Gå til innhold

Bruker dere designerveskene deres til hverdags?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt en pent brukt Louis Vuitton  Large Neverful Damier Azur print og hadde egentlig ikke tenkt å bruke den til hverdags....men så syns jeg det er litt tåpelig at en sånn fin veske skal ligge i dustbagen halve tiden også. Syns også det er kjedelig og bytte vesker til hverdags.  Jobber innen helse, hva gjør dere? 

Anonymkode: 13b7c...710

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker mine i det daglige.

Anonymkode: bc33f...a4e

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg bruker mine i det daglige, hvilken jeg bruker avhenger av hva jeg skal

Anonymkode: 1d327...c97

AnonymBruker
Skrevet

Bruker de til hverdags

Anonymkode: f3bf5...70c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvsagt. De er til for å brukes.

Anonymkode: 37a84...5f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig. I alle fall neverfull, som er min faste jobb, og reiseveske. Også CelineNano og givenchy antigona er utelukkende i bruk som hverdagsvesker da de er store, og praktiske. 

De to sistnevne er jeg forsiktig med om jeg vet jeg må sette fra meg vesken et sted gjennom dagen. Men totebagene (som neverfull) behandler jeg som en hvilken som helst veske. 

Anonymkode: ae008...71c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke veske, så alle ligger på loftet. :P (og en Chanel-veske i lammeskinn har jeg nok mistet under flytting for den har jeg faktisk lett etter) Når jeg tenker meg om så har jeg en liten Dior-veske liggende i et skap, for jeg bruker den hvis vi skal på aktiviteter om sommeren og jeg har på meg kjole uten lommer i. :P 

Anonymkode: af091...e4c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, såklart. 

Anonymkode: b8955...01b

Skrevet

Ja bruker de fleste daglig☺️. Men har et par som kun er forbeholdt fest. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når skulle du ellers brukt den? Det er ikke akkurat en selskapsveske.

Anonymkode: 369f0...49f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker HAC’en min som strandbag 😅

Anonymkode: de2bf...2ad

AnonymBruker
Skrevet

Syns sånne veldig typiske merkevesker er utrolig tacky. Ville aldri brukt en.

Anonymkode: 77370...f92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hehe ventet på en sånn «harry,tacky» kommentar😂😂

Anonymkode: d7c4d...eb8

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ok, da syns jeg du ska lage en tråd om det for den kommentaren passer jo ikke i denne tråden 🤣🤣🤣

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bruker mine til hverdags, og er ikke flink til å bruke dustbag imellom. Så mine går nok neppe videre i arv…

Anonymkode: d4a91...a52

Skrevet

Har én designerveske. Bruker den ikke til og fra jobb, men i uformelle selskaper, på kafé med venninner osv osv. 

Resten er «halvdyre» fra Guess. Visstnok harry, iflg Kg. De bruker jeg til hverdags. 

• Liker 2
Skrevet

Har én designerveske og bruker den til hverdags. 

Skrevet

Hverdags. Sier som bestemor; hun angrer på at hun aldri brukte finserviset før det faktisk var for sent. Hva gjør vel de fine tingene i et skap? Da kunne man jo vært foruten.

• Hjerte 3
Skrevet
BobbySocks skrev (2 timer siden):

Hverdags. Sier som bestemor; hun angrer på at hun aldri brukte finserviset før det faktisk var for sent. Hva gjør vel de fine tingene i et skap? Da kunne man jo vært foruten.

Klok bestemor ♥️ Og hun har så rett, så rett. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar.  Laget en annen tråd om det her men veska luktet så søt/tung parfyme at jeg vurderer å returnere den. Fylte lunka vann i en bolle og hadde en dæsj eddik i og vasket så over den med godt oppvridd microfiberklut.  Det hjalp ingenting.  Kjenner lukta når jeg sitter 1-2 meter fra veska. Veldig synd for jeg liker den veldig godt.  Har kjøpt noen duftposer som visstnok også skal eliminere lukt inni men hjelper jo lite når den lukter mest på utsiden. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...