AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Skrevet 11. juni 2022 Jeg er gravid, 10+5. i 3 dager nå(dette er tredje dag) har jeg hatt brun utflod, til tider mørke brun. Jeg kan se det er litt blod der. har ikke vondt, annet enn vanlige smerter ved graviditet. noen som har opplevd dette? Jeg er stressa, men alle jeg har snakket med mener dette er helt normalt, men klarer ikke roe meg med det. Anonymkode: 5ad6e...d8d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #2 Skrevet 11. juni 2022 Jeg har opplevd at det har gått begge veier. I ene tilfellet gikk det over til rødt og brunt blod om hverandre, før jeg fikk kramper og rikelig blødning og det var ingen tvil om at det var en spontanabort. I de to andre svangerskapene mine (som gikk bra) hadde jeg også småblødninger fra tid til annen. Ofte i dagene etter sex (skjøre slimhinner) men også uten noen åpenbar grunn. Så det kan være starten på noe, men trenger ikke være det. Det er super stressende å gå og ikke vite, så håper det gir seg snart! Anonymkode: 14234...2a3
Minlilleflokk<3 Skrevet 11. juni 2022 #3 Skrevet 11. juni 2022 Jeg hadde brun utflod over flere dager i uke 5-6, og googlet masse og så at det var både positive og negative opplevelser med dette. Tok derfor en TUI og hos meg var alt fint. Er nå 12+2.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #4 Skrevet 11. juni 2022 1 minutt siden, Minlilleflokk<3 said: Jeg hadde brun utflod over flere dager i uke 5-6, og googlet masse og så at det var både positive og negative opplevelser med dette. Tok derfor en TUI og hos meg var alt fint. Er nå 12+2. Samme hos meg, men jeg er nå uke 20. Anonymkode: a380b...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå