Gå til innhold

Trenger tips til liten, men god bæresele

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har allerede Ergobaby omni 360, men syns den er litt stor og klumpete. Vi skal på ferie i sommer og skulle gjerne hatt en litt mindre og lettere sele til en baby på 8 mnd. Baby må kunne bæres utover, som er det eneste som godtas, eller bæres på rygg. Det er en fordel om selen er enkel å ta av og på. Har sett på Artipoppe sine, men de koster langt mer enn hva jeg har tenkt å betale. Bæresjal har jeg forsøkt, og det orker jeg ikke å dille mer med.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Lennylamb lennyupgrade! Deilig sele. Mange elsker også KahuBaby. 

Ingen av de kan bæres utover da, så blir på rygg. Sjekk evt ut norsk bæregruppe på Facebook 😊

Anonymkode: 52786...f27

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Vi er veldig fornøyd med Lennylamb lennyupgrade! Deilig sele. Mange elsker også KahuBaby. 

Ingen av de kan bæres utover da, så blir på rygg. Sjekk evt ut norsk bæregruppe på Facebook 😊

Anonymkode: 52786...f27

Tusen takk for tips! Skal sjekke ut, både selene og gruppen. 

AnonymBruker
Skrevet

angelpak

Anonymkode: ce3e2...3f2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke brukes utover, men Tula Free To Grow er enklere/mindre i omfang enn Ergobaby. 

Synes den er god både til bæring på magen og til ryggbæring.

Anonymkode: 09148...f38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kahubaby, absolutt. Vet ikke om man kan være ut over i den, men det blir jo fryktelig slitsomt i lengda uansett så hadde heller prioritert å kunne bære på rygg 🙂

Anonymkode: 62517...9d3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kokadi. Kan bære på rygg

Anonymkode: f65d6...4fd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Støtter Kahubaby. Og vær snill med egen rygg og bær barnet på ryggen. Det blir etterhvert veldig tungt med fremovervendt 

Anonymkode: 25230...493

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.6.2022 den 23.43):

Støtter Kahubaby. Og vær snill med egen rygg og bær barnet på ryggen. Det blir etterhvert veldig tungt med fremovervendt 

Anonymkode: 25230...493

Takk for tips! Ja, jeg bærer hovedsakelig på ryggen 😊, men det er kjekt å kunne ha muligheten til å ha babyen utovervendt på magen på feks flyplass. Er supernysgjerrig og elsker å se seg rundt.

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte en integra sele til reise og til bruk inne, veldig fornøyd. Den er nett og ikke klumpete. Kahubaby er vel akkurat samme sele, så en av de to ville jeg valgt. 

Anonymkode: 2be9c...5fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Vi kjøpte en integra sele til reise og til bruk inne, veldig fornøyd. Den er nett og ikke klumpete. Kahubaby er vel akkurat samme sele, så en av de to ville jeg valgt. 

Anonymkode: 2be9c...5fb

Kahubaby har bredere stropper og str ammingen i setet er integrert i selen, ikke løs som til Integra. Klipsene er også større på Integra enn Kahubaby. De er tynne og behagelige i stoffet og blir liten sammenlagt, men ellers er det disse små forskjellene som gjør at den ene kanskje passer men den andre ikke. 

Anonymkode: 62517...9d3

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for alle tips! Vi endte opp med Kahubaby, og er strålende fornøyd så langt 😊

Skrevet
AnonymiBergen:) skrev (På 13.6.2022 den 9.11):

Takk for tips! Ja, jeg bærer hovedsakelig på ryggen 😊, men det er kjekt å kunne ha muligheten til å ha babyen utovervendt på magen på feks flyplass. Er supernysgjerrig og elsker å se seg rundt.

Bærer du riktig på rygg, vil barnet ditt ha god mulighet til å se seg rundt. Dine skuldre skal være i samme høyde som barnets skuldre, barnet må altså mye høyere opp enn det mange tror. Midjebeltet må for de fleste være rett under brystet ditt.

KahuBaby var et godt valg, den er vi også veldig fornøyde med. God ferie!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi elsker tula free to grow og tula toddler, til ryggbæring. 

Anonymkode: fb087...da3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...