Gå til innhold

hva tenker dere om crossdressere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om menn som kler seg som jenter?. Barberer hele kroppen, bruker kvinne undertøy og klær?

Ekkelt eller hot?

Start debatt.

Anonymkode: 4b9ac...099

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må det være det ene eller det andre, er da like greit som alt annet.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke ekkelt, men ser ikke vitsen. Ser ikke vumed drag heller. Ser bare dumt ut. 

Anonymkode: bd3e0...448

AnonymBruker
Skrevet (endret)
Jentegutt skrev (På 11.6.2022 den 18.17):

Hvorfor må det være det ene eller det andre, er da like greit som alt annet.

Du har jo klart et bias siden du er en crossdresser.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke, tenker alle kan gå med hva de vil så lenge de ikke går naken på gata liksom. Synes det er fint at folk tør å kle seg sånn de liker og. 

Anonymkode: 0e5c4...a55

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Som med de aller fleste andre typer antrekk bryr jeg meg lite om hva andre velger å gå med. Synes det er fint at folk kan gå i det de føler seg komfortabel i.

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Skjønner ikke helt dette, ekkelt eller hot?

For min del så er det ikke noe som jeg kunne levd med, skal jeg først være sammen med en mann så må det være en mann som er mann. Hva andre gjør er ikke mitt problem. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)
FrøkenMånestråle skrev (På 11.6.2022 den 18.27):

Skjønner ikke helt dette, ekkelt eller hot?

For min del så er det ikke noe som jeg kunne levd med, skal jeg først være sammen med en mann så må det være en mann som er mann. Hva andre gjør er ikke mitt problem. :) 

en mann som sminker/kler seg sånn her på soverommet, kunne du levd med han?

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Verken ekkelt eller hot. Men synes alle skal få lov til å kle seg i, eller se ut sånn som de ønsker selv.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 11.6.2022 den 18.34):

Selvsagt ikke, han er jo mer kvinne enn meg... :ler: Sa jo det i innlegget mitt, noe slikt hadde ikke funket for min del, jeg liker menn, ekte menn som liker å være menn og ikke har behov for å låne bh'n min og bruke mer sminke enn hva jeg noen gang har gjort.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
Skrevet

Heldigvis bor vi i et fritt land hvor man kan kle seg som man vil... gutter kan kle seg som jenter... jenter kan kle seg som gutter... hva er problemet...?

• Liker 1
Gjest kruspersilletaco
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva tenker dere om menn som kler seg som jenter?. Barberer hele kroppen, bruker kvinne undertøy og klær?

Ekkelt eller hot?

Start debatt.

Syns ikke det er ekkelt, syns ikke det er hot. Hadde ikke brydd meg om mannen min ville det, men hadde ikke blitt brukt for forplay. Hadde sikkert bedt ham kle opp meg også, fordi jeg har ikke peiling på sånt, og kan bare drømme om å ha like fin stil som på bildet lenger oppe i tråden..

AnonymBruker
Skrevet

Ofte opptrer de som arrogante, hårsåre og spydige. Rop om oppmerksomhet har sin pris...

Anonymkode: c8317...fec

• Liker 1
Skrevet

Vær sin smak. La personene gjøre som de selv vil.

Men jeg synes det ikke er så pent. De fyller jo ikke klærne på samme måte som en kvinne uten å bruke noe fake som får de manglende formene. Man kjøper jo klær som passer, ikke kjøpe klær som ikke passer for så å ta på seg noe plastikk slik at det passer. 

• Liker 1
Gjest HegeMarie
Skrevet

Litt turnoff, men tenker veldig lite på dem.

Folk bør få velge hvordan de vil kle seg ut selv.

AnonymBruker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 11.6.2022 den 18.34):

Ja ❤️ 
Men hen hadde på seg litt mye til å være kledd for en runde på soverommet da . 

Vil også legge til at jeg som kvinne noen ganger liker å ha manneboxer fordi det er mer behagelig og jeg låner av og til hettegenseren til kjæresten som er mann. ser ikke på meg som crossdresser eller trans av den grunn.  Tror faktisk det er mer akseptert i samfunnet  at jeg gjør dette enn hvis mannen min skulle brukt dametruse og mine topper… Lurer litt på hvorfor det er sånn… 

Anonymkode: ad18d...024

Endret av Elaine Marley
Gjest Villfisker
Skrevet

Jeg syns det ser tullete ut.

Skrevet

Er dritt lei hele temaet. Bryr meg ikke. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ekkelt eller hot?

Start debatt.

Jeg tenker det sier mer om dine fordommer . Hvis du peker på noen, går tre av fingrene (på hånden ) tilbake på deg selv ( å dine fordommer ) . Mind Your own business er en fin ting . Å la andre være som de er . 

Skrevet

Det er verken hot eller ekkelt, det bare er. De må få gjøre som de vil og jeg har ingen problemer med det, men jeg tenner ikke på menn som kler seg for feminint. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...