Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da har det skjedd igjen: frisøren tok vel hardt i og jeg ser ut som en forvokst feilbehandla bimbo fra 90-tallet fremfor en ordinær trebarnsmor på 39 som jeg egentlig bør fremstå som. Jeg har fått fjerner fargen på huden bak brynhårene men det er dessverre likevel ikke nok. Selve hårene er for harde og svarte. Finnes noe middel som kan avfarge eller må jeg bare stå i skammen på jobb til uka?

Anonymkode: 2fbc9...867

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mørkt de første dagene. Det roer seg. Ellers har jeg hørt at hudprodukter med syre kan dempe fargen. Men jeg ville gitt det noen dager altså. Det pleier å roe seg etter noen dager ❤️

Anonymkode: e1354...722

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er veldig mørkt de første dagene. Det roer seg. Ellers har jeg hørt at hudprodukter med syre kan dempe fargen. Men jeg ville gitt det noen dager altså. Det pleier å roe seg etter noen dager ❤️

Anonymkode: e1354...722

Det er bedre innen mandag 💜

Anonymkode: 21b20...4cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan prøve å vaske med litt eddikvann? IKKE få det i øynene, ikke farlig men svir jo litt.

Venninne prøvde det når hårfargen hennes ble for mørk og hard og det funka, bleika det litt

Anonymkode: 18a84...41d

AnonymBruker
Skrevet

Bare ta litt syre (glycol eller aha) på. Eller, vask med head and shoulders :) 

Anonymkode: 9a3d4...e94

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo nappe en del for å få bort en del av volumet. Da vil det nok ikke se like intenst ut.

Anonymkode: f2b10...ddb

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det alltid med meg også, men hun som gjør det, gjør det fordi at det skal vare litt lengre. Vask det ofte, så ser du at om 1-2 dager er det mye svakere 😊

Anonymkode: 8fe77...4c7

AnonymBruker
Skrevet

Signerer de som har brukt syre for å bleke litt her, har opplevd det samme. Brukte i tillegg en lys øyenbrynsblyant som hjalp litt til det ble lysere:)

Anonymkode: 19223...ee8

Skrevet

Bruk hydrogenperoksyd, det bleker jo.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...