AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Del Skrevet 10. juni 2022 Hva er deres symptomer? og hvordan er smertene hos dere? I dag kjenner sikkelig krampe/stikk på høyre eggstokk. Kjenner det i korsryggen også. Har masse utflod, men ikke sånn som kan dra og henger i «tråder» enda Anonymkode: 5daf7...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 10. juni 2022 #2 Del Skrevet 10. juni 2022 Har du regelmessig syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Del Skrevet 10. juni 2022 Har det på samme måte. Kjennes ut som at det river i eggstokkene under eggløsning. Noen ganger må jeg ta smertestillende pga det, andre ganger går det greit. Hos meg er dette relativt nytt fenomen som kom etter siste svangerskap. Merker også mensensmertene mye tydeligere. Kvinnekroppen gaver..... Anonymkode: 6267d...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Del Skrevet 10. juni 2022 Sofakona skrev (29 minutter siden): Har du regelmessig syklus? Nja, ja… prøvd letrozol denne mnd for å booste EL… Siste mnd har jeg hatt litt lange sykluser etter jeg gikk litt opp i vekt Anonymkode: 5daf7...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #5 Del Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har det på samme måte. Kjennes ut som at det river i eggstokkene under eggløsning. Noen ganger må jeg ta smertestillende pga det, andre ganger går det greit. Hos meg er dette relativt nytt fenomen som kom etter siste svangerskap. Merker også mensensmertene mye tydeligere. Kvinnekroppen gaver..... Anonymkode: 6267d...08c Herregud, samme her😂med mensen, slet aldri med mensensmerter etter lillemann kom for 3 år siden, men etter det så ligger jeg i fosterstilling de to-tre første dagene med oppstart med mensen Anonymkode: 5daf7...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå