Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på et kjøpesenter i dag og så plutselig at en kvinne vandret rundt på en café kun iført BH og truse. Det viste seg at det var noe "oppvisning" av noe slag, med reklame for undertøy. Men hva i alle dager er det for noe? Valse rundt i undertøyet der folk sitter og spiser? Det var et utrolig merkelig syn, nesten upassende slik jeg ser det. Hva hadde du tenkt om å få et nesten nakent menneske rundt deg mens du satt og spiste?

Anonymkode: 1cb5e...a01

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring purken!

Anonymkode: 888ba...bdf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ring purken!

Haha😂 kriminelt tror jeg ikke det er

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha😂 kriminelt tror jeg ikke det er

Når en jeg kjenner (mann) går rundt i undertøyet offentlig, så ringer folk alltid purken. Og purken kommer og tar han med seg.

AnonymBruker
Skrevet

Fullstendig idiotisk, uansett hvilken grunn det var. Og spesielt der du sitter og spiser!

Heldigvis er det kleskoder på samtlige restauranter i byen jeg bor i. Ingen slipper inn uten å være ordentlig kledd, så slipper menn i baris, damer i bikinitopp osv. 

Anonymkode: e51f8...507

AnonymBruker
Skrevet

Det var jo en oppvisning, ingenting å hyle for. Generasjon krenket altså. Dere hyler jo for alt mulig. Hadde hun vandret rundt uten at det var en årsak til det, hadde det jo vært noe annet, men du vet jo hvorfor. 

Anonymkode: 66b4c...257

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...