AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Eller annen type sopp! Men jeg har lest mye bra om lions mane sopp og at den virker positivt på lette depresjon og angst symptomer. En liten dra hjelp, om du vil 😊 Anonymkode: 6e62a...e37
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 Det kurerer ikke angst eller gjør det så veldig mye bedre i seg selv å ta det. Men det at man kan fokusere bedre å få mer mental overskudd kan hjelpe på angsten. Det å greie å fokusere bedre gjør det lettere å få fokus på noe annet. Det er mer hva man selv gjør det til. Og det letter på depresjon for mangen og det i seg selv kan også hjelpe på angst. Noen får mer angst, og mangen får betydelig mye mindre. Tror man egentlig bare må prøve å se. Det er viktig å ta det med noe fett. All adaptogener må inntas med noe fett. Aldri på tom mage! Ellers kan man bli dårlig og få motsatt effekt og det tas ikke opp skikkelig, er ikke all som vet det når dem skal ta dette og det kan kanskje være med å bidra til at noen føler seg verre. Anonymkode: 7cb25...3fe
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #3 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kurerer ikke angst eller gjør det så veldig mye bedre i seg selv å ta det. Men det at man kan fokusere bedre å få mer mental overskudd kan hjelpe på angsten. Det å greie å fokusere bedre gjør det lettere å få fokus på noe annet. Det er mer hva man selv gjør det til. Og det letter på depresjon for mangen og det i seg selv kan også hjelpe på angst. Noen får mer angst, og mangen får betydelig mye mindre. Tror man egentlig bare må prøve å se. Det er viktig å ta det med noe fett. All adaptogener må inntas med noe fett. Aldri på tom mage! Ellers kan man bli dårlig og få motsatt effekt og det tas ikke opp skikkelig, er ikke all som vet det når dem skal ta dette og det kan kanskje være med å bidra til at noen føler seg verre. Anonymkode: 7cb25...3fe Tusen takk for hjelpsomt svar 😊 Anonymkode: 6e62a...e37
Rosagodis Skrevet 11. juni 2022 #4 Skrevet 11. juni 2022 Hvor finner man disse soppene da? Fikk lyst til og prøve 😊
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #5 Skrevet 11. juni 2022 Rosaullteppe skrev (Akkurat nå): Hvor finner man disse soppene da? Fikk lyst til og prøve 😊 Hei! 😃 Tights.no er ett sted hvert fall Har handlet mye der så jeg føler meg trygg på de. Merket er bra også tror jeg (four sigmatic) og der får man te og kaffe poser som har soppen i seg, da trenger ikke jeg å "dosere" 😄 Har ikke testet de selv da. Anonymkode: 6e62a...e37
Rosagodis Skrevet 11. juni 2022 #6 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei! 😃 Tights.no er ett sted hvert fall Har handlet mye der så jeg føler meg trygg på de. Merket er bra også tror jeg (four sigmatic) og der får man te og kaffe poser som har soppen i seg, da trenger ikke jeg å "dosere" 😄 Har ikke testet de selv da. Anonymkode: 6e62a...e37 Åja trodde man måtte finne den soppen i skauen selv jeg 😀😄🤣
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #7 Skrevet 11. juni 2022 Rosaullteppe skrev (Akkurat nå): Åja trodde man måtte finne den soppen i skauen selv jeg 😀😄🤣 Heter pinnsvinsopp på norsk og finnes på vestlandet, så det kan du gjøre. Men den er fredet 😄 Kunne sikkert dyrka den da 😊 Anonymkode: 6e62a...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå