Gå til innhold

Populære klær til gutter 2-5 år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe spesielt gutter i barnehagealderen liker av klær og farger og motiver på disse? Eller bryr de seg ikke? 

😊

Anonymkode: 08635...65b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt som å spørre "Er det noe spesielt kvinner i tredve-årene liker av klær og farger og motiver på disse"... Unger er ulike. Noen bryr seg, andre gir en lang og god faen. Av de som bryr seg er det noen som liker dinosaurer og biler, mens andre digger sommerfugler. Noen liker rosa, noen liker grønn. 

Så det er et litt håpløst spørsmål, rett og slett, for unger er akkurat like forskjellige som vi voksne er. 

Anonymkode: aa955...c37

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt endel klær til nevøen min som er 4 år. Han liker Peppa Gris og Name It har mye fint med slike motiver. En 3-årig gutt som er vår nabo digger Paw Patrol. Angående farger går det mye i blått, grønt og grått.

Anonymkode: 6d5be...a88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er litt som å spørre "Er det noe spesielt kvinner i tredve-årene liker av klær og farger og motiver på disse"... Unger er ulike. Noen bryr seg, andre gir en lang og god faen. Av de som bryr seg er det noen som liker dinosaurer og biler, mens andre digger sommerfugler. Noen liker rosa, noen liker grønn. 

Så det er et litt håpløst spørsmål, rett og slett, for unger er akkurat like forskjellige som vi voksne er. 

Jeg lurer på personlige erfaringer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer på personlige erfaringer.

Da må du skrive det: "Hva liker gutter dere kjenner". Ikke "Hva liker gutter" generelt. For det finnes det ikke noe som helst svar på - og hva skal du med personlige erferinger, egentlig? Det er jo revnende likegyldig at min gutt liker dinosaurer og rosa? Med mindre du skal kjøpe klær til ham ;) Men om det er tanteungen din, vil hva MIN unge liker, være litt bortkastet kunnskap. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I barnehagen er paw patrol klær populært bland guttene. Men min sønn er fornøyd så lenge det er dyre motiv eller biler eller noe. (Han er 2.5)

Anonymkode: 5c3dc...205

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min 2,5 åring har begynt å få meninger om klær. Han synes alt jeg kjøper er fint, men om han er med i butikken vil han kun ha ting med enten spiderman på, biler o.l, paw patrol etc. 

Anonymkode: 9578b...5ee

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min som går i 1. klasse har brukt denne denne på skolen ganske ofte. :) 

rip-jeffrey-epstein-i-committed-suicide-suicideboys-tour-t-shirt-classic-mens-t-shirt[1].jpg

Anonymkode: 61a77...092

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Paw patrol

pepoa

gravemaskiner

dinosauruser

Anonymkode: 0eef3...c37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det noe spesielt gutter i barnehagealderen liker av klær og farger og motiver på disse? Eller bryr de seg ikke? 

😊

Noen bryr seg. Mange av de i barnehagen på den alderen (inkludert min sønn) liker spiderman, Ironman, batman, paw patrol og ninja go blant annet. 

det de ser på tv oftest. 

Anonymkode: 47ff7...133

AnonymBruker
Skrevet

Litt på siden, kanskje, men jeg syns motiv fra barne-TV ser så utrolig harry og skrikete ut, så til min styrer jeg unna alt sånn.🙈 Dyremotiver er helt fint. Når det ikke er noen "kjente" dyr og figurer pleier motivene å være mye finere. 

Anonymkode: 42806...86b

• Liker 2
Skrevet

De bryr seg i utgangspunktet ikke. Det er barn. De skal ikke læres opp til å bruke «populære» klær. Selvsagt vil de like et eller annet motiv til et barnetv de feks ser på. Men så lenge en ikke legger opp til slike klær selv så har de trolig ikke særlig forventninger heller. 

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

I barnehagen er paw patrol klær populært bland guttene. Men min sønn er fornøyd så lenge det er dyre motiv eller biler eller noe. (Han er 2.5)

Anonymkode: 5c3dc...205

Dyre motiv eller dyremotiv..?

Anonymkode: 94b10...503

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Luckiness skrev (6 minutter siden):

De skal ikke læres opp til å bruke «populære» klær.

Regner med at du sier dette fordi du ikke har råd til ordentlige klær til ungen?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Regner med at du sier dette fordi du ikke har råd til ordentlige klær til ungen?

Jo det har vi så absolutt. Er «populære»klær med feks et trykk av spiderman nødvendigvis ensbetydende med «ordentlige» klær?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min 3-åring elsker å bruke skjorte 😂 Sammen med jeans.
Ellers liker han t-skjorter med kjøretøy på, og tynne strikkejakker. 
Handler mye på Zara og Polarn&Pyret. Da er vi fornøyd begge to 😊

Anonymkode: e2d01...1a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min gutt på snart 3 år elsker Paw Patrol og liker det på klær. Mens han på 5 år har vokst forbi Paw Patrol og foretrekker Spiderman på klærne. Han eldste vil helst ha røde klær. 

Anonymkode: bc4e6...d40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min fireåring ville aldri tatt på seg et plagg med peppa gris eller paw patrol, det er superbarnslig! 

Anonymkode: 1a283...700

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Klær fra h&m og Cubus er det billigste rælet, og det er stort sett de som selger paw patrol, spider man osv. Så det er vel akkurat det man kjøper hvis man ikke kjøper ordentlige klær til ungen. 

Anonymkode: 5ae66...f82

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min på 2,5 elsker alt med biler, anleggsmaskiner og dinosaurer. Paw patrol er også populært. Men yndlingsgenseren er fra jenteavdelingen med masse søte sjøhester. 

Anonymkode: adac1...657

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...