AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Skrevet 11. juni 2022 Hei jeg og kjæresten skal reise på ferie med en annen vennepar som blir veldig kjekt tingen er at noen folk er sånn at de vil «låne» andres toalettsaker som hårbørste, shampoo, kroppsåpe og solkrem og diverse, siden man ikke trenger alle og ta me balsam og shampoo men noen bruker jo forskjellig type ting som kanskje ikke andre gjør. Eller solkrem type som er litt dyr til sånn fettete hud osv, litt kjipt å låne/dele diverse av mine ting vis ikke personen vil bruke litt penger selv på toalettsaker til seg selv, sminke osv er jeg veldig kresen på samme med klær osv nemlig mye😂.. jeg har ikke noe i mot å låne noe med kjæresten men til andre synes jeg er litt eekk… jeg er jo sånn person som er veldig selvstendig til å ha alt jeg trenger uten at jeg trenger å spørre om å låne, jeg kan godt feks låne shampoo og balsam og kroppsåpe med typen, (vi pleie og dysje sammen og hehe) men feks balsam jeg bruker til krøller er ikke veldig billig og da blir fort tomt vis noen har langt hår og bruker mye, vet ikke og jeg hørres gjerrig ut men er vant at alle fikser sine egne toalettsaker osv mat er jo noe annet om man lager mat til alle osv og alle spliser med mat, hvordan gjør dere det? Anonymkode: 9c03f...1c4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #2 Skrevet 11. juni 2022 Jeg tar alltid med mine egne ting og har det for meg selv. Det meste blir lagt i en toalettmappe som ikke står på badet, utenom balsam og shampo, det står i dusjen, men bryr meg ikke om noen bruker det eller ikke, men de bruker som oftest en annen type så det er ikke så stress med det Anonymkode: d7e54...c97 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #3 Skrevet 11. juni 2022 Jeg reiser stort sett kun med travel-size, så å dele på slikt fungerer uansett ikke. Så har jeg en sammenleggbar toalettmappe med krok. Så hver gang jeg er på badet henger jeg den bare opp, så ruller jeg den sammen og tar den med meg igjen når jeg er ferdig. Jeg har, som deg, opplevd at dyre produkter, parfyme, hårbørste (!) med mer blir lånt. Eller brukt opp av folk som ikke forstår at den lille boksen med ansiktskrem koster 400 kroner, og derfor ikke skal brukes som kroppskrem... Anonymkode: a4f54...bd8 1
C8H10N4O2 Skrevet 11. juni 2022 #4 Skrevet 11. juni 2022 Kunne aldri falt meg inn å basere meg på å bruke av andre sine toalettsaker på tur 😳 Jeg kan driste meg til å låne hårføner av svigermor, men der stopper det. 3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #5 Skrevet 11. juni 2022 Vi har pleid å handle inn noe billig felles såpe, shampo, solkrem og tannkrem på feriestedet som alle kan bruke. Diverse dyre småting man ikke vil låne vekk er det jo bare å holde for seg selv. Har reist på tur med mange og aldri opplevd at dette er noe problem. Anonymkode: 0f485...f78 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #6 Skrevet 11. juni 2022 Jeg har opplevd at storfamilien på 5 ikke hadde med sjampo, og bare brukte min.. Men jeg løste det med å ta sjampoen min i toalettmappen. Tannkrem ville jeg ikke brydd meg om. Ha tingene i toalettmappen. Hvis de begynner å rote der er de fullstendig grenseløse Anonymkode: 485f0...238
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #7 Skrevet 11. juni 2022 Ehmmm, det er en problemstilling jeg aldri har vært borti.. Trodde det var en selvfølge at man man hadde med sine egne toalettsaker? Har verken blitt spurt, eller spurt andre om å låne. Anonymkode: 6eb9f...a70 4
Mt3 Skrevet 11. juni 2022 #8 Skrevet 11. juni 2022 De tingene du ramser opp er jo ikke vanlig å dele, så ville beholdt det i toalettmappen som blir med tilbake til soverommet etter hvert stell. Om kjæresten din ikke er så flink til å ta med tilbake sjampo og solkrem så kan du jo kjøpe en billigere variant som han kan benytte på denne turen. Vil tro det finnes butikker i nærheten der de kan kjøpe seg hårbørste/sjampo.... om de ikke har med men belager seg på å snylte av andre.
17.11 Skrevet 11. juni 2022 #9 Skrevet 11. juni 2022 Jeg har aldri vært borti at dette er en problemstilling. Alle bruker sine egne ting, og selv lar jeg ikke produktene mine stå fremme slik at hvem som helst kan ta av dem. Unntaket må være solkrem, som jeg syns det er vanskelig å unngå å dele på, men der har jeg nesten alltid med en ekstra som er billigere enn den jeg bruker selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå