Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Handlevognen er den ultimate lakmustesten for om en person er i stand til å styre seg selv. Å returnere handlevognen er en enkel, praktisk oppgave og en som vi alle anerkjenner som den riktige, passende tingen å gjøre. Å returnere handlevognen er objektivt sett riktig; etisk og praktisk. Det er ingen andre situasjoner enn alvorlige nødsituasjoner der en person ikke er i stand til å returnere handlevognen sin. Samtidig er det ikke ulovlig å forlate handlevognen. Derfor presenterer handlevognen seg selv som toppen av eksempler på om en person vil gjøre det som er rett uten å bli tvunget til det.

En person som ikke er i stand til dette er ikke bedre enn et dyr; en absolutt villmann som bare kan fås til å gjøre det som er rett ved å true dem med en lov og tilhørende strafferettslige konsekvenser.

Er DU tilhørende sivilisasjonen? Eller er du et dyr?

EXiwPaIUwAIk1GZ.thumb.jpg.8fc75abbe945b2a7dc67c0c4c53f7f8a.jpg

Anonymkode: 1c998...a78

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂

Jeg går tilbake med handlevogner, og rydder opp om det står noen og slenger. Går oftest inn i butikken med de. Og hvis kurvene står i uorden når jeg henter eller leverer en, rydder jeg litt der også. 

Men jobben med å kjøre handlevogntog med alle handlevognene utenfra inn i butikken igjen, overlater jeg til personalet (selv om jeg synes det ser litt morsomt ut).

AnonymBruker
Skrevet

Tar lawful good, men har blitt litt mer engstelig for å gjøre det gjennom corona-tidene fordi jeg tenkte det blir teit å sette de bort der når de sikkert vil helst sprite håndttaket før den blir satt tilbake. Ikke vet jeg, jeg tok den tilbake fortsatt da 

Anonymkode: 4f8b5...5b1

Gjest Spencer Hastings
Skrevet

Jeg er både  lawful good og neutral good. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg returnerer alltid handlevognen, nautral good, med unntak av i går. Siste stopp på handleturen var post i butikk, for å hente asken til hunden min. Så fordi jeg ikke orket å gå hulkende blant masse mennesker satt jeg vognen sammen med en annen vogn, lawful evil. 

Anonymkode: e2557...a86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...