Gå til innhold

Er det mangel på Saxenda også?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er mangel på Mysimba over hele linja. Fikk høre på mitt vanlige apotek at de ventet inn i slutten juli. Var hos legen for en uke siden og han abefalte å trappe ned på dosen for at den pakken jeg har varer lengst mulig. 

Vurderer å høre med legen om å bytte til saxenda, siden jeg kan få det på blå resept.  Vet ikke om jeg gidder hvis det er samme styret med å få tak i medikamentet. 

Dere som bruker det, har det vært leveranse problem med saxenda også? 

Anonymkode: 059f9...698

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er mangel på Mysimba over hele linja. Fikk høre på mitt vanlige apotek at de ventet inn i slutten juli. Var hos legen for en uke siden og han abefalte å trappe ned på dosen for at den pakken jeg har varer lengst mulig. 

Vurderer å høre med legen om å bytte til saxenda, siden jeg kan få det på blå resept.  Vet ikke om jeg gidder hvis det er samme styret med å få tak i medikamentet. 

Dere som bruker det, har det vært leveranse problem med saxenda også? 

Anonymkode: 059f9...698

Ikke vært på det halvåret jeg har gått på den. Men om du har god effekt av mysimba uten de store bivirkningene, tror jeg at jeg hadde ville holdt meg til mysimba, for jeg syns det funket bedre enn saxenda. Men det er jo individuelt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...