AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Skrevet 11. juni 2022 Hei! Jeg er 5+3 på vei. Idag har jeg merket sterke menssmerter. Har ingen blødning, men det er mye mer utflod enn vanlig. Kjenner en slags krampe og føler det er på vei til å komme mens. Er dette normalt? Dere som har spontanabortert, hvordan starta dette? Og, dere som er gravide har dere opplevd liknende? Anonymkode: 8d61f...b3f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #2 Skrevet 11. juni 2022 Jeg har smerter i korsryggen også merker jeg nå, som kommer og går Er dette normalt? Anonymkode: 8d61f...b3f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #3 Skrevet 11. juni 2022 Jeg spontanabortert på ca samme tid, rundt 5+3. Hadde sterkere menssmerter enn normalt ca en dag før jeg startet å blø. Blødde noe mer enn normal mens, men ikke så veldig betydelig sånn egentlig. Smertene var verre enn ved mens, men det var nok også fordi jeg ikke tok smertestillende i tilfelle det ikke var en abort (og man skal ikke ta Ibux som gravid). Anonymkode: e290b...dca
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #4 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg spontanabortert på ca samme tid, rundt 5+3. Hadde sterkere menssmerter enn normalt ca en dag før jeg startet å blø. Blødde noe mer enn normal mens, men ikke så veldig betydelig sånn egentlig. Smertene var verre enn ved mens, men det var nok også fordi jeg ikke tok smertestillende i tilfelle det ikke var en abort (og man skal ikke ta Ibux som gravid). Anonymkode: e290b...dca Ok, nå er smertene borte Hvor ofte kom og gikk de? Mine varte i va 10 min. Hadde du også økt utflod? Anonymkode: 8d61f...b3f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #5 Skrevet 11. juni 2022 Hadde slike smerter hele tiden i begynnelsen av graviditeten. 34+4 idag.. Anonymkode: 71e64...f79
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #6 Skrevet 11. juni 2022 Jeg vet ikke om det hjelper, men jeg er også 5+3 i dag, og har en del murringer både i mage og korsrygg. Om det er et godt tegn, gjenstår å se! kan ikke huske at jeg hadde det i mitt første svangerskap, men da merket jeg ikke at jeg var gravid før i uke 6-7. Anonymkode: a0371...32a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #7 Skrevet 11. juni 2022 Har bestandig hatt veldig sterke menssmerter i første trimester med alle 4😊 Anonymkode: 59fe1...229
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå