AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1 Del Skrevet 10. juni 2022 Jeg har begynt å tenke på hvilken kalender jeg skal ha i år 😇 Og jeg lurer derfor på hvilke erfaringer dere har med de forskjellige adventskalenderne😊 Anonymkode: 217fc...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juni 2022 #2 Del Skrevet 10. juni 2022 Elsker Rituals sin 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #3 Del Skrevet 10. juni 2022 MarianneE skrev (Akkurat nå): Elsker Rituals sin Jeg skulle til å skrive i hvert fall IKKE Rituals sin, selv om dette vel ikke er direkte hudpleie. Der var det mye rart, selv om selve innpakningen er lekker. Anonymkode: 10b7c...f54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 10. juni 2022 #4 Del Skrevet 10. juni 2022 Jeg elsker virkelig lookfantastic sin. Ikke bare hudpleie, men gode produkter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 10. juni 2022 #5 Del Skrevet 10. juni 2022 oh lord! Er vi der allerede 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #6 Del Skrevet 11. juni 2022 Liker Origins sin! Anonymkode: 64051...7d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spencer Hastings Skrevet 11. juni 2022 #7 Del Skrevet 11. juni 2022 I fjor hadde jeg, Filorga. Super fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #8 Del Skrevet 11. juni 2022 Helene1982 skrev (17 timer siden): oh lord! Er vi der allerede 😅 Hahaha, jeg liker å ha kontroll på ting, og å planlegge i god tid😅 Pluss at jeg ELSKER jul😇 Anonymkode: 217fc...38e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 11. juni 2022 #9 Del Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hahaha, jeg liker å ha kontroll på ting, og å planlegge i god tid😅 Pluss at jeg ELSKER jul😇 Anonymkode: 217fc...38e Jeg må nesten fokusere på sommeren først, men jeg er også veldig glad i jula. 🤶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 12. juni 2022 #10 Del Skrevet 12. juni 2022 Har vært fornøyd med Skincity sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. juni 2022 #11 Del Skrevet 13. juni 2022 Jeg hadde Glossybox sin i fjor og var ganske fornøyd. Den inneholdt både sminke og hudpleie. Kicks sin hudpleiekalender var også veldig bra i fjor. I år blir det Skincity eller Lyko, tror jeg. Må se litt kalenderåpninger først når det begynner å komme på YouTube. Og det er det søren meg bare drøye 2 måneder til 😱 De første kom i slutten av august i fjor. Husker det var nærmere 30 grader ute og jeg satt inne og så på kalenderunboxinger 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #12 Del Skrevet 13. juni 2022 jukkapalme skrev (2 timer siden): Jeg hadde Glossybox sin i fjor og var ganske fornøyd. Den inneholdt både sminke og hudpleie. Kicks sin hudpleiekalender var også veldig bra i fjor. I år blir det Skincity eller Lyko, tror jeg. Må se litt kalenderåpninger først når det begynner å komme på YouTube. Og det er det søren meg bare drøye 2 måneder til 😱 De første kom i slutten av august i fjor. Husker det var nærmere 30 grader ute og jeg satt inne og så på kalenderunboxinger Margareta Grääs?😍😍 Anonymkode: 217fc...38e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. juni 2022 #13 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Margareta Grääs?😍😍 Anonymkode: 217fc...38e Jepp! Har fulgt henne i mange år 😻 Eneste influenseren jeg gidder å følge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2022 #14 Del Skrevet 13. juni 2022 jukkapalme skrev (26 minutter siden): Jepp! Har fulgt henne i mange år 😻 Eneste influenseren jeg gidder å følge. Hun er fantastisk 😁😁 Anonymkode: 217fc...38e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 13. juni 2022 #15 Del Skrevet 13. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun er fantastisk 😁😁 Anonymkode: 217fc...38e Ja, det er hun 😍 Og alltid 100% ærlig. Jeg har fulgt henne siden hun bare hadde noen få tusen følgere og syns det er så gøy å se hvordan hun har vokst de siste årene. Og det er sååå fortjent. Gleder meg til kalendersirkuset starter igjen, hehe 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #16 Del Skrevet 14. juni 2022 jukkapalme skrev (22 timer siden): Ja, det er hun 😍 Og alltid 100% ærlig. Jeg har fulgt henne siden hun bare hadde noen få tusen følgere og syns det er så gøy å se hvordan hun har vokst de siste årene. Og det er sååå fortjent. Gleder meg til kalendersirkuset starter igjen, hehe 😁 Så akkurat denne😆 Anonymkode: 217fc...38e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #17 Del Skrevet 14. juni 2022 Men jeg vil holde det til jul. Vil ikke ta bort det spesielle med det 😊 Anonymkode: 217fc...38e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juni 2022 #18 Del Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så akkurat denne😆 Anonymkode: 217fc...38e Jeg og! 🤩 Men kommer nok ikke til å kjøpe den jeg heller. Litt teit med sommerkalender, syns jeg, de kunne heller solgt det som en boks, hatt det oppi en strandbag eller noe. Gleder meg til kalendergalskapen starter igjen da, det blir gøy! Selv om jeg syns kalendrene slippes i tidligste laget. Men stakkars Margareta om de ikke hadde blitt sluppet før oktober/november, da hadde det blitt travelt for henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2022 #19 Del Skrevet 14. juni 2022 jukkapalme skrev (40 minutter siden): Jeg og! 🤩 Men kommer nok ikke til å kjøpe den jeg heller. Litt teit med sommerkalender, syns jeg, de kunne heller solgt det som en boks, hatt det oppi en strandbag eller noe. Gleder meg til kalendergalskapen starter igjen da, det blir gøy! Selv om jeg syns kalendrene slippes i tidligste laget. Men stakkars Margareta om de ikke hadde blitt sluppet før oktober/november, da hadde det blitt travelt for henne. Ja, stakkars 😅😂 Anonymkode: 217fc...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #20 Del Skrevet 17. juni 2022 Barbor. Har brukt i mange MANGE år og er alltid ekstremt fornøyd! Anonymkode: 9057a...071 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå