Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere i uka på butikken

Anbefalte innlegg

Gjest Smeltemann
Skrevet

Jeg bor alene, ser det er vanskelig og komme under 700 kroner i uka i matvarer. Hva ligger dere på? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 7-800,- i uka . Har en tenåring som bor med meg 50%

Anonymkode: 9984b...49a

Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rundt 7-800,- i uka . Har en tenåring som bor med meg 50%

Anonymkode: 9984b...49a

Har forsåvidt 2 katter jeg kjøper kattemat til jeg også,og 2 hunder som får noe godis. Hundematen kjøper jeg ikke i butikken. 

Skrevet

3-400 dagen. No bullshit! 

Gjest Smeltemann
Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (Akkurat nå):

3-400 dagen. No bullshit! 

Handler hver dag du? 

Jeg prøver og handle en gang i uka, men som oftest blir det 2. 

Skrevet
Just now, Smeltemann said:

Handler hver dag du? 

Jeg prøver og handle en gang i uka, men som oftest blir det 2. 

Har sjappa rett over gata, så ja

Gjest Spencer Hastings
Skrevet

Jeg storhandler en gang i uken, ligger mellom 2000-3000. Vi er to voksne og to barn. 

Skrevet

Vi er to voksne, og jeg handler for alt fra 1200 til 1500 i uken, avhengig av hva som står på menyen.  

Men vet du at disse trådene med akkurat dette spørsmålet, eller "hva handler dere for i måneden?" og "Hva handler dere for i uka?" er noe som kommer på forumet her minst en gang pr uke? Det vrimler av dem her hvis du søker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke jeg som kjøper mat, men jeg kjøper ofte middag + snacks og sånn som skal rekke for fredag, lørdag og søndag formiddag (bare til meg) og kan lett bruke 200kr på det, kunne sikkert brukt nærmere 400 men må kontrollere meg selv. Må prøve å snevre inn når det kommer til det at jeg må handle alt alene 

Anonymkode: 5a74e...c63

AnonymBruker
Skrevet

Vi handler 2 ganger i måneden, havner mellom 3500-4500 for alt i mnd. Så et sted mellom 875 og 1125 for to voksne pr uke.

Anonymkode: 738be...487

AnonymBruker
Skrevet

V handler to ganger i uka, en gang på Kiwi, en gang på Meny. Bruker 2-3000 i uka, er to voksne.

Anonymkode: 0b1d3...e6a

Skrevet
1 hour ago, Smeltemann said:

Jeg bor alene, ser det er vanskelig og komme under 700 kroner i uka i matvarer. Hva ligger dere på? 

Samme som deg.

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (3 timer siden):

Vi er to voksne, og jeg handler for alt fra 1200 til 1500 i uken, avhengig av hva som står på menyen.  

Men vet du at disse trådene med akkurat dette spørsmålet, eller "hva handler dere for i måneden?" og "Hva handler dere for i uka?" er noe som kommer på forumet her minst en gang pr uke? Det vrimler av dem her hvis du søker. 

Stemmer men nå begynner det å bli interessant med økende matpriser. 3 år gamle tråder er rett og slett utdatert.

Anonymkode: a1e16...a58

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Stemmer men nå begynner det å bli interessant med økende matpriser. 3 år gamle tråder er rett og slett utdatert.

Anonymkode: a1e16...a58

Jeg snakket ikke om tre år gamle tråder. Jeg fortalte at disse trådene om "Hva bruker dere på mat" kommer omtrent en gang i uka. 

Men greit nok. Folk svarer. 

AnonymBruker
Skrevet

1 voksen og 3 barn (i dag 12-18 år)

Pr måned:

2016 - 880kr

2017 - 834kr

2018 - 926kr

2019 - 942kr

2020 - 1570kr

2021 - 1294kr

2022 - 1412kr

Anonymkode: 3b282...9c0

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Million said:

Jeg snakket ikke om tre år gamle tråder. Jeg fortalte at disse trådene om "Hva bruker dere på mat" kommer omtrent en gang i uka. 

Men greit nok. Folk svarer. 

Syns det er gøy å lese jeg, men skulle gjerne likt å vite hva folk kjøper. Vi bruker 3500 i uka på 2 voksne, 2 tenåringsgutter og et barn. Det inkluderer alt fra dagligvare også øl. Vet det er mye, men får  det ikke ned.

Anonymkode: c0709...6d6

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker ca 4000 - 5000 kr i uka, vi er to voksne og to barnehagebarn. 

Anonymkode: 73797...fed

AnonymBruker
Skrevet

Fra 0- 2000.

Anonymkode: 1b6f6...c88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi bruker ca 4000 - 5000 kr i uka, vi er to voksne og to barnehagebarn. 

Anonymkode: 73797...fed

Hvordan er det mulig? Kjøper dere trøfler til middag? Hadde ikke klart det om jeg hadde forsøkt engang😳

Anonymkode: 3b282...9c0

AnonymBruker
Skrevet

Et vi i Sverige bruker vi kanskke 6000 på en uke.

Anonymkode: 1b6f6...c88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...