Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #1 Skrevet 12. november 2005 Jeg har litt flassete hodebunn.. Men vil ikke bruke flass-shampo, fordi håret mitt liker det dårlig. Finnes det noe annen slags behandling mot flass? et hodebunn-serum e.l..? Vil bli kvitt flass og fortsatt bruke all soft;) Takker for tips!
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #2 Skrevet 12. november 2005 Det finnes en apotek-shampo som skal brukes 2 ganger i mnd eller noe sånt, det er vel overkommelig?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. november 2005 #3 Skrevet 12. november 2005 (endret) Jeg har god erfaring med et hodebunnserum fra Aveda - Aveda Scalp Remedy. Fra lookfantastic: Anti-dandruff styling tonic treats dry, itchy scalp to pure, plant-derived relief, plus conditioning plant emollients for hair. Kan ikke si at jeg har merket noen stylingeffekt av det, og det er litt klinete å få inn i hele hoddebunnen når en har mye, tjukt og halvlangt hår, men den er deilig lindrende i hodebunnen. Ellers er Fungoral shampo fra apoteket en vinner. Er hodebunnen din mer stresset og irritert enn direkte flassete, så er Nocto Calm - serumet i Dermo Calm-serien til Kerastase - veldig god. Selv om jeg ikke liker lukta på denne. Endret 12. november 2005 av Dalwhinnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå