Gjest Ønskelistemaker'n Skrevet 12. november 2005 #1 Skrevet 12. november 2005 Driver og lager ønskeliste til foreldre, svigers etc., og i dag var jeg på vår lokale TilBords, og der hadde de mye fint! Har ønska oss et juleservise lenge, men ikke et sånt 'dillete' tradisjonelt et. Men der så vi et veldig stilig et - med smale krus, asjetter og tallerkener med en stor engel på hver. Tallerknene var røde, asjettene hvite. Dessuten kosta hver asjett og krus bare 15,- pr. del, og tallerknene 30, så det er jo fullt mulig å ønske seg asjetter og krus til 12 stk. for eksempel... Men de som skal ha ønskelista bor langt borte, så jeg må nesten vite om dette serviset fins på alle TilBords-butikker... Noen som har sett det? (Så også et stilig etasjefat formet som røde hjerter - ville likt å vite om det også fins mange ulike steder...)
Gjest MrsL Skrevet 12. november 2005 #2 Skrevet 12. november 2005 De har vel det meste likt i alle butikkene, men du kan jo sjekke det ut via mail
Gjest Ønskelistemaker'n Skrevet 13. november 2005 #3 Skrevet 13. november 2005 De har vel det meste likt i alle butikkene, men du kan jo sjekke det ut via mail ← Har tenkt på det - kan jo skatens ringe også. Men tenkte at det kanskje ville vært greit å vite hva serien heter da? Føler det kan bli litt kluss å skulle beskrive det for en eller annen ekspeditør pr. telefon... (Bare jeg som er litt telefonpyse sikkert, men...)
Gjest Dalwhinnie Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 Hva med å stikke innom din lokale Til Bords igjen og spørre der evt be dem sjekke for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå