Gå til innhold

Hvorfor er det blitt sånn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre? Jeg kjeder meg sånn innmari. Uansett hva jeg gjør så finner jeg ikke noe som jeg synes er gøy eller morsomt. Jeg synes ikke kino, teater, gå tur i skogen, svømme, synge, høre på musikk, spille fotball, lese en bok, se på tv, lage mat, gå på kafe, spise på resturant, idrett, grille osv. er noe morsomt. Klarer ikke å glede meg eller finne noe som får tida til å gå. Jeg klarer ikke å være glad. Har mista evnen til å føle lykke eller å gjøre noe som andre synes er ok. Jeg får ikke tida til å gå? Hvorfor klarer jeg ikke å finne noe som jeg liker? Noe som intresserer meg? Sånn at tida går fortere? Noe meningsfylt i hverdagen? Hvorfor liker jeg ikke å gå på kino, resturant, se på film ol. som andre liker og gjør? Og noen liker å lage mat, mens andre liker å spille håndball? Men jeg liker ingenting. Og da mener jeg ingenting. Klarer ikke å føle meg glad? Hvorfor? Hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg få tilbake livsgleden når jeg ikke klarer å hygge meg med noenting? Når alt er et stort ork. Når jeg ikke får tida til å gå? Hvorfor klarer jeg ikke å glede meg over livet? Hvorfor er livet bare sort? :grine::grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det sånn? Hvorfor klarer jeg ikke å se noe glede? Hvorfor får jeg ikke til å være glad? Jeg liker jo ingenting. Og dette har vart i flere år, kanskje 10 år, siden jeg var barn. Hvorfor finner jeg ingenting som er meningsfylt? Og ingen hobbyer intresserer meg heller. :grine::grine:

Skrevet

Hei!

For meg høres det ut som om du har en depresjon. Jeg vil anbefale deg å gå til legen din og fortelle hvordan du har det - slik kan det ikke fortsette. Det er vanskelig å ta skrittet for å få hjelp, men du vil nok være glad for det når du får humør og energi tilbake. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...