Gå til innhold

Flyter av verktøy over hele huset - blir sprø

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal være super glad og takknemlig for at ungdommen i hus gjør det bra på skolen, tar ansvar, har deltidsjobb og er en kjekk gutt. 
MEN, han har både mopeder, traktor, motorsag og alt en kan tenke seg. Uansett hvor jeg snur meg i gangen går jeg meg på ei verktøykasse, en drill, en skru, ei eksospotte.. garasjen er ikke plass til bilen min lenger, der står guttegjengen på kveldene og skrur. 
til og med i blomsterpotta i dag fant jeg en skru. 
har laget en reol til han der han har plass til alt utstyret sitt, men drar set rundt hele tiden.. 

på toppen av alt har jeg en mann som er handy.. som har sine ting. Men de flyter ikke like ille. 

Anonymkode: b4569...277

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg skal være super glad og takknemlig for at ungdommen i hus gjør det bra på skolen, tar ansvar, har deltidsjobb og er en kjekk gutt. 
MEN, han har både mopeder, traktor, motorsag og alt en kan tenke seg. Uansett hvor jeg snur meg i gangen går jeg meg på ei verktøykasse, en drill, en skru, ei eksospotte.. garasjen er ikke plass til bilen min lenger, der står guttegjengen på kveldene og skrur. 
til og med i blomsterpotta i dag fant jeg en skru. 
har laget en reol til han der han har plass til alt utstyret sitt, men drar set rundt hele tiden.. 

på toppen av alt har jeg en mann som er handy.. som har sine ting. Men de flyter ikke like ille. 

Anonymkode: b4569...277

Det er nesten som hos oss..vi har ikke garasje, mannen er bilmekaniker så ordner alt på våre biler selv, har masse verktøy som er utenom hvermannsens (ting jeg ikke vet hva heter eller brukes til), og det er overalt... Og ikke bare verktøy med duppeditter som man ikke vet om er søppel eller en viktig dings som skal fikses på eller brukes til noe.

Holder på å bli tullete

Anonymkode: ce78c...2e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...