AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Studerer økonomi, snart ferdigutdannet siviløkonom. Tanken på at jeg skal jobbe med tall resten av livet virker litt kjedelig likevel. Redd jg har tatt feil valg. Jobber i butikk deltid, og syns det er hyggelig å treffe kunder prate. Nå har jeg tenkt på politiyrket; har alltid vært glad i action. Hver gang jeg er på fest så liker jeg at det skjer noe. Liker også oppmerksomhet og være midtpunktet, hører ofte at jeg er litt streng med gutta og ellers veldig direkte også. Så skal kanskje søke inn på PHS til neste år. Men vet ikke om turnus arbeid er noe for meg? Så er også litt redd for at jeg skal få skyldfølelse pga enkelte hendelser som skjer? Hvis et barn dør i en brann f.eks, jeg er et ekstremt følelsesmenneske og med full empati for andre, spesielt de svake, syns synd på narkomaner, synd på utlendinger som selger dop, dette pga omsorgssvikt. Men kan jo hende yrket gjør deg sterkere psykisk..... Anonymkode: 79016...aa9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Studerer økonomi, snart ferdigutdannet siviløkonom. Tanken på at jeg skal jobbe med tall resten av livet virker litt kjedelig likevel. Redd jg har tatt feil valg. Jobber i butikk deltid, og syns det er hyggelig å treffe kunder prate. Nå har jeg tenkt på politiyrket; har alltid vært glad i action. Hver gang jeg er på fest så liker jeg at det skjer noe. Liker også oppmerksomhet og være midtpunktet, hører ofte at jeg er litt streng med gutta og ellers veldig direkte også. Så skal kanskje søke inn på PHS til neste år. Men vet ikke om turnus arbeid er noe for meg? Så er også litt redd for at jeg skal få skyldfølelse pga enkelte hendelser som skjer? Hvis et barn dør i en brann f.eks, jeg er et ekstremt følelsesmenneske og med full empati for andre, spesielt de svake, syns synd på narkomaner, synd på utlendinger som selger dop, dette pga omsorgssvikt. Men kan jo hende yrket gjør deg sterkere psykisk..... Anonymkode: 79016...aa9 Beklager skrev på feil tråd Anonymkode: 79016...aa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå