AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Ikke så skummelt den dag idag, men jeg glemmer aldri historien om gutten i speilet. Det var en lyshåret jente som tok et bilde av seg selv og bakom henne ser man en gutt. Husker denne historien/bildet skremte livskiten ut av meg når jeg gikk på barneskolen, jeg glemmer det aldri. Anonymkode: 349ec...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 Papiret om bokettersyn fra staten 😨 Anonymkode: 02a49...77d 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #4 Skrevet 10. juni 2022 Historien om Lady Qi føkket meg opp: Lite utdrag_ she had Qi's limbs chopped off, eyes gouged out, ears sliced off, nose sliced off, tongue cut out, forced her to drink a potion that made her mute, and thrown into a latrine. She called Qi a "human swine" Anonymkode: 6d67c...d89 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #5 Skrevet 10. juni 2022 Vi hadde mange sånne på barneskolen, spesielt rundt 11 årsalderen var vi veldig opptatt av demoner. Det som skremte meg mest var historien om hvis man slo av lyset på badet og så inn i speilet mens man sa "Blod Santa Maria" tre ganger skulle djevelen vise seg i speilet😅 Var livredd for å gå på do om natta i flere måneder etter det Anonymkode: 5fcfa...e8f 1
mingus Skrevet 11. juni 2022 #6 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ikke så skummelt den dag idag, men jeg glemmer aldri historien om gutten i speilet. Det var en lyshåret jente som tok et bilde av seg selv og bakom henne ser man en gutt. Husker denne historien/bildet skremte livskiten ut av meg når jeg gikk på barneskolen, jeg glemmer det aldri. Anonymkode: 349ec...b0e Hah jeg så det bildet der for 20 år siden. Enten var det en lillebror i bakgrunnen og en tullete spøk.. eller så hadde hun ingen lillebror 😱😆 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #7 Skrevet 11. juni 2022 Ble livredd av filmen «Skyggen under steinbenken» som jeg så på nrk da jeg var 10-11 år. Den var basert på Maria Gripe sin barnebok, så det var kun barne-tv. Men jeg synes den var dritskummel. Ellers synes jeg tv-serien «Twin Peaks» var ekkel. Er fortsatt redd for Killer Bob. Anonymkode: e8163...450
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #8 Skrevet 11. juni 2022 Liker ikke skumle bøker/filmer lenger, men den boken (og for så vidt filmen også) jeg aldri glemmer er 'Den grønne mil', Stephen King. En helt fantastisk og jævlig bok (og film)! Anonymkode: af8bf...812 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #9 Skrevet 11. juni 2022 når jeg var kanskje 10 eller 11 år gammel, så leste jeg en historie om en gutt som ble innlagt på sykehus på grunn av en eller annen rutine-operasjon. Men så måtte han overnatte ved sykehuset natten før selve operasjonen. Der skulle han sove på samme værelse som en annen jevnaldrende gutt. Men denne andre gutten hadde to bein som vokste litt forskjellig. Derfor måtte han amputere vekk deler av det ene beinet, som var litt for langt. Hvis denne operasjonen aldri ble gjort, så kunne det visst forårsake større problemer for ryggmargen eller noe sånn hvis det ble gående sånn i mange år. Tidlig neste morgen ble den første gutten vekket av de som skulle gjennomføre operasjonen. Men den andre gutten (som snart skulle amputeres) hadde byttet om på å informasjonen deres i løpet av natten. Så de som kom for å operere på ham, trodde at det egentlig var den første gutten skulle amputere beinet - i steden for den operasjonen han egentlig skulle få. Historien ender med at den første gutten ble trillet inn i en heis, samtidig som han påstod at de ansatte hadde tatt feil av ham og den andre gutten på samme rom. Men den andre gutten tittet ut av døren på rommet deres, og fulgte med på at de ansatte tok med seg feil gutt for å amputere beinet hans. Jeg ble selvfølgelig drit-redd for å havne på sykehuset, etter å ha lest den historien der. I virkeligheten ville det kanskje blitt undersøkt litt mer grundig, for å undersøke at det faktisk ikke blir gjennomført alvorlige operasjoner på helt feil mennesker. Man kan i alle fall HÅPE dette. Men jeg hadde selvfølgelig ikke peiling på noen sånne ting, når jeg bare var 10 år gammel eller noe sånn. Anonymkode: d6bd5...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 At Trump vant presidentvalget. Anonymkode: 720f0...8d7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå