Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk innvilget nye tre mnd pga min situasjon. Er alltid skeptisk til nav om de kommer eller ikke. (Skulle fått en etterbetaling innen ei uke, nå snart gått halvannen uke uten noe.) 

Men Ggikk inn for å se på utbetalinger, men ikke kommet noe for overgangsstønad. Står det skal komme 20 på google. Får dere sett beregningen nå? Trenger veldig disse pengene asap ;)

Anonymkode: bf0c8...086

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk innvilget nye tre mnd pga min situasjon. Er alltid skeptisk til nav om de kommer eller ikke. (Skulle fått en etterbetaling innen ei uke, nå snart gått halvannen uke uten noe.) 

Men Ggikk inn for å se på utbetalinger, men ikke kommet noe for overgangsstønad. Står det skal komme 20 på google. Får dere sett beregningen nå? Trenger veldig disse pengene asap ;)

Trodde det var noen uker behandlingstid ved ny søknad ?

Anonymkode: deea6...866

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du logger inn på dine sider hos nav så skal det stå når neste utbetaling kommer. På min står det at de kommer den 17 denne måneden. 

Anonymkode: e7432...266

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvis du logger inn på dine sider hos nav så skal det stå når neste utbetaling kommer. På min står det at de kommer den 17 denne måneden. 

Anonymkode: e7432...266

Det gjør det ikke på min enda. 🙊🙊

AnonymBruker
Skrevet

Min ligger også på utbetaling nå, til den 17

Anonymkode: 646bd...3c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min ligger også på utbetaling nå, til den 17

Anonymkode: 646bd...3c3

Min også ;) så det nå. Takk å pris for at det kom på fredagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...