AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Startet ordentlig med kroppsbygning når jeg var 20 år gammel. I dag er jeg åpenbart ganske mye større enn den gangen. Er 192 cm høy og veier rundt 105 - 110 kg, avhengig av om jeg bulker eller kutter ned på fettprosenten. Akkurat nå ligger prosenten på rundt 8 (sommerform). Som sagt, er en ting som gjør meg veldig usikker. Får så utrolig mange stygge blikk, fra spesielt voksne menn. Selvfølgelig er det alltid noen ungdommer som synes det er kult, men de voksne ser som regel ganske rart på meg. I går var jeg ute på en bar med noen venner. Snakket lenge med en dame (bare en hyggelig prat, ikke noe mer), og plutselig kommer det en mann og kjefter på meg. Han trodde jeg prøvde meg på henne.. Virker nesten som at folk blir intimiderte av å se på meg. Ser helt normalt ut i ansiktet, er bare kroppen min som er litt større... Er så lei av å gå rundt og motta stygge blikk fra menn.. 😟 Det gjør meg veldig trist, ettersom det ligger masse arbeid bak kroppen min. Hvorfor har så utrolig mange nordmenn fordommer mot oss kroppsbyggere? Anonymkode: e863e...cb5 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 Fordi de ofte har en utstråling som sier «her kommer jeg» «jeg ser bedre ut enn alle andre» Anonymkode: 360ab...8bd 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Skrevet 10. juni 2022 Grunnen til at menn ser stygt på deg har 100 % med sjalusi å gjøre Selvfølgelig blir menn usikre når en kar som deg snakker med en av damene dems.. Fortsett med det du gjør! Du er mest sannsynlig en inspirasjon for veldig mange som trener! Ikke ta blikkene personlig, for guds skyld. Anonymkode: 6da54...f59 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Startet ordentlig med kroppsbygning når jeg var 20 år gammel. I dag er jeg åpenbart ganske mye større enn den gangen. Er 192 cm høy og veier rundt 105 - 110 kg, avhengig av om jeg bulker eller kutter ned på fettprosenten. Akkurat nå ligger prosenten på rundt 8 (sommerform). Som sagt, er en ting som gjør meg veldig usikker. Får så utrolig mange stygge blikk, fra spesielt voksne menn. Selvfølgelig er det alltid noen ungdommer som synes det er kult, men de voksne ser som regel ganske rart på meg. I går var jeg ute på en bar med noen venner. Snakket lenge med en dame (bare en hyggelig prat, ikke noe mer), og plutselig kommer det en mann og kjefter på meg. Han trodde jeg prøvde meg på henne.. Virker nesten som at folk blir intimiderte av å se på meg. Ser helt normalt ut i ansiktet, er bare kroppen min som er litt større... Er så lei av å gå rundt og motta stygge blikk fra menn.. 😟 Det gjør meg veldig trist, ettersom det ligger masse arbeid bak kroppen min. Hvorfor har så utrolig mange nordmenn fordommer mot oss kroppsbyggere? Anonymkode: e863e...cb5 hele poenget er jo at de vil du skal føle deg dårlig. Da har de fått viljen sin. Nå er de sikkert veldig lykkelige. 😬 Anonymkode: 4f9fe...7c3 2 1
I Grosny Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Startet ordentlig med kroppsbygning når jeg var 20 år gammel. I dag er jeg åpenbart ganske mye større enn den gangen. Er 192 cm høy og veier rundt 105 - 110 kg, avhengig av om jeg bulker eller kutter ned på fettprosenten. Akkurat nå ligger prosenten på rundt 8 (sommerform). Som sagt, er en ting som gjør meg veldig usikker. Får så utrolig mange stygge blikk, fra spesielt voksne menn. Selvfølgelig er det alltid noen ungdommer som synes det er kult, men de voksne ser som regel ganske rart på meg. I går var jeg ute på en bar med noen venner. Snakket lenge med en dame (bare en hyggelig prat, ikke noe mer), og plutselig kommer det en mann og kjefter på meg. Han trodde jeg prøvde meg på henne.. Virker nesten som at folk blir intimiderte av å se på meg. Ser helt normalt ut i ansiktet, er bare kroppen min som er litt større... Er så lei av å gå rundt og motta stygge blikk fra menn.. 😟 Det gjør meg veldig trist, ettersom det ligger masse arbeid bak kroppen min. Hvorfor har så utrolig mange nordmenn fordommer mot oss kroppsbyggere? Anonymkode: e863e...cb5 Fordi de tror at damene de er med liker dere bedre enn dem selv. Du ses på som en trussel som kan stikke av med dama. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #6 Skrevet 10. juni 2022 Sjalusi? Dårlig selvtillit og selvbilde? En som trener mye vet hvor mye arbeid det er bak en slik kropp og ville heller ha klappet deg på skuldrene å sagt godt jobbet. Ta det heller som et kompliment og vær stolt over alt arbeidet du har lagt inn. 💪 Anonymkode: 0fdde...8e2 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #7 Skrevet 10. juni 2022 Når jeg åpnet denne tråden trodde jeg det skulle være enda en tråd om penisstørrelse. Anonymkode: 2b170...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #8 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Startet ordentlig med kroppsbygning når jeg var 20 år gammel. I dag er jeg åpenbart ganske mye større enn den gangen. Er 192 cm høy og veier rundt 105 - 110 kg, avhengig av om jeg bulker eller kutter ned på fettprosenten. Akkurat nå ligger prosenten på rundt 8 (sommerform). Som sagt, er en ting som gjør meg veldig usikker. Får så utrolig mange stygge blikk, fra spesielt voksne menn. Selvfølgelig er det alltid noen ungdommer som synes det er kult, men de voksne ser som regel ganske rart på meg. I går var jeg ute på en bar med noen venner. Snakket lenge med en dame (bare en hyggelig prat, ikke noe mer), og plutselig kommer det en mann og kjefter på meg. Han trodde jeg prøvde meg på henne.. Virker nesten som at folk blir intimiderte av å se på meg. Ser helt normalt ut i ansiktet, er bare kroppen min som er litt større... Er så lei av å gå rundt og motta stygge blikk fra menn.. 😟 Det gjør meg veldig trist, ettersom det ligger masse arbeid bak kroppen min. Hvorfor har så utrolig mange nordmenn fordommer mot oss kroppsbyggere? Anonymkode: e863e...cb5 Kan bare snakke på vegne av meg selv, men det er tydelig en del som reagerer på deg, ja. Jeg hadde også reagert. Jeg liker generelt sett ikke "bodybuilder" eller sånne karate / MMA folk. Når jeg ser de, så fremprovoserer de en aggressivitet inni meg, og selv om jeg risikerer å tape fysisk mot dem, så har man nesten lyst å bare sette i gang 😆 Men det er altså mine følelser. Jeg vet ikke hvorfor de andre mennene ikke liker deg, men fellesinntrykket er at folk føler seg truet av deg, og da mener jeg fysisk. Ikke nødvendigvis fordi du snakker med en dame, men fordi du blir ansett som en fysisk trussel, og ikke fordi du eventuelt er kjekk, men mer fordi man ser at din kropp har "større voldspotensial" fysisk sett. Folk liker ikke å sitte ved siden av noe sånt. Med andre ord, du burde roe ned med kroppsbygging og lignende aktiviteter, fordi folk tenker at du er voldelig eller bruker kroppen din indirekte for å "dominere", og det liker ikke de fleste menn. Du får lett uvenner og fiender om du fortsetter slik. Det holder fint å være en atletisk, normal mann med din høyde. Muskler og andre aktiviteter som kan forbindes med bruk av "vold" slik som karate, osv, gjør at du automatisk får fiender, fordi folk har ikke lyst å sitte ved siden av noen som de kan forbinde med "fysisk vold" når de ser høyden din og musklene dine. Anonymkode: 538b6...025 2 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #9 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan bare snakke på vegne av meg selv, men det er tydelig en del som reagerer på deg, ja. Jeg hadde også reagert. Jeg liker generelt sett ikke "bodybuilder" eller sånne karate / MMA folk. Når jeg ser de, så fremprovoserer de en aggressivitet inni meg, og selv om jeg risikerer å tape fysisk mot dem, så har man nesten lyst å bare sette i gang 😆 Men det er altså mine følelser. Jeg vet ikke hvorfor de andre mennene ikke liker deg, men fellesinntrykket er at folk føler seg truet av deg, og da mener jeg fysisk. Ikke nødvendigvis fordi du snakker med en dame, men fordi du blir ansett som en fysisk trussel, og ikke fordi du eventuelt er kjekk, men mer fordi man ser at din kropp har "større voldspotensial" fysisk sett. Folk liker ikke å sitte ved siden av noe sånt. Med andre ord, du burde roe ned med kroppsbygging og lignende aktiviteter, fordi folk tenker at du er voldelig eller bruker kroppen din indirekte for å "dominere", og det liker ikke de fleste menn. Du får lett uvenner og fiender om du fortsetter slik. Det holder fint å være en atletisk, normal mann med din høyde. Muskler og andre aktiviteter som kan forbindes med bruk av "vold" slik som karate, osv, gjør at du automatisk får fiender, fordi folk har ikke lyst å sitte ved siden av noen som de kan forbinde med "fysisk vold" når de ser høyden din og musklene dine. Anonymkode: 538b6...025 Jeg er kvinne og blir ikke spesielt tiltrukket av kroppsbyggere. Men heller en kroppsbygger enn en dømmende person som dikterer hva andre mennesker bør gjøre for å tekkes ditt behov. Anonymkode: db4bb...596 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #10 Skrevet 10. juni 2022 Nå er jeg dame, men jeg legger merke til sånne som deg fordi, no offence, jeg synes den type kropper ser helt forferdelige ut. Det gjelder kvinnelige også, ikke bare mannlige. Anonymkode: 87151...cf2 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #11 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er jeg dame, men jeg legger merke til sånne som deg fordi, no offence, jeg synes den type kropper ser helt forferdelige ut. Det gjelder kvinnelige også, ikke bare mannlige. Anonymkode: 87151...cf2 Og selvfølgelig kommer dobbelstandarden, ja. Damer som er smellfeite må man like fordi det er hennes kropp, bla bla bla, men så fort det er en mannekropp som er trent, nei da er det helt ok å synes det ser helt forferdelig ut. Anonymkode: 2b170...b8c 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #12 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Med andre ord, du burde roe ned med kroppsbygging og lignende aktiviteter, fordi folk tenker at du er voldelig eller bruker kroppen din indirekte for å "dominere", og det liker ikke de fleste menn. Du får lett uvenner og fiender om du fortsetter slik. Det holder fint å være en atletisk, normal mann med din høyde. Muskler og andre aktiviteter som kan forbindes med bruk av "vold" slik som karate, osv, gjør at du automatisk får fiender, fordi folk har ikke lyst å sitte ved siden av noen som de kan forbinde med "fysisk vold" når de ser høyden din og musklene dine 😲 uff da. Ts gjør akkurat det han vil selv. Om noen tenker som deg er det de som har et problem, et megastort problem, ikke ts. Snakk om dømmende og lite åpen holdning. Anonymkode: 0fdde...8e2 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #13 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå er jeg dame, men jeg legger merke til sånne som deg fordi, no offence, jeg synes den type kropper ser helt forferdelige ut. Det gjelder kvinnelige også, ikke bare mannlige. Anonymkode: 87151...cf2 Her svarte du ikke på spørsmålet til ts. Du legger det frem som om fordi du ikke liker det så er det greit at ts skal oppleve stygge blikk. Anonymkode: db4bb...596 3
AprilLudgate Skrevet 10. juni 2022 #14 Skrevet 10. juni 2022 Ts: Ok, men var dette kona til mannen? Da ville du nok fått kjeft uansett utseende av den fyren. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan bare snakke på vegne av meg selv, men det er tydelig en del som reagerer på deg, ja. Jeg hadde også reagert. Jeg liker generelt sett ikke "bodybuilder" eller sånne karate / MMA folk. Når jeg ser de, så fremprovoserer de en aggressivitet inni meg, og selv om jeg risikerer å tape fysisk mot dem, så har man nesten lyst å bare sette i gang 😆 Men det er altså mine følelser. Jeg vet ikke hvorfor de andre mennene ikke liker deg, men fellesinntrykket er at folk føler seg truet av deg, og da mener jeg fysisk. Ikke nødvendigvis fordi du snakker med en dame, men fordi du blir ansett som en fysisk trussel, og ikke fordi du eventuelt er kjekk, men mer fordi man ser at din kropp har "større voldspotensial" fysisk sett. Folk liker ikke å sitte ved siden av noe sånt. Med andre ord, du burde roe ned med kroppsbygging og lignende aktiviteter, fordi folk tenker at du er voldelig eller bruker kroppen din indirekte for å "dominere", og det liker ikke de fleste menn. Du får lett uvenner og fiender om du fortsetter slik. Det holder fint å være en atletisk, normal mann med din høyde. Muskler og andre aktiviteter som kan forbindes med bruk av "vold" slik som karate, osv, gjør at du automatisk får fiender, fordi folk har ikke lyst å sitte ved siden av noen som de kan forbinde med "fysisk vold" når de ser høyden din og musklene dine. Anonymkode: 538b6...025 😂 Hallo. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #15 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her svarte du ikke på spørsmålet til ts. Du legger det frem som om fordi du ikke liker det så er det greit at ts skal oppleve stygge blikk. Anonymkode: db4bb...596 Nei, det gjorde jeg ikke, kan du lese? Jeg skrev ikke NOE sted at jeg sender stygge blikk eller at det er greit andre gjør det. Ikke sikkert alt han tror er stygge blikk faktisk ER det. Anonymkode: 87151...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #16 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er kvinne og blir ikke spesielt tiltrukket av kroppsbyggere. Men heller en kroppsbygger enn en dømmende person som dikterer hva andre mennesker bør gjøre for å tekkes ditt behov. Anonymkode: db4bb...596 Skjønner ikke hva du babler om i det hele tatt, da du ikke er TS. TS skal være en mann. Og TS fikk svar på hvorfor andre menn ser slik på TS som er 1.92 høy, veier ca 110 kg og muskler tyter ut overalt. Så det er ganske fantastisk at du ikke greier å ta til deg det jeg skrev, men hopper over til usammenhengde babling og konklusjon som ikke har noe med saken å gjøre. Det har ingenting med å være en dømmende person. Det har med at folk føler seg ikke vel ved å sitte ved siden av av Terminator, for å si det slik. At noen damer får Wet Panties av slike menn er en ting, men nå snakker jeg at hvorfor andre menn ikke tåler TS og sender han hat-blikk, og det har ingenting med misunnelse å gjøre. La oss si at menn er hannkatter, de vil slappe av et sted med andre hannkatter av ca samme størrelse, de har ikke lyst å sitte ved en "Tiger". Hadde en fyr med våpen kommet i den samme baren for et par øl, så kan du være sikker på at folk hadde følt ubehag da også. Anonymkode: 538b6...025 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #17 Skrevet 10. juni 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Ts: Ok, men var dette kona til mannen? Da ville du nok fått kjeft uansett utseende av den fyren. 😂 Hallo. Jeg forsto det slik at ts snakket helt vanlig med en dame som tilfeldigvis var kona til en mann der. Sykt at kontrollerende oppførsel fra en ektefelle blir allment akseptert. Anonymkode: db4bb...596 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #18 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og selvfølgelig kommer dobbelstandarden, ja. Damer som er smellfeite må man like fordi det er hennes kropp, bla bla bla, men så fort det er en mannekropp som er trent, nei da er det helt ok å synes det ser helt forferdelig ut. Anonymkode: 2b170...b8c Og selvfølgelig kommer det noen som bare MÅ legge ord i munnen på folk. Hvor skrev jeg noe som helst om smellfeite? Hvor, hvor, hvor? Og det er STOR forskjell på trent og kroppsbygging. Alle mennesker, ALLE, har preferanser på hva de synes er pent eller ikke. For å følge ditt eksempel, så legger jeg ord i munnen på DEG at du synes smellfeite ikke er pene. Så fei for din egen dør og slutt å legge dine egne tolkninger på andre. Anonymkode: 87151...cf2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #19 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det gjorde jeg ikke, kan du lese? Jeg skrev ikke NOE sted at jeg sender stygge blikk eller at det er greit andre gjør det. Ikke sikkert alt han tror er stygge blikk faktisk ER det. Anonymkode: 87151...cf2 Likevel kommenterer du til en på kg at du synes kroppen hans ser forferdelig ut 🤦♀️ Anonymkode: db4bb...596 1
AprilLudgate Skrevet 10. juni 2022 #20 Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg forsto det slik at ts snakket helt vanlig med en dame som tilfeldigvis var kona til en mann der. Sykt at kontrollerende oppførsel fra en ektefelle blir allment akseptert. Anonymkode: db4bb...596 Neida, men om en fyr prater lenge med en sjalu manns kone så får man vel beskjed da 🤷♀️ Poenget er at denne mannen ville kjeftet på alle og enhver. Fordi sjalu. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå