Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enormt musikk interessert og bruker musikk til å takke folk, til å si noe spesielt, til å uttrykke meg.. 

Jeg har veldig ofte gitt cd'r i gave og gjerne kommentert at feks "sangen på spor 3 er til deg". 

Hvordan gi musikk til folk på samme måten nå? CD er liksom ut... Hvordan gjør dere det, hvis dere ønsker gi en spesifikk sang til noen.. 

Anonymkode: 183d3...d3e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send en link til YouTube. 

Anonymkode: 5bdf4...a61

Skrevet

Du kan sende spotify-link på sms (om de har spotify). Jeg fikk cd i gave senest for tre mnd siden jeg:laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Sender på spotify/youtube video, men om man vet de har cd-spiller så er jo cd greit fortsatt. 

Anonymkode: 1b8e2...c96

Gjest Ambeh
Skrevet

Enklest, men kjedeligst med Spotify-link. Legg sangene på en minnepinne.

AnonymBruker
Skrevet

Spilleliste på Spotify

Anonymkode: 2fcb3...795

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vinyl er greia i dag for de virkelig musikkinteresserte. Spotify er ok i bilen eller på øret når du er på farten. 

Anonymkode: 9f97a...e50

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er enormt musikk interessert og bruker musikk til å takke folk, til å si noe spesielt, til å uttrykke meg.. 

Jeg har veldig ofte gitt cd'r i gave og gjerne kommentert at feks "sangen på spor 3 er til deg". 

Hvordan gi musikk til folk på samme måten nå? CD er liksom ut... Hvordan gjør dere det, hvis dere ønsker gi en spesifikk sang til noen.. 

Ja, det virker dessverre som om CD-er er gått av moten, selv om jeg setter pris på de par tusen CD-ene jeg har liggende; har aldri hatt tid til å telle dem.

Men ting som er retro er "in"; LP-en har gjort comeback, og det samme har kassetten:

dagbladets-sommerkassett-alltid-foran-ka

Og hvis du vil være på den sikre siden, er en 8-spors kassett en grei løsning - denne vil neppe bli spilt så mye, men alle musikkelskere som er glad i ABBA vil trolig sette pris på denne i samlingen sin: smil.gif.45fa3f1698eef436c072a65cfd081302.gif

069_333785802.jpg

Anonymkode: 8557f...65c

Skrevet

Jeg og en venn lager spotify-spillelister til hverandre hver jul. (Til info kan lista «pyntes opp» med et bilde og en beskrivelse.) 

AnonymBruker
Skrevet
GlutheaMaxima skrev (6 timer siden):

Jeg og en venn lager spotify-spillelister til hverandre hver jul. (Til info kan lista «pyntes opp» med et bilde og en beskrivelse.) 

Kan man lage slike lister som er private? Altså at ikke alle i hele verden ser dem? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er fortsatt mulig å få tak i cder, men de blir nok ikke brukt. Jeg kjøper mye k-pop cd'er men de står til pynt og brukes ikke. Ville ha laget en privat liste på Spotify i steden for.

Anonymkode: c91db...166

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan man lage slike lister som er private? Altså at ikke alle i hele verden ser dem? 

Ja, du kan dele den med bare en bestemt person. Tror alternativet heter collaborate.

Anonymkode: 397c2...66e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...