AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Skrevet 10. juni 2022 Har ei jente på snart tre år som er på vei til å slutte med bleier. Det går helt fint både hjemme og i barnehagen, i potte, på barnedoen, eller doen hjemme med doring og krakk. Hun kan holde seg, og si fra når hun må på do. Det vi ikke har funnet ut av ennå er hva vi kan gjøre når vi er ute på farten. Vanlig voksendo (uten doring) er foreløpig for skummelt. Så - tar vi med potte eller doring selv? Setter på bleie likevel? Hvordan løste dere denne overgangen? Anonymkode: 09c6e...dbc
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #2 Skrevet 10. juni 2022 Litt hipp som happ. Hadde med doring, eller tok på bleie om det var knot å drasse på doring, og masse reserveklær. Anonymkode: d7a2e...f90
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Skrevet 10. juni 2022 Jeg lot det bare stå til med våre. Må de tisse nok, så tisser de i do mens jeg holder dem, tenkte jeg. Og det funka! Plasserer dem på doen, og godt tak rundt hofta/livet så de ikke kjenner at det vingler på noe måte. Jeg har også med skift, og tenker at det ikke er noe krise om det går galt. Aldri skjedd uhell. Men lar de ikke bøtte nedpå drikke så de plutselig blir sprengtrengt heller. Anonymkode: c135d...67f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå