Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på intervju for en stilling i statlig sektor for noen uker siden. Innstillingen skulle være klar i går. Jeg ringte kontaktperson for kort tid siden for å høre hvordan innstillingen ser ut. Vedkommende var da ute og kjørte bil, og lurte på om hen kunne ringe meg tilbake senere i dag. Jeg sa selvfølgelig at det var greit, men krisemaksimerer jeg når jeg tenker at det er et dårlig tegn? Det er to ledige stillinger, og jeg tenker liksom han hadde husket det utenat om jeg var blant topp to på lista. Vi var sju innkalt til intervju. 

Anonymkode: eadca...0c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen synspunkt? 

Anonymkode: eadca...0c7

Gjest Albbas
Skrevet

Ting kan drøye i staten, så det trenger ikke være et dårlig tegn. Noen ønsker ikke å gi noen signaler før innstillingen er helt klar, andre har god dialog underveis i hele prosessen. 

AnonymBruker
Skrevet

Ting drøyer i staten. Jeg søkte på en stilling i februar, og fikk beskjed om at jeg fikk den denne måneden.

Anonymkode: 362e6...0e3

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt han ikke ønsket å ta en slik samtale i bilen, når han kanskje har dårlig tid/er opptatt med noe annet. Det betyr ingen ting.

Anonymkode: dac3d...39a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en tidligere kollega som fikk tilbud om jobb 6 mnd etter intervju og han hadde glemt hele stillinga. Også i staten.

Anonymkode: 567ca...5a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...