Gå til innhold

Oppvaskmaskin som ikke vil vaske med varmt vann...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg leier en leilighet jeg har bodd i siden 2015. Det er en integrert oppvaskmaskin i leiligheten og nå har den dessverre bestemt seg for å slutte å vaske med varmt vann. Den vasker ellers som normalt, bare med iskaldt vann. Jeg har null greie på slike ting og kjenner ingen som har noe mer greie på dette..  

Jeg leier via Utleiemegleren, men det er jo noen som eier leiligheten - bør jeg spørre om de ønsker å kjøpe ny? Jeg kan jo ikke akkurat kjøpe ny - skal jeg da ta den med meg når jeg skal flytte? Det er bare noen måneder igjen før kontrakten går ut. 

Eller er det mulig å betale noen til å komme å fikse den? Noen som vet eller har noen erfaringer med slikt? 

Anonymkode: 7cfa1...9bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med utleiemegleren.

Du skal ikke kjøpe ny maskin eller betale for å reparere. Dette er utleier, altså Utleiemegleren sitt ansvar.

Du skal heller ikke kontakte huseier. Huseier betaler Utleiemegleren for å slippe kontakt med leietakere.

Anonymkode: 37656...dee

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ta kontakt med utleiemegleren.

Du skal ikke kjøpe ny maskin eller betale for å reparere. Dette er utleier, altså Utleiemegleren sitt ansvar.

Du skal heller ikke kontakte huseier. Huseier betaler Utleiemegleren for å slippe kontakt med leietakere.

Ok. Ang. det siste der - så tar de eierne kontakt med meg via Facebook i tide og utide :P så er ikke helt sikker på at de absolutt ikke ønsker noe kontakt, da de stadig vekk er i innboksen min. Men usikker på om jeg burde spørre dem direkte. Hører med Utleiemegleren! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ok. Ang. det siste der - så tar de eierne kontakt med meg via Facebook i tide og utide :P så er ikke helt sikker på at de absolutt ikke ønsker noe kontakt, da de stadig vekk er i innboksen min. Men usikker på om jeg burde spørre dem direkte. Hører med Utleiemegleren! 

Hmpf, hvis det hadde vært mine huseiere da jeg leide ville jeg blitt sur. Fordelen med å leie av Utleiemegleren er jo å slippe mas fra useriøse eiere!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...