Gå til innhold

Kiler i magen og vi har ikke møttes ennå!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Chatter med en jeg møtte på en datingapp for flere uker siden. Vi sender meldinger hele dagen, bilder osv (snap), men vi har ikke møttes ennå pga diverse praktiske greier. I dag kjente jeg at det kiler litt i magen når jeg ser på bildene han sender og greier ikke vente til jeg kan møte han. Lurer på om jeg bare ønsker å bli forelsket hvis dere skjønner hva jeg mener, eller kan det være «ordentlige» følelser? Har ikke vært borte i sånne avstandsforhold før! 

Vi har snakket om alt mulig, og jeg liker så godt holdningene hans, han virker som en dedikert og god pappa osv osv. 

Anonymkode: e3254...38e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare nervøs spenning , at det er noe nytt, håp ... ikke forelskeklse 

Anonymkode: d0baa...1f0

AnonymBruker
Skrevet

Pass på så du ikke blir hekta, kanskje han vil det? Og hva praktiske årsaker er det som har kommet i veien for å møtes, disse ukene? Jeg  lukte mann i forhold… de er VELDIG på.

Anonymkode: 5aa2e...1e6

Skrevet

Høres ut som småforelskelse, problemet er at han fortsatt er delvis en fantasi- du vet ikke hvordan han er i virkeligheten. Så du har begynt å få følelser for  en figur du har skapt i ditt eget hode. Så blir spennende å se om virkeligheten tilsvarer ditt bilde av han😊🥰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Chatter med en jeg møtte på en datingapp for flere uker siden. Vi sender meldinger hele dagen, bilder osv (snap), men vi har ikke møttes ennå pga diverse praktiske greier. I dag kjente jeg at det kiler litt i magen når jeg ser på bildene han sender og greier ikke vente til jeg kan møte han. Lurer på om jeg bare ønsker å bli forelsket hvis dere skjønner hva jeg mener, eller kan det være «ordentlige» følelser? Har ikke vært borte i sånne avstandsforhold før! 

Vi har snakket om alt mulig, og jeg liker så godt holdningene hans, han virker som en dedikert og god pappa osv osv. 

Anonymkode: e3254...38e

Hvordan i all verden skal vi klare å skille på dette? 

Anonymkode: 053aa...537

AnonymBruker
Skrevet

Har sett nok på jakten på kjærligheten til å vite at det hjelper så lite å kjenne killing i magen og forventninger til en spesifikk person, hvis ikke kjemien er der når dere møtes. Det er MYE som skal klaffe. Kjemien deres skal stemme, øyekontakt, du skal like energien hans. Som regel blir det bom. Og SPESIELT når man har bygget seg opp forventninger, forhåpninger og malt sitt eget bilde oppe i hodet om hvordan han er før dere i det hele tatt har møttes

Anonymkode: 1511d...bbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...