Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, i går ble samboeren "kidnappet" av vennenene for guttetur. Greit det, men jeg ble informert via snap av en kompis av han i 20tia på kvelden, og da hadde de allerede vært borte siden 12. Jeg skulle så gjerne ønske at de hadde avtalt dette med meg, for vi hadde planer både fredag og lørdag, som kostet meg masse penger og som ikke kan gjøres om.

Men, toppen av kaka er at samboeren min heller ikke har tatt kontakt, han er som forduftet! Jeg vet hvor de er og jeg ER virkelig glad på hans vegne, men måten de gjør dette på er så innmari feil og ødeleggende for meg og oss.

Jeg er helt knust over at samboeren min ikke engang har ringt og sagt fra, helgas planer får jeg aldri opplevd igjen og nå mister jeg det og jeg er tydeligvis ikke værdt møkka under skoene engang 😭

Anonymkode: 9a7fd...f00

• Liker 4
  • Hjerte 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså dette hadde vært slutten på forholdet for min del. 

Anonymkode: defdd...293

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

"De" skulle avtalt med deg? Måten "de" oppfører seg på? 

Det er samboeren din som er en idiot. Om dere har planer og det er lagt ut mye penger er svaret til vennene når de dukker opp; NEI. 

Anonymkode: fbc8a...cd7

• Liker 28
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at samboeren din tror at planene deres bare var en dekkhistorie? Hvis du forventer en heads up, er det ikke helt utenkelig at han også tror du var involvert☺️
…dårlig av vennene🤷🏻‍♀️

Anonymkode: d712c...eab

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde kostet dem 30 sek å sjekke om han hadde planer som ikke kunne endres. Jeg er glad for at han har venner som vil gjøre ting for han. 

Men jeg klandrer han. Ikke dem. Ser jeg var uklar i første innlegg, jeg er så sykt skuffet over han og at han ikke sa nei. Det er hovedsakelig på grunn av han jeg er lei meg og mister en opplevelse jeg neppe får igjen. Han er ikke tilbakestående og han burde klart å se det selv. 

Og han vet at jeg ikke vet, han har lest meldingen min men ikke svart.   Som sagt er jeg jo tydeligvis ikke værdt en jævla dritt. 

• Liker 9
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

(...) mister en opplevelse jeg neppe får igjen.

Kan du ikke gjøre den tingen alene? (Skjønner du er sint på idioten, men bare for å redde det som reddes kan..) 

Anonymkode: f4a2c...233

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan du ikke gjøre den tingen alene? (Skjønner du er sint på idioten, men bare for å redde det som reddes kan..) 

Anonymkode: f4a2c...233

Dessverre ikke. Jeg er ikke fremmed for å ta konserter o.l. uten planlagt selskap. Men dette lar seg ikke endre eller løse på så kort varsel. Da må det utgå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dump ham!

Anonymkode: 50886...52d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke dumpet han men det hadde blitt ett helvetes rabalder. Men, om ikke han svarer, hvorfor kontakter du ikke disse vennene da? 

Anonymkode: 6d791...ff6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slo nesten opp med kjæresten da han på veldig kort varsel avlyste vår plan for å være med andre. Og da var planen vår chill og sex, ikke noe jeg hadde planlagt nøye og betalt penger for. Likevel var det sykt dritt å ha satt av tid, gledet meg og at det ikke var viktig nok tid for ham til å en gang diskutere med meg. Skjer noe liknende igjen, går jeg. Som din, leste han melding uten å svare. Skal love deg at det ble solid oppvask da han omsider dukka opp igjen. Det var én liten formildende omstendighet, men jeg ga ham uansett klar beskjed om det er hans oppgave å takle dilemmaer som oppstår, evt dele dem med meg så vi finner gode løsninger, og hvis han ikke klarer det - goodbye. 

Det din kjære har gjort, er jo enda verre siden du taper penger og to hele dager i helga var satt av. Jeg ville ventet til han selv tar kontakt og så spurt ham hva han synes om egen oppførsel... Latt ham få svette litt og kjenne på usikkerhet om han er velkommen tilbake.

Anonymkode: 8a8da...6b9

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde ikke dumpet han men det hadde blitt ett helvetes rabalder. Men, om ikke han svarer, hvorfor kontakter du ikke disse vennene da? 

Anonymkode: 6d791...ff6

Jeg orker ikke involvere dem. Ja, de er idioter. Men det er min samboer som ikke gidder å ta kontakt med meg. Tar det at de ikke engang orket å sjekke om han hadde planer som et tydelig tegn på at de driter totalt i meg, og jeg har ikke lyst til å kontakte dem. Syns det er ille nok at jeg har sendt samboeren min melding når han oppfører seg som han gjør. 

Jeg graver sikkert ned meg selv her, men jeg er så sykt lei meg for at jeg ikke får den opplevelsen jeg skulle ha i dag. Føler meg ikke mye viktig gitt. 

• Liker 8
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde skrevet til kameratene at vi har planer så han MÅ leveres tilbake da og da.

Anonymkode: b8cae...585

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde skrevet til kameratene at vi har planer så han MÅ leveres tilbake da og da.

Anonymkode: b8cae...585

Det tror jeg ikke har stort annen effekt enn at de ler av meg. Den gleden unner jeg dem ikke. Håper hele gjengen kommer hjem med kronisk diaré. 

• Liker 8
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som han ikke respekterer deg i det hele tatt. Dette ville jeg sett som et mye større problem enn noen spolerte planer da det er en gjenganger.

Tenk deg om. Vil du bli behandlet som dette fremover? For det er neppe siste gang.

Anonymkode: 87f34...2cb

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg ikke har stort annen effekt enn at de ler av meg. Den gleden unner jeg dem ikke. Håper hele gjengen kommer hjem med kronisk diaré. 

Men så la dem le. Det gjør de nok uansett. Vis at du ikke finner deg i dette, og krev ham tilbake. Ellers vil de aldri slutte å se på deg som en dørmatte. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vet samboeren at planene deres kostet penger? 
Kan du evt ta med deg en venninne på det du hadde betalt penger for? 

Anonymkode: b772f...295

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser ut som han ikke respekterer deg i det hele tatt. Dette ville jeg sett som et mye større problem enn noen spolerte planer da det er en gjenganger.

Tenk deg om. Vil du bli behandlet som dette fremover? For det er neppe siste gang.

Du, jeg ser ikke hvordan dette kan repareres. Mulig jeg er litt dramatisk, trøtt og trist, men nei, slik vil jeg ikke ha det. 

• Liker 4
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Typen din respekterer ikke deg. Da gjør kompisene heller ikke det. Dårlig tegn.

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (1 minutt siden):

Men så la dem le. Det gjør de nok uansett. Vis at du ikke finner deg i dette, og krev ham tilbake. Ellers vil de aldri slutte å se på deg som en dørmatte. 

Men det er ikke deres jobb å ivareta min relasjon til min partner. De får bare le, jeg treffer dem i morgen når de kjører han hjem og jeg får sikkert sagt hva jeg syns om dem da. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...