Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du? Hvorfor/hvorfor ikke? Og hvor jobber du (passe anonymisert ofc)?

Anonymkode: af945...ad4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Får bare penger der. Hadde slutta på dagen om jeg ble rik.

Anonymkode: fc3f5...987

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Både ja og nei.

Nasjonalt er det litt mer njaaaa, selv om jeg synes det er en viktig jobb. Jeg blir ofte irritert når jeg leser usannheter om arbeidsplassen min her, og prøver å fortelle hvordan det faktisk er (selv om det bestandig er bedrevitere her som vet alt mye bedre enn oss som kan faget).

Lokalt er jeg absolutt stolt. Flink leder, flinke kolleger.

Anonymkode: 20f2e...278

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja men bare fordi de ikke vet hvordan det drives. Ser veldig proffe ut utad.. godt rykte både i Norge og utlandet.. men på kontoret er alt komplett kaos, lite orden på noe som helst 😄

Anonymkode: de4c4...e27

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, bare flotte folk. Vi Leverer kvalitet og går sykt godt betalt.

Anonymkode: d3ff2...b04

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Sjefen er en idiot som bare prater dritt om de ansatte. 

Anonymkode: 7c7b3...945

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei. Får bare penger der. Hadde slutta på dagen om jeg ble rik.

Anonymkode: fc3f5...987

Her og. 

Anonymkode: 1cfa5...704

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg kan ikke si det høyt, fordi jeg jobber i en bransje som er "skitten og unødvendig" ifølge mine bekjente. De skulle helst sett at vi la ned hele driften og jobbet med noe annet.

Har prøvd å forklare hvor mye feilinformasjon som spres av miljøaktivistene, men det er ingen som hører etter.

Anonymkode: 8c622...40c

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg syns kvaliteten på tjenestene vi leverer er så lav at det er pinlig. Majoriteten av ansatte på jobb er studenter, ufaglærte assistenter, utplasserte fra Nav, og utlendinger med dårlig norsk. Jobber som sykepleier på sykehjem. 

Anonymkode: af89f...438

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har aldri tidligere møtt så friske, normale mennesker på et sted, kommer fra arbeidsplasser der det har vært dårlig arbeidsmiljø, misunnelse og baksnakking og ble syk av det. 

Byttet jobb og. fikk meg selv tilbake og et nytt liv, i begynnelsen bare måpte jeg av hvor godt et miljø kan være, så kom smilet tilbake og nå har faktisk selvtillit og livsglede vent tilbake.

Anonymkode: 8ea70...6f0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg aldri vært. 

Har jobbet lengst i Plantasjen, og litt et stot offentlig busselskap i en av norges største byer. 

Anonymkode: a6edf...d55

Skrevet

Det er jeg :)  Vi er på mange måter unike i vår bransje, og jeg er stolt av produktet vårt :) 

Skrevet

Nope, hadde slutta på mikrosekundet om jeg ble rik. Jobber i dagligvare. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er stolt. Jeg jobber ved en skole som gjør mye jobb for inkludering. Godt arbeidsmiljø og kreative løsninger.

Anonymkode: 28b77...89d

AnonymBruker
Skrevet

-Nei, kan ikke si det.  Jobber ved et av landets største sykehus. Skrekkelig ledelse på omtrent alle avdelinger, dårlig arbeidsmiljø som ingen tar tak i,  på ledernivå ansetter de barna sine i  diverse stillinger - selv om vi har et eget stillingsutvalg som skal bestemme slik. Det er til tider flaut å jobbe her.

Men det finnes gode dager og gode kolleger som gjør at man holder ut allikevel. Men til helseinstitusjon å være er jeg ikke spesielt stolt,nei. 

Anonymkode: 53d26...828

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er jeg. Jobber på sykehjem.

Anonymkode: 15871...0b8

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jeg. Jobber i en liten familiebedrift.

Anonymkode: 002f9...003

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, jeg syns kvaliteten på tjenestene vi leverer er så lav at det er pinlig. Majoriteten av ansatte på jobb er studenter, ufaglærte assistenter, utplasserte fra Nav, og utlendinger med dårlig norsk. Jobber som sykepleier på sykehjem. 

Anonymkode: af89f...438

Akkurat det samme jeg skulle skrive! Bortsett fra at jeg er vernepleier i bolig 

Anonymkode: c377c...c82

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg jobber i en bank som gir forbrukslån til folk som ikke skulle hatt det og som er på verstinglisten til Finanstilsynet. 

Anonymkode: c31ba...550

• Liker 1
Skrevet

Er ikke "stolt" av arbeidsplassen nei.. Men er veldig stolt av jobben jeg gjør der.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...