AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Har endelig vært på date med en jeg likte kjempe godt! Får sommerfugler i magen bare av å tenke på det:) men jeg kjenner veldig sterkt på at jeg ikke tror jeg er verdig å elske. Jeg forventer ingenting av han fordi jeg har blitt skuffet så mange ganger tidligere. Jeg tenker at dette også er nok en date som bare blir med den ene gangen. Hvorfor klarer jeg ikke tenke at jeg også fortjener å finne en som liker meg godt? «Alle» andre klarer det jo, hvorfor er det så vanskelig for meg? Anonymkode: e91ca...40f
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 Det er ikke deg det er noe galt med, det er alle andre ❤️ Om ikke han er den rette heller så bare fortsett, du finner han snart. Bare hva enn du gjør ikke senk kravene dine, du er for god for det ❤️ Anonymkode: 94744...629
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har endelig vært på date med en jeg likte kjempe godt! Får sommerfugler i magen bare av å tenke på det:) men jeg kjenner veldig sterkt på at jeg ikke tror jeg er verdig å elske. Jeg forventer ingenting av han fordi jeg har blitt skuffet så mange ganger tidligere. Jeg tenker at dette også er nok en date som bare blir med den ene gangen. Hvorfor klarer jeg ikke tenke at jeg også fortjener å finne en som liker meg godt? «Alle» andre klarer det jo, hvorfor er det så vanskelig for meg? Anonymkode: e91ca...40f Jeg føler det på samme måte..alle andre får seg kjæreste men ikke jeg. Siste og eneste jeg hadde var for 12 år siden. Etter det har det vært klin umulig så ja jeg tror det er meg det er noe feil på. Så rota jeg meg borti en fwb. Der jeg falt pladask som endte med avvisning og ignorering og ghosting og bra nok når han var kåt type ting. Jeg var kjempeglad for endelig å få være så tett innpå en jeg var så forelsket i som i sex. Men i lengden blir det jo tomt da for min del. Ser så enkelt ut for alle andre. Jeg syns det er drit vanskelig. Nå har jeg møtt en jeg chatta med på nett lenge og endelig møttes. Der kom det en dealbreaker for min del. Litt røyking som jeg ikke liker. Men nå har jeg blitt usikker på hva skal jeg gjøre når jeg likte alt annet så godt med han. Eneste som ødelegger er røyken. Første gang jeg har møtt en som viser at han bryr seg om meg og hele tiden har holdt kontakten via nett gjennom korona perioden. Og han viste med hele seg at han likte meg når vi var sammen den ene helgen vi har møttes. Han var ikke så opptatt av sex som alle andre mannfolk jeg har hatt kontakt med. Han var like glad i å kose og gjøre ting sammen. Og det er det beste jeg har opplevd noen gang fra en mann. Og ja han var lett å like. Og jeg trodde jeg ble ghostet når han dro. For det er nå slik det pleier å være. Men ikke denne karen..han er som før. Ringer innimellom og tekster hver dag. Men noe mer vet ikke jeg heller. Det er vel bare å ikke gi opp. Fokuser kanskje mer på de som viser at de bryr seg om deg enn de du syns er toppers. Det funker som regel aldri hvis jeg liker noen. De har jeg aldri fått. Men han her bryr seg om meg og har gjort det over lang tid. Det betyr så mye det og. Da vet du at de vil deg bare godt og det er en god følelse. Anonymkode: 9dc84...6a0
Trolltunge Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ikke deg det er noe galt med, det er alle andre ❤️ Om ikke han er den rette heller så bare fortsett, du finner han snart. Bare hva enn du gjør ikke senk kravene dine, du er for god for det ❤️ Anonymkode: 94744...629 Ja dette virker jo ofte å være innstillingen. At det må være noe galt med alle andre. 🙄 Det er vanskelig å finne kjærlighet. Det er så mye som må klaffe. Det er dessuten definitivt en stor fordel å anse seg selv som verdt å elske. Jeg ville jobbet med innstillingen om at du ikke er det ts. Hvorfor skulle ikke du fortjene kjærlighet? 2 1 1
Måneskinn Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 Opp med selvfølelsen folkens! Hvorfor fortjener du ikke kjærlighet? Det finnes ingen god grunn til at du skal si det til deg selv. AnonymBruker skrev (20 minutter siden): jeg kjenner veldig sterkt på at jeg ikke tror jeg er verdig å elske Det hjelper veldig å jobbe med seg selv, erkjenne at du fortjener kjærlighet - og du er da like mye verd som alle andre! Når Anne på andre sida av gata kan få kjæreste, kan du og! Men du må jo først digge deg selv litt 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #6 Skrevet 11. juni 2022 Jeg er visst i samme båten 😞 Trodde og håpte noe var på gang, men nå har hun plutselig utsatt å møtes i 2-3 uker, og jeg må vel bare innse at hun neppe er interessert. Veldig leit, fordi kjemien var veldig god, vi har ganske mye felles, og har snakket om mye veldig privat. Så dermed tikker årene videre, uten at noen er interessert 😢 Var såååå høyt oppe for et par uker siden, men nå har hjertet sunket ned i ankelen. Anonymkode: 58d1e...cee 2
Helene1982 Skrevet 11. juni 2022 #7 Skrevet 11. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har endelig vært på date med en jeg likte kjempe godt! Får sommerfugler i magen bare av å tenke på det:) men jeg kjenner veldig sterkt på at jeg ikke tror jeg er verdig å elske. Jeg forventer ingenting av han fordi jeg har blitt skuffet så mange ganger tidligere. Jeg tenker at dette også er nok en date som bare blir med den ene gangen. Hvorfor klarer jeg ikke tenke at jeg også fortjener å finne en som liker meg godt? «Alle» andre klarer det jo, hvorfor er det så vanskelig for meg? Anonymkode: e91ca...40f Jeg er enig med deg i at det er dumt å se for seg hvor du skal plassere sofaen, før du har kjøpt leiligheten, men om du tar utgangspunkt i at du ikke er verdig å elske, er det vanskelig å finne noen. Og da mener jeg ikke… bla bla bla …du må elske deg selv ...bla bla bla, men… (rar sammenligning, men ok, jeg prøver 😅) Om noen skal selge deg noe og selgeren ikke tror på sitt eget produkt og sier: Det er sikkert ikke noe bra … du kommer sikkert til å bli lei av dette produktet … det kommer aldri til å fungere– er det ikke mange som kjøper produktet. La meg gjøre det klinkende klart at mennesker ikke er produkter😂 Men at vi vanligvis ikke det får vi fortjener, men det vi jobber for. Jeg er også singel og har åpenbart ingen fasit på hvordan man finner kjærligheten, men jeg mener jo alltid noe om alt 😅 Hvis du ser rundt deg og observerer venner naboer, klassekamerater eller kolleger som er i forhold, kan du muligens tenke: Hun/han er styggere enn meg, kjedeligere enn meg eller dummere enn meg. Hvorfor får de det til og ikke jeg? samtidig som du tenker: jeg ville jo ikke blitt sammen med deres partnere. Jeg tror ikke det handler om å senke forventningene eller bli sammen med noen bare fordi de liker deg, men at alle av og til kan ta en runde med oss selv og reflektere over hva vi ser etter i et forhold i stedet for å velge samme fyr om igjen og om igjen, bare at de har ulikt navn og jakke. Det betyr ikke at vi ikke bør ha "deal breakers", enten det er basert på utseende, utdannelse, humor, interesser, politisk syn eller livsstil, men ingen har vondt av å drikke en kaffe med noen de er uenig med. Jeg tror ikke på at det finnes én rett person for alle mennesker. jeg tror at noen av oss passer til mange, mens noen av oss passer til få. Noen passer best alene. Det bør være et minstekrav at den du er sammen med er interessert i deg. Og musikkverdenen hadde vært fattig om vi alle ikke opplevde å få hjertet vårt knust av og til. Det er vondt, men det viktigste som skiller de som lykkes og og de som ikke gjør det, er ofte at de som lykkes også har mislykkes, men de reist seg, lært noe og prøvd igjen. Endret 11. juni 2022 av Helene1982 1 3
Gjest Adobyen Skrevet 11. juni 2022 #8 Skrevet 11. juni 2022 Jeg vet ikke hva jeg vil. Har gitt opp det der. Frem til nå har alt slikt kommet helt naturlig og på en måte automatisk, men da kroppen streiket så ble det bare sorgen. Trives alene, men sikkert kos å møte et annet vrak.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #9 Skrevet 11. juni 2022 Adobyen skrev (1 time siden): Jeg vet ikke hva jeg vil. Har gitt opp det der. Frem til nå har alt slikt kommet helt naturlig og på en måte automatisk, men da kroppen streiket så ble det bare sorgen. Trives alene, men sikkert kos å møte et annet vrak. Tror du bør starte med å ikke kalle deg selv eller andre for vrak... Anonymkode: 5b1f9...3c4
Nåleputa Skrevet 11. juni 2022 #10 Skrevet 11. juni 2022 Jeg har vært singel i 5 år nå. Jeg hadde noe på gang med to stk i to forskjellige perioder i den tiden som har vært. -Men kjæreste, det ville de ikke være med meg. 😒 Jeg har den siste mannen i hjertet mitt…… Vanskelig å gi slipp på han, håper, drømmer, men hadde han villet, hadde han kommet. Jeg trives godt alene, men hadde vært så kjekt å reist på tur med en bra mann og besøkt hverandre innimellom. Jeg blir vel alene tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #11 Skrevet 11. juni 2022 Alle rundt meg er gravide nå, jeg drømmer minst en gang i uka at jeg er gravid og kjenner på spark, så våkner jeg og er bare trist. Har begynt å unngå de litt og er mest med yngre og single venninner. Unngår ikke så de merker det og er støttende, men vanskelig å være rundt dem. Jeg er den ENESTE som er singel med unntak av de yngre venninnene, og liker egentlig best å henge med de jevnaldrende venninnene mine for merker stor forskjell i umodenhet blant de yngre kontra de eldre. Savner så immari å ha en mann jeg elsker. Men orker ikke drite meg ut med å være sårbar og håpefull lenger for det smeller tilbake på verst tenkelig vis. Alle jeg har vært nesten kjæreste med får seg seriøst forhold rett etterpå. Anonymkode: eb45e...fdc
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #12 Skrevet 11. juni 2022 Herregud da. Må dere ha en mann? Anonymkode: a00bf...f5a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #13 Skrevet 11. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud da. Må dere ha en mann? Anonymkode: a00bf...f5a Det ligger i instinktet til oss mennesker å ønske oss en familie, det er derfor menneskeheten har overlevd. Så det er ikke så rart. Og særlig ensomt når man er den eneste single Anonymkode: eb45e...fdc
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #14 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det ligger i instinktet til oss mennesker å ønske oss en familie, det er derfor menneskeheten har overlevd. Så det er ikke så rart. Og særlig ensomt når man er den eneste single Anonymkode: eb45e...fdc Herregud så patetisk Anonymkode: a00bf...f5a
Hr. Aktiv Skrevet 11. juni 2022 #15 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har endelig vært på date med en jeg likte kjempe godt! Får sommerfugler i magen bare av å tenke på det:) men jeg kjenner veldig sterkt på at jeg ikke tror jeg er verdig å elske. Jeg forventer ingenting av han fordi jeg har blitt skuffet så mange ganger tidligere. Jeg tenker at dette også er nok en date som bare blir med den ene gangen. Hvorfor klarer jeg ikke tenke at jeg også fortjener å finne en som liker meg godt? «Alle» andre klarer det jo, hvorfor er det så vanskelig for meg? Anonymkode: e91ca...40f Vanskelig tema da vi har forskjellig kroppsspråk og behov. Kanskje blir du gjennomskuet? Kanskje ser menn det at dine behov ikke er de samme som deres og når det skal pares sammen blir det bare tull?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #16 Skrevet 11. juni 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud så patetisk Anonymkode: a00bf...f5a Er da like patetisk å være sulten og trøtt, men så fint du er over menneskeheten 🙃 Anonymkode: eb45e...fdc 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #17 Skrevet 11. juni 2022 Jeg har observert dette fra flere venner gjennom årene, og uten unntak føler de alle på samme måte: at de ikke føler seg bra nok. Usikre på seg selv og hva de har p gi. Jeg tror definitivt at det er det som holder dere alle mest tilbake! Jeg ville vurdert samtaleterapi for å nøste opp i hvor disse tankene stammer fra og hvordan jobbe gjennom dem. Det er jo en klisje, men jeg tror den er veldig sann; for å oppleve ekte kjærlighet nå man først lære å elske seg selv. Det er dessuten viktig å være stødig i deg selv så ikke du havner i et forhold med en som velger å trø over dine grenser eller utnytte deg. Slike ting er mer sannsynlig dersom man ikke tror på seg selv og elsker seg selv. Anonymkode: fecab...b02 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #18 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er da like patetisk å være sulten og trøtt, men så fint du er over menneskeheten 🙃 Anonymkode: eb45e...fdc Så du tror ikke det er fysisk mulig å overleve uten kjæreste? Anonymkode: a00bf...f5a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #19 Skrevet 11. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så du tror ikke det er fysisk mulig å overleve uten kjæreste? Anonymkode: a00bf...f5a Jeg har vært singel i flere år nå og avslått menn som har ønsket forhold med meg fordi jeg ikke var forelsket, så jo. Jeg er veldig selvstendig men ønsker en familie og det er overhode ikke patetisk å ønske det men helt normalt. Og det er sårt også til tider Anonymkode: eb45e...fdc
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #20 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har vært singel i flere år nå og avslått menn som har ønsket forhold med meg fordi jeg ikke var forelsket, så jo. Jeg er veldig selvstendig men ønsker en familie og det er overhode ikke patetisk å ønske det men helt normalt. Og det er sårt også til tider Anonymkode: eb45e...fdc Desperasjon er patetisk Anonymkode: a00bf...f5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå