Gå til innhold

sykt skittent hotell i oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i oslo nettopp og lå ei natt på hotell. Fikk  helt sjokk da jeg kom inn på rommet. Det var bare så ekstremt skitten ! Det var søl på bordet, støv som trolig hadde vært der i flere år. skitne vegger .badet var ikke vasket . senga var veldig skitten med sengetøy som var 30 cm for langt.  Jeg gikk ned og klaget og fikk tildelt nytt rom. Enda verre. og mindre. så jeg tok det første. Jeg kunne få dra et annet sted sa hun. Jeg fant ikke noe annet ledig hotell så jeg bare sov der .  hotellet er bestilt gjennom booking . com og klarna renging jeg ikke har betalt enda. rommet kostet 1900 !! jeg har ikke noe lyst å betale, men hvordan skal jeg slippe unna ? jeg dusjet ikke heller da jeg har veldig langt hårog vannet hadde ikke holdt ,  så måtte gå med fett hår hele dagen . så ingen vaskere der . jeg tror ikke de hadde renholdere. alle vinduer var ekstremt skitne, og resepsjonen var ekkel. 

Anonymkode: f60d6...488

AnonymBruker
Skrevet

DU…..SLIPPER…..IKKE…..UNNA…..REGNINGEN.

Du har sovet der, så rommet er brukt. Du kan klage til Hotels.com men du kommer noen vei.

Anonymkode: 19482...1ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har sovet der, så rommet er brukt. Du kan klage til Hotels.com men du kommer noen vei.

Dumt å klage til hotels.com når hun har bestilt via booking.com 😅 Ellers enig, kommer nok ingen vei med dette.

Anonymkode: c413e...bf2

AnonymBruker
Skrevet

Nysgjerrig på hvilket hotell det var?

Anonymkode: 1abca...b78

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

BS! TS ring Booking med en gang. Hvordan er hotellet i forhold til bildene på booking siden? Bildene skal stå til forventningene. 

Ta bilder av rommet osv. Og send klage, jo før jo bedre 

Anonymkode: 79e5f...f5c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...