AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Skrevet 11. juni 2022 Hei. Jeg er litt lei meg i dag, selv om jeg skjønner at dette nok har en helt normal forklaring. Bare føler meg litt alene og mislykket. I går og i dag har barnet mitt (3 mnd) vært veldig irritabel. Alt jeg gjør blir feil. Han vil ikke bli bært, ikke sitte på fanget, ikke ligge på brystet, ikke ligge i senga, ikke leke eller lese, ikke trilles, når han spiser spreller og gråter han. Jeg prøver å trøste rolig, og skulle så gjerne ønske at det hjalp. Det pleier alltid å hjelpe, så det føles litt vondt når det ikke gjør det. Jeg burde liksom klare å trøste han. Han "kjefter" også litt, og er sint og irritabel. Stryking, kyssing og klemming virker kun irriterende disse dagene. Det er ikke sånn at jeg er stressa og intens, altså. Klarer å holde roen, og er forsiktig og prøver å lese han hele tiden. Jeg tror han er veldig sliten, og kanskje har vondt i magen. Han sikler også en del, så kanskje det begynner å komme tenner snart? Er det flere her som opplever at man gjør alt feil noen ganger? Hva gjør dere når dere føler det slik? 💛 Anonymkode: 86661...464
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #2 Skrevet 11. juni 2022 Det er vel typisk oppførsel når det er noe i veien. Enten vondt et sted, trøtt/sliten, syk eller snart syk, tenner osv. Husk at babyen din ikke er sint på deg, han har det bare vondt og klarer ikke å fortelle hvordan. Anonymkode: b17a1...0f1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #3 Skrevet 11. juni 2022 Min begynte også sånn rundt 3 mnd om hun ikke får nok søvn Går han ok opp i vekt? Tenker om han kan være sulten feks.. at det er feks treg utdrivning eller noe. Hør med HS eller fastlege kanskje for å utelukke at noe er galt om han virker mett og får nok søvn men likevel er veldig mye sutrete? Anonymkode: f24b8...43d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #4 Skrevet 11. juni 2022 Kan og være økedøgn eller utviklingstrinn kanskje? Anonymkode: f24b8...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå