AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Del Skrevet 11. juni 2022 Jeg bor sammen med katten min, og det er ingen andre her. Men noen ganger om natten har jeg hørt en mann som snakker. Han høres litt sint ut, og det er kun babling så hører ikke hva han sier. Det bor ingen menn her heller, bare en dame i underetasjen og det er et stille område. Men høres ut som han er like ved meg. Ekkelt egentlig. Katten min stirrer ut i lufta noen ganger. Hva kan dette være? Jeg er usikker på om jeg tror på gjenferd også. Anonymkode: 5fc8d...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 11. juni 2022 #2 Del Skrevet 11. juni 2022 Vet ikke hva den lyden er, men at katter stirrer ut i lufta er helt normalt. Det gjør de fleste katter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #3 Del Skrevet 11. juni 2022 Gliffy skrev (34 minutter siden): Vet ikke hva den lyden er, men at katter stirrer ut i lufta er helt normalt. Det gjør de fleste katter. Merkelige greier. Men det høres ut som en sint mann. Ja er vel vanlig at de gjør det, men kan jo lure på hva han ser på 😸 Anonymkode: 5fc8d...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #4 Del Skrevet 11. juni 2022 Du hører vel mest sannsynlig radioen eller TV-en til en av naboene. Kanskje damen i underetasjen hører på radio på soverommet om hun ikke får sove? Anonymkode: a6100...f11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 11. juni 2022 #5 Del Skrevet 11. juni 2022 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg bor sammen med katten min, og det er ingen andre her. Men noen ganger om natten har jeg hørt en mann som snakker. Han høres litt sint ut, og det er kun babling så hører ikke hva han sier. Det bor ingen menn her heller, bare en dame i underetasjen og det er et stille område. Men høres ut som han er like ved meg. Ekkelt egentlig. Katten min stirrer ut i lufta noen ganger. Hva kan dette være? Jeg er usikker på om jeg tror på gjenferd også. Anonymkode: 5fc8d...a46 Hva med naturlige forklaringer før vi hopper rett på de overnaturlige forklaringene? Det gir en mye lavere terskel for bevisbyrde.. 2 hours ago, AnonymBruker said: Du hører vel mest sannsynlig radioen eller TV-en til en av naboene. Kanskje damen i underetasjen hører på radio på soverommet om hun ikke får sove? Begynn der! 👆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #6 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du hører vel mest sannsynlig radioen eller TV-en til en av naboene. Kanskje damen i underetasjen hører på radio på soverommet om hun ikke får sove? Anonymkode: a6100...f11 Kan jo hende, men da høres det jo ut som en sint mann hver gang da. Anonymkode: 5fc8d...a46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous 91 Skrevet 11. juni 2022 #7 Del Skrevet 11. juni 2022 Kan hende damen under deg har besøk av en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Del Skrevet 17. juni 2022 Forsøk å ta opp lyden, og legg det ut her. Har mest tro på naturlige forklaringer. Anonymkode: 86476...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå