Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- er usosial

- ikke klarer å holde øyekontakt

- sliter med å holde samtaler

- ikke kan sitte/gå rundt i sollys for lenge

- har IBS og trenger tilgang til toalett, og bruker det ofte

?

Anonymkode: 52cdd...735

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

+ ikke har fullført høyere utdanning

AnonymBruker
Skrevet

Nå fokuserer du på alt du ikke kan. Foreslår at du legger til hva du faktisk kan. Om du bare ser hindringer og ikke muligheter blir det jo vanskelig. 

Anonymkode: 0e6bb...3ca

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Butikk, lagerjobb. Om du er egnet fysisk for det da

Anonymkode: 4a9a8...b1c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nå fokuserer du på alt du ikke kan. Foreslår at du legger til hva du faktisk kan. Om du bare ser hindringer og ikke muligheter blir det jo vanskelig. 

Anonymkode: 0e6bb...3ca

Problemet er att jeg faktisk ikke kan så mye.. Jeg liker å se på filmer i fridtida, men det er det. Inntektskilden min døde nylig, og jeg tenker at det er lurt å finne seg jobb for kontoen går tom..

AnonymBruker
Skrevet

Alt som har med jobbing med laptop (hjemme eller et annet mer isolert sted) å gjøre. Mulighetene dine varierer egentlig ut fra hvor "hot" og eventuelt intelligent du er. Går utifra at du er en kvinne, så for din del holder det å være kun en av delene - enten passe hot nok eller intelligent nok. En kvinne har bedre muligheter med disse problemene enn det en mann har. 

Anonymkode: 4e1d2...6e6

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med nav om arbeidsutprøving. La de hjelpe deg til å finne noe som kan fungere. 

Kanskje du kan ta fagbrev i eks merkantil /kontorfaget? Jobbe i kommunearkiv med å skanne dokumenter, svare på brev og registrere post etc? 

Anonymkode: bd7cd...919

Skrevet

Sortere post, jobbe på lager, søke jobb som filmanmelder, er du god på data så finnes det mange firma som har bruk for slik kompetanse uten at en trenger å ha kundekontakt. 

Om du har førerkort: levere matkasser/mat/matvarer, kjøre budbil, levere post.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...