Gå til innhold

Vært sengeliggende fem dager - opp i vekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ligget på kaloriunderskudd siden januar og gått ned 17 kilo. Dette har mer eller mindre gått jevnt og trutt. Jeg har vært veldig restriktiv på kalorigrensene, men denne uka har jeg vært syk med forkjølelse, og med det ikke fått gått turer (det er eneste form for trening jeg driver med - en mil om dagen cirka). Tidligerere i uka, til tross for sykdom, spiste jeg middag ute med mannen min og jeg talte da ikke kalorier. Nå viser vekta en kilo opp og jeg får fullstendig noia. Jeg prøver tenke det er vannvekt pga jeg har spist pasta (eneste jeg har orket å spise) og havregrøt, men legger man også på seg så fort når aktivitet blir borte, selv om man defintivt har ligget i en underskudd?

Jeg liker ikke kontrollen vekttallet har fått på meg og jeg forsøker ikke henge meg så opp i det, men nå føler jeg bare at jeg eser ut helt ukontrollert siden jeg har vært sengeliggende denne uka.

Anonymkode: af738...a83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ligger du i underskudd så går du ned, uansett fysisk aktivitet. 

Anonymkode: 68e5c...b41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du spist lit karbohydrater før har kroppen sluppet mye vann. Når du har spist pasta og havregrøt binder kroppen mer vann. Kan det være det? Du går uansett raskt ned igjen når du kommer tilbake til vanlig rutine.

Anonymkode: 83cdc...fc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...