AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Har hatt norgesenergi i mange år, men nå skal de plutselig la være å sende en samlet faktura, og nettleien fra Agder energi blir bare satt til en sum og får sannsynligvis tilgodebeløp står det(eller smell) . Ønsker å få regning på nøyaktig det jeg har brukt, samlet og selvfølgelig så billig som mulig. Noe annet å anbefale? Tibber? Anonymkode: 08c3f...df4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 Vi er fornøyd med Tibber, men du får ikke alt på en faktura der. Egen faktura fra nettleieselskapet. Anonymkode: a2e36...51f 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er fornøyd med Tibber, men du får ikke alt på en faktura der. Egen faktura fra nettleieselskapet. Anonymkode: a2e36...51f Jeg er også veldig fornøyd med Tibber. Vet eksakt hva strømmen koster meg helt i begynnelsen av neste måned. Strømstøtte får jeg fra nettleverandøren. Dvs. det blir alltid kreditnota og penger utbetalt etter at strømstøtten ble innført. Anonymkode: 4a85c...ab4
Ænema Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 har pleid å bruke Gudbrandsdal energi. har der fått samlet regning. pleier være billig der. men vet ikke hvordan det er nå da jeg har fastpris et annet sted. men blir å gå tilbake igjen dit når fastprisen går ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå