AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Er så sliten og lei av sykdom og triste ting. Føler ikke jeg orker å jobbe et helt yrkesliv i denne jobben. Hva kan jeg gjøre, uten å ta videreutdanning? Er sykepleiere ettertraktede som miljøterapeuter i skole f.eks? Anonymkode: 92fde...be2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 Skulle stå omsorgstrøtt* i overskriften. Anonymkode: 92fde...be2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er så sliten og lei av sykdom og triste ting. Føler ikke jeg orker å jobbe et helt yrkesliv i denne jobben. Hva kan jeg gjøre, uten å ta videreutdanning? Er sykepleiere ettertraktede som miljøterapeuter i skole f.eks? Anonymkode: 92fde...be2 Finner du ikke glede i å gi pasientene glede? Anonymkode: 789d0...66f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 Jeg jobber på legevakt, heeelt noe annet enn å jobbe på medisinsk avdeling som jeg gjorde før. På legevakt slipper man mye av det triste. Anonymkode: 9d853...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Finner du ikke glede i å gi pasientene glede? Anonymkode: 789d0...66f Jo, i starten. Nå er jeg bare likegyldig. Gjør jobben min og går hjem etter endt arbeidsdag. Føler ikke glede med jobben min lenger 😕 Anonymkode: 92fde...be2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå