Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #1 Del Skrevet 18. oktober 2002 ..søte! Stort sett alle her inne skriver bra innlegg med snert, virker rimelig oppegående og jeg skulle gjerne kjent alle sammen! Tenkte jeg bare skulle poste noe positivt blant alle de snørrgule bryllupskjolene :blunke: dorian - vart lurt no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 18. oktober 2002 #2 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ja, ikke det at gutta her er uintelligente, altså Hir-hir. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 18. oktober 2002 #3 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ditt sjarmtroll, Dorian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 18. oktober 2002 #4 Del Skrevet 18. oktober 2002 dorian er en stor tøysegutt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 18. oktober 2002 #5 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hi hi, jeg ble lurt! Kjenner at jeg begynte såvidt å hisse meg opp når jeg leste overskriften Meeeeeen du rodde deg sporenstreks inn igjen! *tjihi* Går det an å kalle en mann søt? Eller blir det ikke godt mottatt? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. oktober 2002 #6 Del Skrevet 18. oktober 2002 Dorian er så god atte! Godt vi har sånne som deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 18. oktober 2002 #7 Del Skrevet 18. oktober 2002 "Å nei, enda en provokatør!" tenkte jeg da jeg så overskiften, men så var det jo bare et hyggelig innlegg jo! Takker for komplimenten, du er ikke så verst selv heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. oktober 2002 #8 Del Skrevet 18. oktober 2002 ÅÅåhhhh, tuuuusen takk Doriansen. Du er nå meg en skjønning du å (men ikke så skjønn som meg ) Vil du sitte på en tur i min diva-car maybe??? Du vil bli den aller aller første. Noe som i og for seg er en stoooor ære siden jeg har både samboer og undulat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 18. oktober 2002 #9 Del Skrevet 18. oktober 2002 Mihihi.. Måtte inn og se hvilken idiot som hadde skrevet noe teit igjen.. :D Så søtt skrevet av deg. Tror du skremte en del folk her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. oktober 2002 #10 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg må innrømme at det første jeg tenkte på: Ånei enda en provokatør. Gidder ikke svare på slike innlegg, men må bare lese for å tilfredstille nysgjerrigheten min. Jeg tror nok Dorian, kjenner oss så godt at det var nok denne effekten han ønsket seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usikker - offline! Skrevet 18. oktober 2002 #11 Del Skrevet 18. oktober 2002 Dorian er toppers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 18. oktober 2002 #12 Del Skrevet 18. oktober 2002 Åh,nei tenkte jeg. En ny hissigpropp skulle terge oss jentene. Kjente det kokte og jeg måtte bare sjekke innlegget. Dorian du e så knuslego atte!! Kjempeklem til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 18. oktober 2002 #13 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hehe, nydelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 18. oktober 2002 #14 Del Skrevet 18. oktober 2002 Phuii! Kjente blodtrykket stige litt ja! hiihi.... Så søtt av deg da :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 18. oktober 2002 #15 Del Skrevet 18. oktober 2002 Så kos asså! Du sjarmerer oss jenter i senk vettu :D xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 18. oktober 2002 #16 Del Skrevet 18. oktober 2002 nesten.. gledet meg så til å lese et innlegg som jeg kunne irritere over og tenke arrogante tanker om innsenderen.. :o Bra at noen bare vil godt også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #17 Del Skrevet 18. oktober 2002 EDd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 18. oktober 2002 #18 Del Skrevet 18. oktober 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 18. oktober 2002 #19 Del Skrevet 18. oktober 2002 :o :o !! Takk for responsen!! Hoho, man kunne jo nesten tro jeg fiska her... Men så var det bare je som ville ha litt morro på morran. Sto sikkert for tidlig opp dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 18. oktober 2002 #20 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hehehe, du er nå en go'ing da! Lurte oss, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå