AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Skrevet 11. juni 2022 Handlevognen er den ultimate lakmustesten for om en person er i stand til å styre seg selv. Å returnere handlevognen er en enkel, praktisk oppgave og en som vi alle anerkjenner som den riktige, passende tingen å gjøre. Å returnere handlevognen er objektivt sett riktig; etisk og praktisk. Det er ingen andre situasjoner enn alvorlige nødsituasjoner der en person ikke er i stand til å returnere handlevognen sin. Samtidig er det ikke ulovlig å forlate handlevognen. Derfor presenterer handlevognen seg selv som toppen av eksempler på om en person vil gjøre det som er rett uten å bli tvunget til det. En person som ikke er i stand til dette er ikke bedre enn et dyr; en absolutt villmann som bare kan fås til å gjøre det som er rett ved å true dem med en lov og tilhørende strafferettslige konsekvenser. Er DU tilhørende sivilisasjonen? Eller er du et dyr? Anonymkode: 1c998...a78 1 2
Marimba Skrevet 11. juni 2022 #2 Skrevet 11. juni 2022 😂😂 Jeg går tilbake med handlevogner, og rydder opp om det står noen og slenger. Går oftest inn i butikken med de. Og hvis kurvene står i uorden når jeg henter eller leverer en, rydder jeg litt der også. Men jobben med å kjøre handlevogntog med alle handlevognene utenfra inn i butikken igjen, overlater jeg til personalet (selv om jeg synes det ser litt morsomt ut).
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #3 Skrevet 11. juni 2022 Tar lawful good, men har blitt litt mer engstelig for å gjøre det gjennom corona-tidene fordi jeg tenkte det blir teit å sette de bort der når de sikkert vil helst sprite håndttaket før den blir satt tilbake. Ikke vet jeg, jeg tok den tilbake fortsatt da Anonymkode: 4f8b5...5b1
Gjest Spencer Hastings Skrevet 11. juni 2022 #4 Skrevet 11. juni 2022 Jeg er både lawful good og neutral good.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #5 Skrevet 11. juni 2022 Jeg returnerer alltid handlevognen, nautral good, med unntak av i går. Siste stopp på handleturen var post i butikk, for å hente asken til hunden min. Så fordi jeg ikke orket å gå hulkende blant masse mennesker satt jeg vognen sammen med en annen vogn, lawful evil. Anonymkode: e2557...a86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå