Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det lurt å ta opp et forbrukslån for å få brystforstørrelse eller bør jeg spare?

Anonymkode: 0fb4c...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva trur du sjølv? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på om du ser på puppene som en investering. Skal du opprette Onlyfans konto er silikonpupper noe av det sikreste du kan investere i, de pengene tjenere du fort tilbake.

Hvis du ikke har tenkt å gå inn i verdens eldste yrke er det nok ganske idiotisk å betale 10-25% rente på en såpass høy sum.

Anonymkode: 0eb6a...094

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Om det er "lurt"? Her tror jeg at jeg kaster ballen tilbake til din banehalvdel og spør; Hva tror du selv? 20-25% rente å betale... eller spare opp av egne penger først? 🧐

• Liker 3
Skrevet

Forbrukslån er aldri lurt

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det må vel være en av de dummeste tingene å bruke forbrukslån på, som i utgangspunktet er dumt å ta.

Anonymkode: 22541...92e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er kjempelurt!

• Liker 2
Skrevet

Om du i utgangspunktet ikke har råd eller tålmodighet til å spare opp til det, så ender du ganske fort opp med nord Europas dyreste pupper. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, visp said:

Det er kjempelurt!

Takk. Da gjør jeg det.

Skrevet

Greit nok om du klarer betale det ned relativt kjapt. Vis ikke må du spare.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det lurt å ta opp et forbrukslån for å få brystforstørrelse eller bør jeg spare?

vet du hva det koster å få brystforstørrelse? og hvor mange måneder må du jobbe for at forbrukslånet skal være på kr. 0 igjen?

Anonymkode: e513e...826

AnonymBruker
Skrevet

Vet at noen klinikker i norge gir ut lån til kirurgi, kanskje du skal høre med klinikken om de tilbyr noe sånt før du tar opp forbrukslån?

Anonymkode: 8ce23...f6c

AnonymBruker
Skrevet

Noen evner virkelig ikke å lage interessante trolletråder 🥸

Anonymkode: c4e90...9c5

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vet at noen klinikker i norge gir ut lån til kirurgi, kanskje du skal høre med klinikken om de tilbyr noe sånt før du tar opp forbrukslån?

Ellet bare spare opp det som trengs. Det er ikke så voldsomt dyrt med nye pupper. Et voksent menneske med nornal jobb burde klare å spare.

Anonymkode: f764e...a61

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det må vel være en av de dummeste tingene å bruke forbrukslån på, som i utgangspunktet er dumt å ta.

Anonymkode: 22541...92e

Som exen til David Eriksen gjorde. Hedvig altså 

Anonymkode: 9a8ec...1a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ellet bare spare opp det som trengs. Det er ikke så voldsomt dyrt med nye pupper. Et voksent menneske med nornal jobb burde klare å spare.

Anonymkode: f764e...a61

Med tanke på at vi kvinner har en biologisk klokke så syntes jeg jo fortere jo bedre.

Ts, hør med en klinikk om du kan få en nedbetalings ordning.

AnonymBruker
Skrevet

Det er raskere å spare opp summen du trenger enn det det tar å betale det tilbake igjen. I tillegg er det billigere.

Anonymkode: 2cd34...012

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tilføye at jeg er i samme båt selv. Bare med slankeoperasjon. Jeg bestillte time og alt men bestemte meg for at ‘nei, dette skal jeg heller spare til’. Er fristende men ikke lurt å ta lån på noe slikt☺️ 

Anonymkode: db7c5...273

Skrevet

Jeg syns synd på deg.
Kan du ikke heller får deg en hjerneforstørrelse?

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...