AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Mannen min var utro i fjor flere ganger, og nå prøver jeg (men det er faen meg vanskelig) å legge dette bak meg og gå videre. Når vi har sex nå så bruker han kondom, fordi jeg har pause fra prevensjon. Han sier at han har problemer med å beholde ereksjonen når han setter på kondomet, fordi kondom gjør at han mister følelsen. Men så begynte jeg å tenke på at han brukte jo kondom i fjor da han høvlet over kollegaen sin 4 ganger, og det hadde han tydeligvis ikke problemer med, så jeg lurer på om han ikke er kåt nok på meg? Anonymkode: 51118...812
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 Du overtenker.. Anonymkode: 632b1...7ba 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Skrevet 10. juni 2022 Hva har dette med utroskapen å gjøre? Kondom er alle menns kryptonit. Anonymkode: c8fde...fcd 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 Har dere prøvd ultratynne kondomer? Hvis ikke det hjelper, får derebheller finne en annen type prevensjon om ikke typen din beholder ereksjonen med kondom (som jo er vanlig). Anonymkode: bcc04...7f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 Kondom er som å knulle med saueskinn. Jeg er i født i 90 og har kamerat som er født i 95. Begge veldig aktive med idrett. Han sa til meg at med kondom så er det like greit å drite i hele greia. Blir ikke skikkelig stiv. Jeg har det sånn også. Da er det bedre å runke faktisk Anonymkode: 46d16...fc6 6
Diskusjon69 Skrevet 10. juni 2022 #6 Skrevet 10. juni 2022 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen min var utro i fjor flere ganger, og nå prøver jeg (men det er faen meg vanskelig) å legge dette bak meg og gå videre. Når vi har sex nå så bruker han kondom, fordi jeg har pause fra prevensjon. Han sier at han har problemer med å beholde ereksjonen når han setter på kondomet, fordi kondom gjør at han mister følelsen. Men så begynte jeg å tenke på at han brukte jo kondom i fjor da han høvlet over kollegaen sin 4 ganger, og det hadde han tydeligvis ikke problemer med, så jeg lurer på om han ikke er kåt nok på meg? Anonymkode: 51118...812 En av flere scenarioer som er mulige her. Han lyver om at han mister følelesen, for han vil ikke bruke kondom. Han lyver om bruk av kondom med hun han hadde sex med, for at du ikke skal være redd for sykdommer (Ja noen er så jævlige). Selv klarer jeg ikke bruke kondom lengre etter mange år uten å bruke det (fast forhold). Har prøvd når dama gikk av prevensjonen en periode, da hadde jeg problem med å holde den oppe og det ble så lite godt når jeg først fikk den opp at jeg heller sto over hele sexen/holdt det til andre ting en penetrering den perioden. Det har ingenting å gjøre med at han ikke er kåt nok på deg, såpass er jeg 100% sikker på. Endret 10. juni 2022 av Fridiskusjon.no 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #7 Skrevet 10. juni 2022 Fridiskusjon.no skrev (12 minutter siden): En av flere scenarioer som er mulige her. Han lyver om at han mister følelesen, for han vil ikke bruke kondom. Han lyver om bruk av kondom med hun han hadde sex med, for at du ikke skal være redd for sykdommer (Ja noen er så jævlige). Selv klarer jeg ikke bruke kondom lengre etter mange år uten å bruke det (fast forhold). Har prøvd når dama gikk av prevensjonen en periode, da hadde jeg problem med å holde den oppe og det ble så lite godt når jeg først fikk den opp at jeg heller sto over hele sexen/holdt det til andre ting en penetrering den perioden. Det har ingenting å gjøre med at han ikke er kåt nok på deg, såpass er jeg 100% sikker på. Jeg har faktisk tenkt at han ikke brukte kondom når han knullet kollegaen sin, og løy til meg. Vi brukte kondom i begynnelsen av forholdet vårt for mange år siden, og da hadde han ingen problemer med å bruke kondom. Han var stiv som en stokk uansett hvor mange kondomer han tok på og dro av, men da var vi selvfølgelig nyforelsket og kåte på hverandre. Det er så vondt å tenke på at han sikkert var sprengkåt og betatt av denne kollegaen sin, og derfor ikke hadde problemer med å bruke kondom. Ts Anonymkode: 51118...812 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #8 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har faktisk tenkt at han ikke brukte kondom når han knullet kollegaen sin, og løy til meg. Vi brukte kondom i begynnelsen av forholdet vårt for mange år siden, og da hadde han ingen problemer med å bruke kondom. Han var stiv som en stokk uansett hvor mange kondomer han tok på og dro av, men da var vi selvfølgelig nyforelsket og kåte på hverandre. Det er så vondt å tenke på at han sikkert var sprengkåt og betatt av denne kollegaen sin, og derfor ikke hadde problemer med å bruke kondom. Ts Anonymkode: 51118...812 Du overtenker drastisk mye. Kondomer er ikke alltid så bra, og gjør at man mister ereksjonen. Anonymkode: 0747e...6d2 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #9 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er så vondt å tenke på at han sikkert var sprengkåt og betatt av denne kollegaen sin, og derfor ikke hadde problemer med å bruke kondom. Ts Anonymkode: 51118...812 Ser den. Er naturlig at du er sjalu. Men du får nesten slå opp med ham om du ikke kan leve med at han har ereksjonsproblemer i kondom med deg. Anonymkode: bcc04...7f5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #10 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser den. Er naturlig at du er sjalu. Men du får nesten slå opp med ham om du ikke kan leve med at han har ereksjonsproblemer i kondom med deg. Anonymkode: bcc04...7f5 Jeg reagerer som jeg gjør, fordi han har aldri mistet ereksjonen når han har brukt kondom tidligere. Ts Anonymkode: 51118...812
Diskusjon69 Skrevet 10. juni 2022 #11 Skrevet 10. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har faktisk tenkt at han ikke brukte kondom når han knullet kollegaen sin, og løy til meg. Vi brukte kondom i begynnelsen av forholdet vårt for mange år siden, og da hadde han ingen problemer med å bruke kondom. Han var stiv som en stokk uansett hvor mange kondomer han tok på og dro av, men da var vi selvfølgelig nyforelsket og kåte på hverandre. Det er så vondt å tenke på at han sikkert var sprengkåt og betatt av denne kollegaen sin, og derfor ikke hadde problemer med å bruke kondom. Ts Anonymkode: 51118...812 Jeg kjenner han ikke, så det er litt vanskelig å være helt for den ene veien her, men om jeg ska gjette tipper jeg at de ikke brukte kondom. Jeg brukte også kondom mye før og når jeg var ung, det gikk fint det selv om jeg såklart merka stor forskjell. Jeg fant derimot ut at etter mange (10+ år) uten bruk at det ikke var likt lengre, du kan også pluse på at jeg er blitt eldre og den står ikke like lett som den gjorde når jeg var yngre, da kunne den stå for ingenting, sånn er det ikke lengre. Så at han kan slite med det, det kan stemme... Men da har han også slitt med hun andre, for det har ingenting å gjøre hvor spennendes dama er. Det har garantert ikke noe med deg å gjøre når det kommer til selve bruken av kondom. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #12 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): ..han har aldri mistet ereksjonen når han har brukt kondom tidligere. Ts Anonymkode: 51118...812 Som var for mange år siden, ifølge deg... Anonymkode: bcc04...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #13 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som var for mange år siden, ifølge deg... Anonymkode: bcc04...7f5 Vi har vært 10 år sammen, og det er vel 5 år siden forrige kondombruk. Ts Anonymkode: 51118...812
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #14 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har vært 10 år sammen, og det er vel 5 år siden forrige kondombruk. Ts Anonymkode: 51118...812 Men hva er poenget ditt? At han ikke har "lov" til å få ereksjonsproblemer med kondom nå, siden han ikke hadde det før? Anonymkode: bcc04...7f5 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #15 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men hva er poenget ditt? At han ikke har "lov" til å få ereksjonsproblemer med kondom nå, siden han ikke hadde det før? Anonymkode: bcc04...7f5 "Poenget" mitt er at han mister ereksjonen fordi han ikke er vant til å bruke kondom eller ikke er så kåt på meg, og det får meg til å tenke på hvordan han hadde det sammen med henne. Han har fortalt meg at han brukte kondom, men det at han mister ereksjonen får meg til å tvile på det. Det er jo horribelt at han da har hatt ubeskyttet sex når han er i forhold. Ts Anonymkode: 51118...812 2
Virrevirrevapp Skrevet 10. juni 2022 #16 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): "Poenget" mitt er at han mister ereksjonen fordi han ikke er vant til å bruke kondom eller ikke er så kåt på meg, og det får meg til å tenke på hvordan han hadde det sammen med henne. Han har fortalt meg at han brukte kondom, men det at han mister ereksjonen får meg til å tvile på det. Det er jo horribelt at han da har hatt ubeskyttet sex når han er i forhold. Ts Anonymkode: 51118...812 Skjønner at du ikke helt vet om det han sier stemmer. Du bør uansett teste deg før dere evt. har sex uten kondom. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #17 Skrevet 10. juni 2022 Skjønner ikke hvorfor alle sier at det absolutt ikke kan ha noe med at han ikke er kåt på deg. Det kan selfølgelig være at han bare sliter med å bruke kondom nå fordi han ikke er vandt med med det lenger (og kanskje ikke brukte kondom med den andre damen), men det kan jo være at han faktisk ikke tenner av deg lenger heller, hvertfall med tanke på at han var utro? Om det er han som initierer så er han jo mest sannsynlig tiltrukket av deg fortsatt, men om det alltid er du som må initiere til sex så kan det hende han ikke blir tiltrukket lenger, kan vel skje av mange grunner. Anonymkode: 9e796...f83 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #18 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor alle sier at det absolutt ikke kan ha noe med at han ikke er kåt på deg. Det kan selfølgelig være at han bare sliter med å bruke kondom nå fordi han ikke er vandt med med det lenger (og kanskje ikke brukte kondom med den andre damen), men det kan jo være at han faktisk ikke tenner av deg lenger heller, hvertfall med tanke på at han var utro? Om det er han som initierer så er han jo mest sannsynlig tiltrukket av deg fortsatt, men om det alltid er du som må initiere til sex så kan det hende han ikke blir tiltrukket lenger, kan vel skje av mange grunner. Anonymkode: 9e796...f83 Det er han som ønsker sex Ts Anonymkode: 51118...812
Anonym90059005 Skrevet 11. juni 2022 #19 Skrevet 11. juni 2022 Realiteten er jo seff at i spenningen rundt utroskapen med kollegaen, så var han sprengkåt som du sier og det behøver ikke å ha vært noe problem med kondom da. Dette er bare nok en ting du eventuelt må klare å gi slipp på, om dere skal kunne fortsette sammen. Dette betyr ikke at han ikke tenner på deg, men la oss være ærlige, seff er det ekstra spenning knyttet rundt det å ha sex med en ny person du tenner på, kontra same old same old i parforholdet. 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #20 Skrevet 11. juni 2022 Her er det flere ting å tenke på, du er jo allerede igang. Når han var med kollega så var dette nytt, spennende og noe «ulovlig». Noe som garantert kunne fått han til å bruke pølseskinn, brødposer eller annet og kuken hadde stått. Han skulle pløye ukjent mark og det er noe som gir knallhard manndom. Samtidig skjer det «vet av erfaring» at å ha seg med srbeidskollega som man har siklet på fort kan føre til rå og heftig sex uten kondom. Så her må du velge å enten stole på det han sier eller ikke. Uansett så bør du legge utroskapen død om dere er blitt enige om å gå videre og glemme den. Leit at du skal bli usikker på deg selv pga hans utroskap, føler med deg og håper det ordner seg. Lykke til 🤩 Anonymkode: baec3...78a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå