AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Jeg har akkurat byttet fra cipralex til wellbutrin pga plagsomme bivirkninger. Det jeg lurer på er om noen har positiv erfaring med denne medisinen? Og det står at det må gå minst 24 timer mellom hver tablett, men vil det si at det ikke trenger å være nøyaktig samme tid hver dag, bare sånn ca? Og noen som har erfaring med at litt alkohol kombinert med denne går fint? Vet man skal være veldig forsiktig med den komboen. På forhånd takk for svar :) Anonymkode: c2bc6...867
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 Følg de 24t som står eller snakk med legen din. Jeg prøvde å drikke alkohol da jeg startet på Welbutrin, det gikk ikke bra så vil anbefale deg å stå over eller være ekstremt forsiktig. Jeg tåler dog. alkohol nå, etter to år på de.. Foruten det har jeg hatt god effekt. Slet med å sove i begynnelsen, noe som er vanlig og var mye kvalm, men det gikk seg til etterhvert. Anonymkode: f6f2e...75b 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #3 Skrevet 15. juli 2022 Bumper denne, i håp om at flere kan dele erfaringer Anonymkode: f5353...190
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå