AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Hva er din største bekymring akkurat nå? Altså, «hvis det bare ikke hadde vært for…., hadde jeg kunnet lene meg tilbake og bare nyte livet mitt». Fortell 😊 Anonymkode: ab7d8...e76
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 Nå om dagen er det egentlig ingen bekymringer i den kategorien som vedrører barn og familieliv. Det som plager meg mest, er nok baksnakking og dårlig arbeidsmiljø på jobb. Anonymkode: 93791...dc4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 Flytting og økonomi Anonymkode: e39dd...e3c 1
Gjest Ghostface Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 Ensomheten. Den plager meg ikke hele tiden, men stillheten kan være overdøvende. På grunn av det ser jeg for meg at ingen oppdager det når jeg er død, ikke før to-tre måneder etterpå, når det begynner å stinke i leiligheten. En stusslig tanke.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #6 Skrevet 10. juni 2022 Ghostface skrev (1 minutt siden): Ensomheten. Den plager meg ikke hele tiden, men stillheten kan være overdøvende. På grunn av det ser jeg for meg at ingen oppdager det når jeg er død, ikke før to-tre måneder etterpå, når det begynner å stinke i leiligheten. En stusslig tanke. For hva det er verdt, jeg kommer nok til å merke at du er borte fra forumet lenge før to tre måneder Anonymkode: e39dd...e3c 2 1
nisselue Skrevet 10. juni 2022 #7 Skrevet 10. juni 2022 (endret) For tiden er det nok at min datter har fått det for seg at hun skal begynne på hormonterapi. Grunnen til at det bekymrer er at jeg er 110% sikker på at hun har dette fra youtube og tiktok. Det er ingen tvil i min sjel om akkurat dette, og det virker mer til å være en klubb hun liker som hun må være medlem av enn en handling for å rette et problem hun har med seg selv. For å si det slik - dersom hun egentlig er en gutt så er hun en gutt som liker å kle seg i utfordrene dameklær, av en eller annen grunn. Noe hun bare gjør hjemme på rommet sitt. Ikke engang mammaen hennes får se dette men jeg (pappa) ser det relativt ofte. At hun har bedt meg om å si "de" og hun har bedt terapeuten om å si "han" er også ... vanskelig å forsone seg med. At hun har valgt et nytt kjønnsnøytralt navn er vel nesten å forvente, men hun har sagt til meg at det er fordi hennes eget navn er et jentenavn så derfor valgte hun noe nøytralt. Til sin mor har hun sagt at navnet er et krigsnavn og det liker hun ikke, samt at hun har sagt at hun ikke vil ha et navn som gir puppedamer som resultat i google. Så tre grunner der altså hvorav bare den ene er gitt til meg og de to andre til sin mor. På toppen av dette kom hun ut som homofil for et par år siden, Så ble hun bifil, så ble hun trans, så ble hun gutt (ingen hormoner eller annet er gjort enda). Når hun nå begynner på skolen igjen til høsten skal hun titulere seg som jente fordi, som hun sier, "det er lettere for de andre på skolen". Dette forvirrede mennesket sier nå at hun vil begynne med hormoner. Når jeg spurte hva hun håpet å oppnå med det så sa hun "å bli mer gutt". Til de av dere som lurer så er jeg altså blitt en av de som ser med stor misnøye på transmisjonering i skolen. Så, dette bekymrer meg mye siden hun helt åpenbart ikke har et solid grep om dette for sin egen del. Endret 10. juni 2022 av nisselue 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #8 Skrevet 10. juni 2022 Hva den siste kromosomtesten vil vise. Hva den siste utredningen vil gi av svar. Og hva hun skal gjøre til høsten. Anonymkode: e2825...ac3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #9 Skrevet 10. juni 2022 nisselue skrev (4 minutter siden): For tiden er det nok at min datter har fått det for seg at hun skal begynne på hormonterapi. Grunnen til at det bekymrer er at jeg er 110% sikker på at hun har dette fra youtube og tiktok. Det er ingen tvil i min sjel om akkurat dette, og det virker mer til å være en klubb hun liker som hun må være medlem av enn en handling for å rette et problem hun har med seg selv. For å si det slik - dersom hun egentlig er en gutt så er hun en gutt som liker å kle seg i utfordrene dameklær, av en eller annen grunn. En ganske merkelig kombinasjon. At hun har bedt meg om å si "de" og hun har bedt terapeuten om å si "han" er også ... vanskelig å forsone seg med. At hun har valgt et nytt kjønnsnøytralt navn er vel nesten å forvente, men hun har sagt til meg at det er fordi hennes eget navn er et jentenavn så derfor valgte hun noe nøytralt. Til sin mor har hun sagt at navnet er et krigsnavn og det liker hun ikke, samt at hun har sagt at hun ikke vil ha et navn som gir puppedamer som resultat i google. Så tre grunner der altså hvorav bare den ene er gitt til meg og de to andre til sin mor. På toppen av dette kom hun ut som homofil for et par år siden, Så blie hun bifil, så ble hun trans, så ble hun gutt (ingen hormoner eller annet er gjort enda). Når hun nå begynner på skolen igjen til høsten skal hun titulere seg som jente fordi, som hun sier, "det er lettere for de andre på skolen". Dette forvirrede mennesket sier nå at hun vil begytnne med hormoner. Når jeg spurte hva hun håpet å oppnå med det så sa hun "å bli mer gutt". Til de av dere som lurer så er jeg altså blitt en av de som ser med stor misnøye på transmisjonering i skolen. Så, dette bekymrer meg mye siden hun helt åpenbart ikke har et solid grep om dette for sin egen del. Forstår godt bekymringen din. Noe av det mest utfordrende for oss foreldre er å se våre barn går rett mot en stor bom, (skal ikke med sikkerhet si at dette gjelder din datter) lenge før de selv ser det 😔 Vi må nesten bare stå der hvis og når smellen kommer, være der for dem. De må oppleve og lære av sine egne feil, så får vi bare stå der bokstøtt og ta dem i mot om de faller 💕 Anonymkode: ab7d8...e76
nisselue Skrevet 10. juni 2022 #10 Skrevet 10. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva den siste kromosomtesten vil vise. Jente. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva den siste utredningen vil gi av svar. Vi får se. Allmøte til uka med terapeut, foreldre og psykiater. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og hva hun skal gjøre til høsten. Anonymkode: e2825...ac3 Ny ungdomsskole.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #11 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Økonomi. Anonymkode: ab9c5...34b Her også. Føler liksom ikke jeg kan slappe av ordentlig og nyte livet mitt, holder hodet hele tiden bare såvidt over vannet når det gjelder økonomien. Nesten livstappende Anonymkode: ab7d8...e76
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #12 Skrevet 10. juni 2022 Min største bekymring er at jeg elsker mannen min mye mer enn han elsker meg. Anonymkode: 63aa2...fe0
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #13 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her også. Føler liksom ikke jeg kan slappe av ordentlig og nyte livet mitt, holder hodet hele tiden bare såvidt over vannet når det gjelder økonomien. Nesten livstappende Anonymkode: ab7d8...e76 LIVSTAPPENDE. Ser at dette ikke er et eksisterende ord. Men det kan vel brukes, økonomi og bekymringer rundt dette, tar fra meg livsgnisten i alle fall. Anonymkode: ab7d8...e76
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #14 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min største bekymring er at jeg elsker mannen min mye mer enn han elsker meg. Anonymkode: 63aa2...fe0 Han er i det minste MANNEN din. Gjør deg litt kostbar, få dine egne hobbyer, reis uten mannen, vis deg at du kan nyte livet også uten han. La han tro at du er uavhengig, og også har et liv uten han. Bare et tips 🤞 Anonymkode: ab7d8...e76 1
Silva Pluvialis Skrevet 10. juni 2022 #15 Skrevet 10. juni 2022 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #16 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min største bekymring er at jeg elsker mannen min mye mer enn han elsker meg. Anonymkode: 63aa2...fe0 Kanskje han elsker deg så mye som han kan? Hvordan måler man kjærlighet? Anonymkode: 9ea5f...46e 1
nisselue Skrevet 10. juni 2022 #17 Skrevet 10. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Forstår godt bekymringen din. Noe av det mest utfordrende for oss foreldre er å se våre barn går rett mot en stor bom, (skal ikke med sikkerhet si at dette gjelder din datter) lenge før de selv ser det 😔 Nei, det vet jo ikke jeg heller sånn egentlig, men når man hører historier så er det om folk som vet om som typisk har visst i "evigheter". Men når hun går igjennom rekka av homofil, bifil, trans, gutt i den rekkefølgen så er det vanskelig å ta det som noe hun er sikker på. 2 minutter siden, AnonymBruker said: Vi må nesten bare stå der hvis og når smellen kommer, være der for dem. De må oppleve og lære av sine egne feil, så får vi bare stå der bokstøtt og ta dem i mot om de faller 💕 Anonymkode: ab7d8...e76 Helt klart. Det er en vanskelig balansegang mellom beskyttelse og overbeskyttelse og la uhell skje. Men akkurat hormonbehandling er ikke som å levere tilbake klær som ikke passet, men jeg er redd for at det er slik det er vinklet i youtube kanaler som er overdrevent pro dette. Men klart at jeg skal være der for henne, men hun kan ikke kreve at jeg skal tro på henne når hun ikke engang er interessert i å få informasjon fra andre steder enn youtube. Helt seriøst, mammaen hennes har funnet masse informasjon,. men det må da leses og det er tørt og kommer ikke fra noe ekkokammer så hun har ikke lest det. Hun sa det selv at hun ikke orket. Så... Javel ja. Men mitt hjem vil alltid være åpent for mine barn og de kan alltid komme hit uansett hva som har skjedd. 1
nisselue Skrevet 10. juni 2022 #18 Skrevet 10. juni 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Min største bekymring er at jeg elsker mannen min mye mer enn han elsker meg. Anonymkode: 63aa2...fe0 Kan man gradere sånt, egentlig?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #19 Skrevet 10. juni 2022 Redd for at helsa mi skal ryke. Eg har eigentlig ingen helseproblemer NÅ. Men jobben tar livet av meg. Har mykje symptomer på stress. Er stiv i heile kroppen, vondt i nakken, vondt i korsryggen. Ete dårlig, sove dårlig. Jobbe 12-13 timar kvar dag. Stekker ikkje til, blir meir og meir fjern. Redd for inflasjon også. Anonymkode: 68246...307
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #20 Skrevet 10. juni 2022 Det å få bukspyttkjertelkreft. Jeg hadde bukspyttkjertel betennelse for noen år siden pga galleblæren og ett høyt alkoholforbruk. Ingen fortalte meg at jeg bør holde meg helt unna alkohol i ettertid. Jeg leste om Shabana Rehman og er livredd. Det var ille før dette men nå er det ekstremt ille. Anonymkode: 78a26...6bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå