg har tenkt på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg hang meg opp i er at du sitter på fanget.  Sitter voksne folk på fanget?

Anonymkode: 1c8ae...ad7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke at dette er et problem egentlig. Kan man ikke unngå ting som gir han ereksjon i offentligheten bare?

At han får ereksjon når du sitter i fanget hans eller ligger på brystkassen hans er vel ikke et problem?? Hvor ofte gjør dere det offentlig? Det er bare å slutte med det.

At han har mye precum får man ikke gjort så mye med tror jeg.

Anonymkode: 82f40...a07

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Gi han blowjob og kos og pjusk med han etterpå. Han kommer helt sikkert til å kunne "reload'a" igjen - og få sexen til å vare lengre. ;)

Anonymkode: a09ba...5c7

Det har jeg gjort, men han trenger som regel å ha kommet 3 ganger, iblant 4 for at den ikke skal bli hard igjen før han trenger pause. Når vi først ble sammen hadde vi en dag hvor vi hadde sex over hele leiligheten, det var ikke før han var på sin 7 og 8 orgasme hvor han fortsatt ejakulerte, men det var betrakelig mindre en normalt. Vi kunne nok ha hatt mer men begynte jeg å bli sår og han avsluttet med å gi med 3 orgasmer på rad på toppen at jeg hadde allerede kommet på morgenen og senere ut på dagen. Jeg så meg selv i speilet mens jeg lå å hvilte meg opp og samtidig som jeg følte jeg var i himmelen så jeg ikke ut. Håret stod alle veier og svettet noe ekstremt men når jeg prøvde å få meg selv til å se litt ordentlig  ut på håret ihvertfall tok han tak i hendene mine og ba meg om å bare fortsette å nyte øyeblikket og at han aldri har følt seg mer forelsket og aldri sett en mer sexy kvinne.

Og bare slik at det ikke er noen misforståelser han er ikke for kjapp på triggern, han har faktisk god kontroll på sin egen orgasme. Når jeg har villet ha kjappiser, så snakker jeg mer dirty for å gi han signal til å ikke holde igjen før vi har startet. Det  som han ikke har kontroll over er precum og selve ereksjonen.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...