AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Del Skrevet 10. juni 2022 Skal lage muffins til begge mine barns avdelinger, til sommeravslutning i bhg. Jeg er en elendig baker så må holde det enkelt. Men er det noen måte å lage de litt morsomme på? Tenker da på noe små barn synes er gøy, uten at det er avansert. Eneste jeg kommer på er melis med strssel eller non stop på. Er det bra nok, eller er det noen andre forslag som barna vil sette pris på? Anonymkode: 2f85d...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambeh Skrevet 10. juni 2022 #2 Del Skrevet 10. juni 2022 Jeg tror seigmenn er hakket gøyere enn nonstop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Del Skrevet 10. juni 2022 Litt glasur, og smågodt oppå. Anonymkode: 9e658...66d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Del Skrevet 10. juni 2022 Frukt eller bær i røra, må sikkert tenke på allergi osv da, jeg vet ikke. Melis er greit, men fra min erfaring liker unger ofte om man putter den høye kremen på, kommer selfølgelig ikke på hva det heter akkurat nå, men typ smørkrem elelr en annen type krem. Med litt forskjellig strøssel elelr andre ting på Anonymkode: 0a5dd...d81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 10. juni 2022 #5 Del Skrevet 10. juni 2022 Melisglasur, en seigmann og en sånn paraplydrink-parasoll så seigmannen liksom soler seg på stranda. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #6 Del Skrevet 10. juni 2022 Eneri skrev (1 minutt siden): Melisglasur, en seigmann og en sånn paraplydrink-parasoll så seigmannen liksom soler seg på stranda. Så morsomt forslag! Tusen takk! Anonymkode: 2f85d...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #7 Del Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Litt glasur, og smågodt oppå. Anonymkode: 9e658...66d Noe spesielt smågodt som er gøy? Anonymkode: 2f85d...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #8 Del Skrevet 10. juni 2022 Legg dem i et mønster, og dekorer som ett stort motiv. Søk på pull apart cupcake cake, så får du mange flere ideer Anonymkode: 54121...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 10. juni 2022 #9 Del Skrevet 10. juni 2022 Jeg hadde bare holdt det helt plaint og kjedelig. Blir mye gris med masse greier på. Vil du gjøre det moro for deg selv, kan du prøve å pynte med vepsebol:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #10 Del Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noe spesielt smågodt som er gøy? Anonymkode: 2f85d...0f6 Mine barn synes alt smågodt er gøy på kake.. den over var jo fin og enkel da med seigmenn og paraply. Anonymkode: 9e658...66d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2022 #11 Del Skrevet 12. juni 2022 On 6/11/2022 at 12:26 AM, Eneri said: Melisglasur, en seigmann og en sånn paraplydrink-parasoll så seigmannen liksom soler seg på stranda. Jeg ville gått for denne. Gøy, men uten masse gris. Bare vær obs på at dersom det skulle være muslimer i barnehagen, spiser ikke de seigmenn. I så tilfelle ville jeg pyntet noen med non stop. Anonymkode: e10bb...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå