AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Ikke snakk om "klikk og hent", men varer som sendes fra nettlageret og hentes i min lokale butikk. Jeg spør fordi jeg gjerne vil handle lokalt og bevare de butikkene vi har her, siden butikker i området generelt sliter. Varene jeg var ute etter (klær) fantes ikke i min lokale butikk, så jeg måtte bestille på nett. Får butikken min noe som helst, enten pengene for selve kjøpet eller noen form for registrering av at butikken har kunder? Anonymkode: bb200...895 1
Sofakona Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 Er dette en kjede butikk? Eller bestiller du fra en nettbutikk og henter i annen butikk ? Eller bestiller du fra si hm...og henter det i hm?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Skrevet 10. juni 2022 Sofakona skrev (2 minutter siden): Er dette en kjede butikk? Eller bestiller du fra en nettbutikk og henter i annen butikk ? Eller bestiller du fra si hm...og henter det i hm? Ja, kjedebutikk. Var snakk om Cubus akkurat nå, men har gjort det samme med Lindex før også, fordi de dessverre har litt dårlig utvalg i de fysiske butikkene her. Ts Anonymkode: bb200...895
Sofakona Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 Nei din butikk før ikke fortjeneste av det du kjøper på nett .. Cubus kjede får din fortjeneste. Samme når du handler i butikken.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 Sofakona skrev (1 minutt siden): Nei din butikk før ikke fortjeneste av det du kjøper på nett .. Cubus kjede får din fortjeneste. Samme når du handler i butikken. Men får den lokale butikken noen penger for å levere ut produkter kjøpt i kjedens nettbutikk? Anonymkode: 1bd11...06f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #6 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men får den lokale butikken noen penger for å levere ut produkter kjøpt i kjedens nettbutikk? Anonymkode: 1bd11...06f Nei, kun merarbeid. Anonymkode: 90b9d...e87
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #7 Skrevet 10. juni 2022 Sofakona skrev (39 minutter siden): Nei din butikk før ikke fortjeneste av det du kjøper på nett .. Cubus kjede får din fortjeneste. Samme når du handler i butikken. Hver enkelt butikk må jo ha en viss inntjening for å ikke stenges ned, så jeg lurer på om mitt nettkjøp som hentes i lokal butikk blir registrert som salg på min lokale butikk? Altså at det kan ha noe å si når de ser på inntjeningen til butikken og vurderer om den er lønnsom eller ikke. Ts Anonymkode: bb200...895
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #8 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hver enkelt butikk må jo ha en viss inntjening for å ikke stenges ned, så jeg lurer på om mitt nettkjøp som hentes i lokal butikk blir registrert som salg på min lokale butikk? Altså at det kan ha noe å si når de ser på inntjeningen til butikken og vurderer om den er lønnsom eller ikke. Ts Anonymkode: bb200...895 Det blir ikke registrert som salg der du henter det. Det du handler over disk i butikken er butikkens inntjening. Anonymkode: 90b9d...e87
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #9 Skrevet 10. juni 2022 I kjedebutikken jeg jobber i får vi fortjenesten dersom vi bestiller for kunden i butikken. Men ikke dersom kunden bestiller hjemmefra og bare henter pakken hos oss. Vi har ikke klikk og hent, alt sendes fra hovedlager. Men tror dette varierer. Syns å ha hørt at noen butikker får fortjenesten dersom varene blir sendt til butikk og levert ut til kunden der. Anonymkode: ff554...cd2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå